Με τη συμμετοχή 36 ήδη υπαρχόντων εργαστηρίων ξεκίνησε η λειτουργία του Ερευνητικού Κέντρου Ιουνίου Πανεπιστημίου την 1η Σεπτέμβρη, όπως ανακοίνωσε μιλώντας στον ΟΤ στη ΔΕΘ, ο καθηγητής Παναγιώτης Βλάμος, επικεφαλής του κέντρου.

Όπως εξήγησε, στο ερευνητικό κέντρο ενοποιούνται για πρώτη φορά και παρουσιάζουν τους στόχους τους μέσα από το ερευνητικό κέντρο δεκάδες εργαστήρια.

Σύμφωνα με τον κ. Βλάμο, «ως τομείς αιχμής αναδεικνύονται οι βιοεπιστήμες, ειδικότερα η βιοοικονομία με τρόφιμα και περιβάλλον, η ψηφιακή βιοϊατρική, με συνεργασίες με διακεκριμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού, οι ανθρωπιστικές σπουδές, δηλαδή ιστορική έρευνα, μετάφραση διερμηνεία, τμήμα μουσικών σπουδών, βιβλιοθηκονομία, τα οποία προωθούνται και με νέα ψηφιακά μέσα και υπάρχει μια καλή μαγιά των καθαρά ανθρωπιστικών περιοχών με τη μοντέρνα έκφρασή τους».

Ο ίδιος αναφερόμενος στον ρόλο και στην ανταγωνιστικότητα μεταξύ των πανεπιστημίων, ο κ. Βλάμος επεσήμανε: «Αυτό που πρέπει να αντιληφθεί το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι ότι ο τελικός χρήστης είναι ο φοιτητής και όχι ο καθηγητής ή η ερευνητική ομάδα. Εμείς είμαστε αυτοί παράγουμε την υπεραξία η οποία δίνεται στους φοιτητές με στόχο να τους δούμε σε πολύ υψηλές θέσεις και να τους υποστηρίξουμε σε αυτό».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
PODCAST Economics & Business TALKS – Γιώργος Μπάλτας: Marketing και επιχειρείν | Τα Social επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά
Economics & Business Talks |

Γιώργος Μπάλτας: Πώς το διαδίκτυο και τα social media επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά

Ο Γιώργος Μπάλτας είναι καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάκτωρ της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Warwick της Αγγλίας.