Στην παραγγελία μέχρι έξι δεξαμενοπλοίων Aframax διπλού καυσίμου προχώρησε η Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ) στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daehan.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μετά το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Η παραγγελία αφορά αρχικά τέσσερα δεξαμενόπλοια με option για την ναυπήγηση δυο ακόμη σε μία τιμή στην περιοχή των 75 εκατ. δολ. το ένα σύμφωνα πάντα με ναυλομεσιτικούς οίκους.
Μιλώντας με τους αναλυτές στα τέλη Ιουνίου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΝ, κ. Νίκος Τσάκος, είχε επιβεβαιώσει ουσιαστικά, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τις συζητήσεις με την πετρελαϊκή εταρεία Equinor για την ναυπήγηση dual fuel aframax τα οποία θα ναύλωνε η ΤΕΝ στην εν λόγω εταιρεία.
Ο κ. Τσάκος επανειλημμένως στο παρελθόν έχει συνδέσει ενδεχόμενες νέες παραγγελίες της ΤΕΝ με την ύπαρξη συμβάσεων ναύλωσης αυτών των πλοίων με μεγάλους πελάτες της ναυτιλιακής εταιρείας, καθώς θεωρεί ότι διαφορετικά πλήττεται ο κλάδος των δεξαμενοπλοίων από την υπερπροσφορά μεταφορικής ικανότητας.
Επίσης, όπως τόνισε τότε, ο κ. Τσάκος, η δομή της ναυτιλιακής βιομηχανίας αλλάζει και αποκάλυψε ότι ειδική επιτροπή υπό τον πρώην επικεφαλής του ΙΜΟ κ Ευθύμιο Μητρόπουλο έχει συσταθεί από την ΤΕΝ προκειμένου να διερευνήσει τι είδους πλοία (καύσιμα, κινητήρας) θα επικρατήσουν στο μέλλον για να παραγγείλει και η εταιρεία τα ανάλογα.
Η TEN στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021 κατέγραψε μειωμένα έσοδα, λόγω πτώσης των ναύλων στο κλάδο, στα 139,013 εκατ. δολ. από 178,899 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν και ζημίες ύψους 4,822 εκατ. δολ. έναντι κερδών ύψους 21,221 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Να σημειωθεί πάντως ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2020 οι ζημίες που κατέγραψε η ΤΕΝ ήταν υψηλότερες, στα 29,6 εκατ. δολ.
Η Tsakos Energy Navigation (TEN), ελέγχει ένα στόλο από 64 δεξαμενόπλοια και τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International