Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) ανακοίνωσε την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας (Memorandum of Understanding) με το Πανεπιστήμιο του Κεμπέκ (UQAM), στο Μόντρεαλ.
Το UQAM είναι ένα από τα κορυφαία Δημόσια Πανεπιστήμια του Καναδά, το οποίο εδώ και 60 χρόνια διακρίνεται για την ποιότητα των προγραμμάτων του, την πρωτοτυπία της έρευνας και τον προσανατολισμό του στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Το μνημόνιο συνεργασίας των δύο Πανεπιστημίων στοχεύει στην επιτυχή σύμπραξη των δύο Ιδρυμάτων τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, με ιδιαίτερη αναφορά:
- στη συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα
- σε ανταλλαγές καθηγητών και προσωπικού σε τομείς διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης
- σε ανταλλαγές φοιτητών
- σε από κοινού δημοσιεύσεις
- στον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών για έρευνα και άσκηση των φοιτητών
- σε ανταλλαγές γύρω από τις μεθοδολογίες εργασίας και την ακαδημαϊκή οργάνωση
- στη διοργάνωση θερινών τμημάτων εκπαίδευσης και
- στη διοργάνωση επιστημονικών συναντήσεων γύρω από κοινά ενδιαφέροντα
Η συμφωνία υπογράφηκε εκ μέρους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από τον Πρύτανη, Καθηγητή Δημήτρη Μπουραντώνη, την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2021.
Latest News
Η δύσκολη πρόκληση της ΕΚΤ στην πολιτική μείωσης των επιτοκίων
Η ΕΚΤ καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα στη στήριξη της οικονομίας και στη διατήρηση σταθερού πληθωρισμού
Γιώργος Αλογοσκούφης: Πριν και Μετά τη Μεταπολίτευση Θεσμοί, Πολιτική και Οικονομία στην Ελλάδα
O Γ. Αλογοσκούφης εξετάζει, αναλύει και ερμηνεύει την εξέλιξη του κράτους και της οικονομίας της μεταπολεμικής Ελλάδας, πριν και μετά τη μεταπολίτευση του 1974
Πού βλέπουν 28 οίκοι το ΑΕΠ και τον πληθωρισμό το 2025 και 2026
Σύμφωνα με τη Focus Economics o ρυθμός μεταβολής του ΑΕΠ προβλέπεται το 2025 να κυμανθεί κοντά στην πρόβλεψη του 2024
Ημέρα Εθελοντισμού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το ΟΠΑ επιβραβεύει 115 φοιτήτριες και φοιτητές για την προσφορά τους
Grant Thornton και Οικονομικό Πανεπιστήμιο στηρίζουν τους μαθητές της ακριτικής Ελλάδας
Ο.Π.Α. και Grant Thornton υποδέχθηκαν τους μαθητές οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τον επαγγελματικό προσανατολισμό και τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης