
«Η κυβέρνηση οφείλει να επιταχύνει το έργο και τις μεταρρυθμίσεις της. Και προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί το νέο (κυβερνητικό) σχήμα… Οφείλουμε να συνεχίσουμε τη δουλειά μας, να υλοποιήσουμε όσα έχουμε δεσμευτεί και σχεδιάσει» δηλώνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σχολιάζοντας τον ανασχηματισμό.
Μιλά για τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές και τα αντιπλημμυρικά έργα 1,2 δισ. τονίζοντας πως όλα τα συναρμόδια υπουργεία συνεργάστηκαν αποτελεσματικά και γρήγορα δημιουργώντας τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την άμεση παροχή αποζημιώσεων, για την πρώτη στεγαστική συνδρομή των πολιτών ενώ σε ό,τι αφορά το υπουργείο Υποδομών επισημαίνει με νόημα «προσπαθούμε να ξεπεράσουμε γραφειοκρατικές διαδικασίες και παθογένειες ετών, για την ταχύτερη αποκατάσταση όσων κτιρίων κρίθηκαν προσωρινά ή οριστικά ακατάλληλα».
Σε ό,τι αφορά την πορεία των μεγάλων έργων, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής ισχυρίζεται πως τα μεγάλα έργα, το ένα μετά το άλλο, σε όλη τη χώρα ξεμπλοκάρουν και κάνει λόγο για ολοκληρωμένο πλάνο έργων συνολικού ύψους 13 δισ. Ευρώ. «Κάναμε τον κλάδο των υποδομών και των δημοσίων έργων μετά από μια δεκαετία κρίσης και απαξίωσης, να ξαναπιστέψει στον εαυτό του. Είμαστε σε θέση πλέον να πούμε ότι ο κατασκευαστικός κλάδος είναι και θα είναι ο πρωταγωνιστής στο brain gain» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο υπουργός απαντά σε ερωτήσεις με χρονοδιαγράμματα για την πορεία των έργων σε όλη την επικράτεια, για τα σιδηροδρομικά έργα, για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, (ανανέωση στόλου, προσλήψεις προσωπικού), για επενδύσεις σε logistics, καθώς για το αν τα μέσα μεταφοράς είναι εστίες μετάδοσης του κορΩνοϊού, δηλώνοντας πως πλέον υπάρχει ένα ισχυρό εργαλείο καταπολέμησης του ιού και αυτό είναι το εμβόλιο.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA