Η Facebook απολογήθηκε για την παραπληροφόρηση ερευνητών στους οποίους παρείχε λανθασμένα ή ατελή δεδομένα για χρήση σε έρευνα που αφορούσε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλοεπιδρούν σε αναρτήσεις και συνδέσμους εντός της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα των New York Times, τα στοιχεία που παρείχε η Facebook περιλάμβαναν πληροφορίες για σχεδόν τους μισούς χρήστες της πλατφόρμας στις Ηνωμένες Πολιτείες, όχι για όλους.
Η αμερικανική εφημερίδα αναφέρει επίσης ότι μέλη της ομάδας «Open Research and Transparency» του Facebook επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους ερευνητές την Παρασκευή και ουσιαστικά απολογήθηκε για το συγκεκριμένο λάθος. Από την πλευρά τους ορισμένοι εκ των ερευνητών αναρωτήθηκαν αν επρόκειτο απλά για λάθος ή για ηθελημένη κίνηση που στόχο είχε να κάνει σαμποτάζ στην έρευνα.
Το πρόβλημα με τα δεδομένα αρχικά αποκαλύφθηκε από ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Ουρμπίνο στην Ιταλία, ο οποίος συνέκρινε μία αναφορά του Facebook που είχε δημοσιευτεί τον Αύγουστο με τα δεδομένα που παρείχε η εταιρεία στους ερευνητές. Σύμφωνα με τους Times τα δεδομένα των δύο πλευρών απλά δεν ταίριαζαν.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στη New York Times ότι το λάθος ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος, ότι ενημερώθηκαν οι συνεργάτες για αυτό και ότι εργάζονται με τους ερευνητές για την επίλυσή του.
Τα στοιχεία που είχε στα χέρια του ο Ιταλός ερευνητής αφορούσαν το περισσότερο προβεβλημένο περιεχόμενο στο News Feed μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, φέτος, δηλαδή για το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, οι Times αποκάλυψαν ότι το Facebook είχε «κλείσει» μια αναφορά σχετικά με το πρώτο τρίμηνο που απεικόνιζε την εταιρεία με ένα πολύ λιγότερο κολακευτικό τρόπο.
Επιπλέον, τον Αύγουστο, η Facebook απέκλεισε από τα δεδομένα της πλατφόρμας ακαδημαϊκούς ερευνητές από το Ad Observatory του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, αφού ένα plug-in των ερευνητών εντόπιζε σημαντικά προβλήματα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η συγκεκριμένη έρευνα αποδείκνυε ότι το Facebook απέτυχε να αποκαλύψει ποιος πλήρωνε για την προβολή πολιτικών διαφημίσεων.
Latest News
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla