
Με το βραβείο «Green Award» στην κατηγορία «Βιώσιμη Nαυτιλία» τιμήθηκε η Capital Product Partners (Nasdaq: CPLP), συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη στο πλαίσιο του “THE THESSALONIKI METROPOLITAN SUMMIT” του Economist που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου, στην Θεσσαλονίκη.
Το βραβείο παράλαβε στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης, από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνι Γεωργιάδη, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, ο οποίος μιλώντας νωρίτερα στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου τόνισε μεταξύ άλλων ότι η χώρα μας πρέπει να αξιοποιήσει την δυναμική παρουσία της ελληνικής πλοιοκτησίας στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου ώστε να εξασφαλίσει υψηλότερη ασφάλεια στον ενεργειακό εφοδιασμό της, πιο ανταγωνιστική και πράσινη ενέργεια και να καθιερωθεί σαν ενεργειακός κόμβος στον ευρύτερο χώρο της ΝΑ Ευρώπης.

Ο ναυτιλιακός όμιλος συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη διαχειρίζεται ένα στόλο 108 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 9 πλοίων LNG Carriers, 56 δεξαμενόπλοιων, 38 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Επισημαίνεται ότι η Capital Product Partners L.P. ( CPLP ), είναι μια διεθνής, ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του Nasdaq από το 2007, που ασχολείται με τη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου, εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου. Η CPLP ελέγχει ένα στόλο 18 πλοίων υψηλών τεχνικών προδιαγραφών, ο οποίος περιλαμβάνει τρία πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) συνολικής μεταφορικής ικανότητας 525.000 κυβικών μέτρων, 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 95.000 TEU και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize. Οι πελάτες της CPLP είναι οι μεγαλύτερες ενεργειακές και ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου όπως την BP, Cheniere, MSC, Hapag Llody κ.α. Ο μεγαλύτερος μέτοχος και ιδρυτής της Capital Product Partners L.P., η Capital Maritime & Trading Corp., διαθέτει συμφέροντα σε ένα στόλο 108 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 9 πλοίων LNG Carriers, 56 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων και αργού πετρελαίου, 38 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Με την πρόσφατη εξαγορά 3 πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, η CPLP πραγματοποίησε ένα σημαντικό βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της.
Με την πρόσφατη εξαγορά 3 πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, η CPLP, πραγματοποίησε ένα σημαντικό βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα.
Παράλληλα η εταιρεία βρίσκεται στην πρωτοπορία της τεχνικής έρευνας και των κανονιστικών εξελίξεων και συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα που σχετίζονται με πρωτοβουλίες στην Πράσινη Τεχνολογία και τα εναλλακτικά καύσιμα όπως η αμμωνία.
Μολονότι η ναυτιλία είναι πιο φιλικός προς το περιβάλλον τρόπος μεταφοράς, η CPLP έχει θέσει ως προτεραιότητα της την βιώσιμη ανάπτυξη υιοθετώντας πλήρως τα κριτήρια ESG – Περιβαλλοντικά (Environmental), Κοινωνικά (Social) και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Governance) και συμμορφώνεται με όλους τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και τις απαιτήσεις της βιομηχανίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της CPLP κ. Γεράσιμος Καλογηράτος παρέλαβε από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, το Βραβείο «Green Award» για τη «Βιώσιμη Nαυτιλία».


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ