«Ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος για διάφορους λόγους, που λίγο πολύ είναι γνωστοί, όπως άνετη, γρήγορη, ασφαλής μετακίνηση και μεταφορά αγαθών» ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας σε συζήτηση με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Πατέρας υπογράμμισε ότι σιδηρόδρομος «μπορεί και πρέπει, έστω και με το υπάρχον δίκτυο, να πάει καλύτερα και θα πάει καλύτερα» και ότι «είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης η αναβάθμιση και η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου».
Σημείωσε ότι ήδη συζητείται με το αρμόδιο υπουργείο η χρηματοδοτική πρόταση του οργανισμού, για επένδυση αναβάθμισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, ύψους 1,3 δισ. ευρώ μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, με τη διαδικασία του ΣΔΙΤ για τρεις γραμμές Αθήνα – Ειδομένη και Προμαχώνα, Φλώρινα – Ορμένιο και αεροδρόμιο Αθηνών – Πάτρα, η οποία θα προωθηθεί για έγκριση στη διυπουργική επιτροπή και στη γενική γραμματεία ΣΔΙΤ, ώστε αν γίνει δεκτή, να εξασφαλίσει έγκριση μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
Ο κ. Πατέρας επισήμανε ότι με την αναδιάρθρωση που έγινε το 2010 και το διαχωρισμό των εταιρειών, προέκυψαν ορισμένα ζητήματα τα οποία περιορίζουν τις πηγές χρηματοδότησης σε δύο, την κρατική επιχορήγηση και τα έσοδα από σιδηροδρομικές εταιρείες, επιδρώντας αρνητικά και στην «ευελιξία» του ΟΣΕ. Προσέθεσε ότι «ήδη υπάρχει μια συζήτηση για λύσεις, οι οποίες μπορούν να υπερβούν προβλήματα».
Τέλος, εξέθεσε τις ανάγκες που υπάρχουν σε προσωπικό και επίσης τη δαπανηρή για τον οργανισμό αντικατάσταση φθορών, βλαβών και κλοπών υλικού από το δίκτυο. «Δεν είναι μόνο ελληνικό, βέβαια, δίνουμε το 10% του προϋπολογισμού μας στη φύλαξη και αυτό δεν είναι και αρκετό».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Υποψήφιος για την Προεδρία της ΚΕΕΕ θα είναι ο Γιάννης Μπρατάκος
Ο Γιάννης Μπρατάκος επεσήμανε επίσης πως στόχος του είναι να ενδυναμώσει τον ρόλο του θεσμού σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο
Η άγνωστη σχέση του Πούτιν με την Τσάνταλης και τα «ασημικά»
Τίτλοι τέλους μετά από 135 χρόνια για την Τσάνταλης – Πώς έφτασε στην πτώχευση - Ποιοι ενδιαφέρονται για τα «ασημικά» της ιστορικής οινοποιίας
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»
Να μπει «φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας - Τι εκτιμά ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στην ανάγκη για πρωτόκολλα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων