Με το βραβείο «Green Award» στην κατηγορία «Βιώσιμη Nαυτιλία» τιμήθηκε η Capital Product Partners (Nasdaq: CPLP), συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη στο πλαίσιο του “THE THESSALONIKI METROPOLITAN SUMMIT” του Economist που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου, στην Θεσσαλονίκη.
Το βραβείο παράλαβε στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης, από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνι Γεωργιάδη, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, ο οποίος μιλώντας νωρίτερα στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου τόνισε μεταξύ άλλων ότι η χώρα μας πρέπει να αξιοποιήσει την δυναμική παρουσία της ελληνικής πλοιοκτησίας στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου ώστε να εξασφαλίσει υψηλότερη ασφάλεια στον ενεργειακό εφοδιασμό της, πιο ανταγωνιστική και πράσινη ενέργεια και να καθιερωθεί σαν ενεργειακός κόμβος στον ευρύτερο χώρο της ΝΑ Ευρώπης.
Επισημαίνεται ότι η Capital Product Partners L.P. ( CPLP ), είναι μια διεθνής, ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του Nasdaq από το 2007, που ασχολείται με τη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου, εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου. Η CPLP ελέγχει ένα στόλο 18 πλοίων υψηλών τεχνικών προδιαγραφών, ο οποίος περιλαμβάνει τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) συνολικής μεταφορικής ικανότητας 525.000 κυβικών μέτρων, 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize. Οι πελάτες της CPLP είναι οι μεγαλύτερες ενεργειακές και ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου όπως την BP, Cheniere, MSC, Hapag Llody κ.α. Ο μεγαλύτερος μέτοχος και ιδρυτής της Capital Product Partners L.P., η Capital Maritime & Trading Corp., διαθέτει συμφέροντα σε ένα στόλο 108 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 9 πλοίων LNG Carriers, 56 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων και αργού πετρελαίου, 38 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Με την πρόσφατη εξαγορά 3 πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, η CPLP, πραγματοποίησε ένα σημαντικό βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα.
Παράλληλα η εταιρεία βρίσκεται στην πρωτοπορία της τεχνικής έρευνας και των κανονιστικών εξελίξεων και συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα που σχετίζονται με πρωτοβουλίες στην Πράσινη Τεχνολογία και τα εναλλακτικά καύσιμα όπως η αμμωνία.
Μολονότι η ναυτιλία είναι πιο φιλικός προς το περιβάλλον τρόπος μεταφοράς, η CPLP έχει θέσει ως προτεραιότητα της την βιώσιμη ανάπτυξη υιοθετώντας πλήρως τα κριτήρια ESG – Περιβαλλοντικά (Environmental), Κοινωνικά (Social) και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Governance) και συμμορφώνεται με όλους τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και τις απαιτήσεις της βιομηχανίας.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,