Στη… γύρα για λεφτά βγήκε η IAG, ήτοι η ιδιοκτήτρια της British Airways, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το συσσωρευμένο χρέος των 10,3 δισ. στερλίνων που έχει μαζευτεί μετά και το δύσκολο καλοκαίρι για τον ταξιδιωτικό κλάδο.
Πραγματικά, αν και το φετινό καλοκαίρι κύλησε σαφώς καλύτερα από το περσινό, οι αυστηροί περιορισμοί και το γεγονός πως οι ΗΠΑ κράτησαν «κλειστές» τις υπερατλαντικές πτήσεις, οι οποίες αποτελούν τεράστια πηγή εσόδων για τις αεροπορικές εταιρείες, διεύρυναν τη μαύρη τρύπα στα ταμεία της βρετανικής αεροπορικής.
Έτσι, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η IAG θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει νέα κεφάλαια από τους μετόχους, ώστε να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του ερχόμενου χειμώνα. Ελπίζει δε, όπως και οι ανταγωνιστικές της, πως ο Λευκός Οίκος θα αποφασίσει να ανοίξει και πάλι τα σύνορα πριν τα τέλη της χρονιάς, ιδανικά πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, επιτρέποντας έτσι να ξαναρχίσουν οι υπερατλαντικές επιβατικές πτήσεις.
Θυμίζουμε πως η IAG, εκτός από την British Airways, έχει επίσης υπό τον έλεγχο της την ιρλανδική Aer Lingus και την ισπανική Iberia. Για το 2020, οι ζημιές της ανήλθαν στο ποσό ρεκόρ των 7,4 δισ. ευρώ, στο οποίο προστέθηκαν άλλα 2 δισ. ευρώ σε ζημιές κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Κατά το δεύτερο τρίμηνο τα έσοδα από την επιβατική κίνηση ήταν μειωμένα κατά 88,6% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας ο Όμιλος συγκέντρωσε πάνω από 7 δισ. ευρώ είτε από τα κρατικά πακέτα στήριξης είτε από μετατρέψιμα ομόλογα προκειμένου να παραμείνει… ζωντανός. Στα τέλη Ιουλίου η ρευστότητα του βρισκόταν στα 10,8 δισ. ευρώ, όμως έχανε περίπου 270 εκατ. ευρώ την εβδομάδα, με αποτέλεσμα τα χρέη να συσσωρευτούν και να απαιτούνται διορθωτικές κινήσεις εν όψει του χειμώνα.
Latest News
Κίνα: Οι σιδηροδρομικές επενδύσεις αυξήθηκαν 10,9% στο δεκάμηνο του 2024
Στο πρώτο οκτάμηνο του 2024, οι επενδύσεις παγίων στον σιδηροδρομικό τομέα της Κίνας έφθασαν τα 635,1 δισεκατομμύρια γουάν
Πυκνώνουν τα σύννεφα στην Ευρώπη από τους επικείμενους δασμούς Τραμπ
Η αγαπημένη λέξη του Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι άλλη από την λέξη tariffs (δασμοί). Η ώρα για την επιβολή φτάνει και η Ευρώπη πρέπει να είναι προετοιμασμένη.
Αύξηση-έκπληξη των λιανικών πωλήσεων στην Κίνα - Σε ελεύθερη πτώση οι κατασκευές
Οι επενδύσεις σε ακίνητα για την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου μειώθηκαν κατά 10,3% σε ετήσια βάση, περισσότερο από το 10,1% του εννιαμήνου
Εσοδα 10,7 δισ. ευρώ στο εννεάμηνο για την Telekom Italia
Ο CEO της Telekom Italia υποσχέθηκε πως η εταιρεια θα ανακοινώσει την απόφασή της για μέρισμα στις αρχές του 2025
Στο εδώλιο πρώην Γάλλος αρχικατάσκοπος που είχε προσληφθεί από την LVMH
Ο Μπερνάρ Σκουαρσίνι κατηγορείται ότι χρησιμοποίησε τον κρατικό μηχανισμό για να πάρει δουλειές από την LVMH
Ρεκόρ μετανάστευσης σημειώθηκε το 2023 στις πλούσιες χώρες του ΟΟΣΑ [διαγράματα]
Νέο ρεκόρ στη μετανάστευση για τις πλούσιες χώρες του ΟΟΣΑ - Εφτασε τα 6,5 εκατομμύρια πέρυσι
Ο Τραμπ αποκλείει τη συμμετοχή του Ντίμον στην κυβέρνηση - Η ανάρτηση στο Truth Social
«Ευχαριστώ τον Τζέιμι Ντίμον για την εξαιρετική του υπηρεσία στη χώρα μας!», έγραψε ο νεοεκλεγής Ντόναλντ Τραμπ
«Δεν θα βιαστούμε να μειώσουμε τα επιτόκια» διαμηνύει ο Πάουελ
Ο πρόεδρος της Fed προειδοποιεί ότι η πορεία προς τη μείωση του πληθωρισμού θα είναι «ανώμαλη»
Γαλλία και Ιταλία: Ανάγκη για ταχύτερη δημοσιονομική εξυγίανση - Ανάλυση Alpha Bank [γραφήματα}
Η ανάλυση της τράπεζας λαμβάνει υπόψη το δημοσιονομικό πεδίο που επικρατεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Οι 10 επικίνδυνες εβδομάδες στον κόσμο - Το «κενό» των ΗΠΑ
Τι βλέπει ο Economist για το «κενό» που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι «αντίπαλοι» των ΗΠΑ - Η αναγκαία συνεργασία μεταξύ Μπάιντεν και Τραμπ