Η Facebook απολογήθηκε για την παραπληροφόρηση ερευνητών στους οποίους παρείχε λανθασμένα ή ατελή δεδομένα για χρήση σε έρευνα που αφορούσε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλοεπιδρούν σε αναρτήσεις και συνδέσμους εντός της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα των New York Times, τα στοιχεία που παρείχε η Facebook περιλάμβαναν πληροφορίες για σχεδόν τους μισούς χρήστες της πλατφόρμας στις Ηνωμένες Πολιτείες, όχι για όλους.
Η αμερικανική εφημερίδα αναφέρει επίσης ότι μέλη της ομάδας «Open Research and Transparency» του Facebook επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους ερευνητές την Παρασκευή και ουσιαστικά απολογήθηκε για το συγκεκριμένο λάθος. Από την πλευρά τους ορισμένοι εκ των ερευνητών αναρωτήθηκαν αν επρόκειτο απλά για λάθος ή για ηθελημένη κίνηση που στόχο είχε να κάνει σαμποτάζ στην έρευνα.
Το πρόβλημα με τα δεδομένα αρχικά αποκαλύφθηκε από ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Ουρμπίνο στην Ιταλία, ο οποίος συνέκρινε μία αναφορά του Facebook που είχε δημοσιευτεί τον Αύγουστο με τα δεδομένα που παρείχε η εταιρεία στους ερευνητές. Σύμφωνα με τους Times τα δεδομένα των δύο πλευρών απλά δεν ταίριαζαν.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στη New York Times ότι το λάθος ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος, ότι ενημερώθηκαν οι συνεργάτες για αυτό και ότι εργάζονται με τους ερευνητές για την επίλυσή του.
Τα στοιχεία που είχε στα χέρια του ο Ιταλός ερευνητής αφορούσαν το περισσότερο προβεβλημένο περιεχόμενο στο News Feed μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, φέτος, δηλαδή για το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, οι Times αποκάλυψαν ότι το Facebook είχε «κλείσει» μια αναφορά σχετικά με το πρώτο τρίμηνο που απεικόνιζε την εταιρεία με ένα πολύ λιγότερο κολακευτικό τρόπο.
Επιπλέον, τον Αύγουστο, η Facebook απέκλεισε από τα δεδομένα της πλατφόρμας ακαδημαϊκούς ερευνητές από το Ad Observatory του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, αφού ένα plug-in των ερευνητών εντόπιζε σημαντικά προβλήματα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η συγκεκριμένη έρευνα αποδείκνυε ότι το Facebook απέτυχε να αποκαλύψει ποιος πλήρωνε για την προβολή πολιτικών διαφημίσεων.
Latest News
Vodafone: Έργο για την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών του Δήμου Πειραιά
Με την υλοποίηση του έργου ο Δήμος Πειραιά θα αποκτήσει ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης σχεδίων πολιτικής προστασίας, καθώς και σύγχρονα συστήματα Κυβερνοασφάλειας με λειτουργίες AI
Εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στο Telegram με στόχο χρήστες fintech
Το κακόβουλο αυτό λογισμικό έχει σχεδιαστεί για να κλέβει ευαίσθητα δεδομένα, όπως κωδικούς πρόσβασης, και να αποκτά τον έλεγχο των συσκευών των χρηστών για σκοπούς κατασκοπείας
Εκτόξευση δαπανών 21% σχετικά με την AI στην Ευρώπη το 2025 προβλέπει η Gartner
Η Gartner εκτιμά ότι οι δαπάνες για υπηρεσίες πληροφορικής που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη στην Ευρώπη θα αυξηθούν από 78 δισ. δολάρια το 2024 σε 94 δισ. δολάρια το 2025
Εντός του 2025 η πλατφόρμα SmartThings της Samsung επεκτείνεται στις Β2Β λύσεις
Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο των επιχειρησιακών της λύσεων παρουσίασε η Samsung Electronics Hellas
Η Apple θέλει να ακολουθήσει την Meta στην αγορά των έξυπνων γυαλιών
Μια εσωτερική μελέτη βρίσκεται σε εξέλιξη για τη συλλογή σχολίων από υπαλλήλους της Apple σχετικά με τα έξυπνα γυαλιά
Το νέο made-in-China λογισμικό που κοντράρει Apple και Google
Η Κίνα θέλει να γίνει τεχνολογικά αυτάρκης σε όλα και η Huawei φαίνεται να αναλαμβάνει το λογισμικό των smartphone
Η καλύτερη επίδοση γ' τριμήνου για την αγορά smartphone από το 2021 - Έρευνα της Canalys
Η Samsung πρωτοστατεί στην παγκόσμια αγορά smartphone το γ' τρίμηνο του 2024 με την Apple να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση σε μερίδια αγοράς
«Ράλι» 14% στις μετοχές της Tesla μετά τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών
Η άνοδος της Tesla οφείλεται στο ότι ο Ίλον Μασκ, ως υποστηρικτής του Ντόναλντ Τραμπ, θα επωφεληθεί από την διαφαινόμενη επανεκλογή του
«Φλερτάρει» με το Χρηματιστήριο η Cosmos Business Systems - Στοχεύει σε έργα 500 εκατ.
O κ. Δάφνης, πρόεδρος του ομίλου Cosmos Business Systems, τοποθέτησε την είσοδο στο ΧΑ χρονικά μετά το 2025 έχοντας στόχο την εξεύρεση κεφαλαίων που θα στηρίξουν την ανάπτυξη της εταιρείας
Με νέα καμπάνα απειλεί η Ευρώπη την Apple - Κλιμακώνεται η σύγκρουση
H Apple καλείται από την Κομισιόν να συμμορφωθεί με τους κανόνες που έχουν επιβληθεί, ειδάλλως θα μπει σε νέες περιπέτειες