Η μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως home port και hub και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην πόλη είναι η πρώτη προτεραιότητα στην ατζέντα του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια για την κεντρική Μακεδονία και τη βόρεια Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε μετά τη συνάντηση που είχε με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα και τον τομεάρχη Τουρισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρο Θάνο, παρουσία της γενικής γραμματέως Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυς Λοΐζου.
Υπό τον νέο ρόλο και επειδή εδώ και πολλά χρόνια έχει καθιερωθεί να υλοποιούνται οι πολιτικές και μετά σε δεύτερο χρόνο να ερχόμαστε στη Βόρεια Ελλάδα, αποφάσισα να ξεκινήσουμε από την Κεντρική Μακεδονία και λόγω της ισχυρής συνεργασίας που θα έχουμε με τον Απόστολο Τζιτζικώστα και όλη την Περιφέρεια σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν και την τουριστική εμπειρία της Θεσσαλονίκης και όλης της Β. Ελλάδας.
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, η αφετηρία των δράσεων του υπουργείου Τουρισμού θα είναι να στηρίξει την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη, κάτι που ξεκίνησε δειλά εδώ και λίγο καιρό.
Αυτό σε συνδυασμό με το νέο αεροδρόμιο της πόλης και τις ξενοδοχειακές υποδομές αλλά και τα ιδιαίτερα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, όπως ο οινικός τουρισμός, ο ιαματικός τουρισμός, που είναι σημαντικός για τη βόρεια Ελλάδα, ο γαστρονομικός τουρισμός και ο θρησκευτικός τουρισμός συνθέτουν ένα τουριστικό προϊόν το οποίο το υπουργείο θα συμβάλει ώστε να αναπτυχθεί ακόμη και περισσότερο και να αναδειχθεί. Ο κ. Κικίλιας επεσήμανε ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί και το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς ενώ το μήνυμα προς τις αγορές θα είναι να έρθει ο κόσμος να γνωρίσει τις ομορφιές της Μακεδονίας.
Ο Απόστολος Τζιτζικώστας ξεκίνησε την τοποθέτησή του, αναφερόμενος αρχικά στην αγαστή συνεργασία που είχε με τον κ. Κικίλια, από τη θέση του υπουργού Υγείας και ευχαριστώντας τον για τα γρήγορα αντανακλαστικά και την αντιμετώπιση της κρίσης, από τη στιγμή που το πρώτο κρούσμα υπήρξε στη Θεσσαλονίκη.
«Καλωσορίζω τον κ. Κικίλια στη πρώτη σε αφίξεις τουριστών Περιφέρεια, τα τελευταία τρία χρόνια», είπε ο κ. Τζιτζικώστας και τόνισε ότι στόχος της Περιφέρειας είναι να γίνει προορισμός για όλο τον χρόνο. Όπως είπε, κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε, συζητήθηκε η δυνατότητα να αναπτυχθούν και άλλες μορφές τουρισμού οι οποίες δεν έχουν αξιοποιηθεί επαρκώς, όπως είναι ο τουρισμός κρουαζιέρας, ο ιαματικός και ο ιατρικός τουρισμός.
Ο κ. Τζιτζικώστας προανήγγειλε ότι τέλος του μήνα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιάσει τη νέα καμπάνια για τον τουρισμό η οποία εφεξής θα συνοδεύει όλες τις δράσεις και παρουσιάσεις εντός και εκτός συνόρων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση - Ποιο αεροδρόμιο αναδείχθηκε «πρωταθλητής» [πίνακες]
Εντυπωσιακά κινείται η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης