Η CMA CGM μία από τους μεγαλύτερους ναυτιλιακούς ομίλους του κόσμου στο κλάδο των τακτικών γραμμών (liners) συμφώνησε να επενδύσει 25 εκατ. ευρώ στη Brittany Ferries, τη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία που λειτουργεί υπό τη γαλλική σημαία, συμπεριλαμβανομένων 10 εκατομμυρίων ευρώ σε υβριδικά ίδια κεφάλαια. Μέσω αυτής της συμφωνίας, η CMA CGM επιδιώκει να υποστηρίξει την ανάκαμψη της Brittany Ferries στην μετά Covid εποχή, ενώ διευρύνεται το πεδίο δραστηριότητας της CMA CGM.
Η συνεργασία που μπορεί να αποτελέσει ένα διεθνές παράδειγμα και για άλλες περιοχές και χώρες, μηδέ εξαιρουμένης της χώρας μας, θα βοηθήσει στο ξεκλείδωμα των συνεργειών μεταξύ των δύο εταιρειών στον τομέα των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, ενώ αναμένεται επίσης να συμβάλει στην προώθηση της διασυνοριακής ναυτιλίας και να στηρίξει τη θέση της Γαλλίας στον τομέα, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Βάσει αυτής της συμφωνίας, ένας εκπρόσωπος του Ομίλου CMA CGM θα ενταχθεί στο εποπτικό συμβούλιο της Brittany Ferries.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών καθιερώνει μια εμπορική συνεργασία μέσω της χρήσης του διαθέσιμου χώρων φορτίου στις γραμμές της Brittany Ferries προς το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Ιβηρική Χερσόνησο. Η μεταφορά εμπορευμάτων στα πλοία της Brittany Ferries (RORO) θα βοηθήσει στην επέκταση των υπηρεσιών του Ομίλου CMA CGM στον τομέα RORO από τον Ατλαντικό και τη βόρεια ακτή της Γαλλίας σε προορισμούς προς το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συνεργασία με την CMA CGM θα βοηθήσει την Brittany Ferries να προσαρμοστεί πιο εύκολα στις τάσεις μετά τη Covid-19 στη μεταφορά αγαθών, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς ασυνόδευτων ρυμουλκουμένων, και να προσφέρει νέες υπηρεσίες μεταφοράς.
Επιπλέον, μέσω αυτής της συμφωνίας, και οι δύο ομάδες θα μπορούν να εισάγουν νέες υπηρεσίες RORO.
Επίσης η CMA CGM και η Brittany Ferries θα εξετάσουν τρόπους ανταλλαγής γνώσεων στο τομέα του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην εκπαίδευση πληρωμάτων και τις διαδικασίες ασφαλείας. Και οι δυο εταιρείες έχουν δεσμευθεί για την ανάπτυξη πλοίων με καύσιμο LNG. Η Brittany Ferries αναμένεται να παραλάβει δυο πλοία που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG το 2023 τα Salamanca και Santoña, τα οποία θα δρομολογηθούν μεταξύ Ηνωμένου βασιλείου και Ισπανίας.
Latest News
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους
Τραμπ: Ανακοίνωσε την δημιουργία ειδικής υπηρεσίας για τη συλλογή δασμών
Η ανάρτηση του Ντόναλντ Τραμπ στο Truth Social
Jack Daniel's: Ο λόγος που απολύει 600 εργαζόμενους
Τα σχέδια για απολύσεις του παραγωγού ουίσκι έρχονται λίγες ημέρες μετα την «σύσταση» του Γενικού Χειρουργού των ΗΠΑ ότι τα αλκοολούχα θα πρέπει να φέρουν προειδοποίηση για τους κινδύνους καρκίνου
«Παγώνουν» οι εξαγωγές πετρελαίου στην Αρκτική, απο τη Ρωσία, μετά τις νέες κυρώσεις των ΗΠΑ
Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα για τις ποσότητες πετρελαίου που παράγει η Ρωσία στις εγκαταστάσεις κοντά στον αρκτικό κύκλο