
Την ανακοίνωση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για επιδότηση 20% στο πετρέλαιο θέρμανσης, σχολίασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Μιχάλης Κιούσης, χαρακτηρίζοντας τη άδικη και επεσήμανε ότι πριν τη ΔΕΘ είχε ζητηθεί η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης.
Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, δήλωσε ότι «Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο αγαθό επιβίωσης περίπου 6 εκατ. Ελλήνων και για να μην ζήσουμε χρονιές όπως το 2011-2013, ζητήσαμε την μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης».
Δεν πρόκειται να «πιάσουμε» τις περσινές τιμές
Ο κ. Κιούσης, ανέφερε ότι «πέρσι είχαμε μηδενική αξία στο αργό πετρέλαιο, συγκεκριμένα τον περσινό Απρίλιο-Μάιο, διαπραγματευόταν η αξία του στα χρηματιστήρια του πλανήτη με 0,00€ το αργό και ως εκ τούτου, είχε φτάσει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα στο 1,20€».
Συμπλήρωσε δε, ότι «με τους ανελαστικούς φόρους στο 1,20€, δεν μπορεί να πάει χαμηλότερα η τελική τιμή, άρα σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, δεν μπορεί να υπάρξει», επεσήμανε ότι λόγω της χαμηλής τιμής στα καύσιμα πέρσι, νοικοκυριά που είχαν 10 χρόνια να γεμίσουν τις δεξαμενές πετρελαίου θέρμανσης, έβαλαν πετρέλαιο στην περίοδο της καραντίνας, ενώ τόνισε ότι είναι καλό να μην στρέφεται ο κόσμος σε άλλες ρυπογόνες λύσεις.
Το πετρέλαιο πρέπει να πάει στα επίπεδα του 2011
Όπως υποστήριξε ο κ. Κιούσης, «με τα σημερινά δεδομένα, η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης θα ξεκινούσε με την τιμή να διαμορφώνεται στο 1,10€. Στην καραντίνα, που πήραμε παράταση και διαθέσαμε πετρέλαιο θέρμανσης τον Μάιο, το πουλούσαμε με 0,65€-0,70€ το λίτρο», ενώ υπογράμμισε ότι πρέπει το πετρέλαιο θέρμανσης να πάει στα επίπεδα του 2011, με μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για να αυξηθεί η ζήτηση.
Έχουμε την 4η ακριβότερη τιμή βενζίνης στην ευρωζώνη
«Έχουμε την 4η ακριβότερη τιμή βενζίνης στην ευρωζώνη και έχουμε τους ακριβότερους ειδικούς φόρους κατανάλωσης από το 2011», ανέφερε ο κ. Κιούσης, συμπληρώνοντας ότι «ήταν απόφαση της τότε κυβέρνησης, να αυξήσει τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης και αυτό συνεπάγεται αυτές τις υψηλές τιμές στα καύσιμα».
«Αυτή την περίοδο είναι στο 1,70€ η βενζίνη και στο 1,40€ το πετρέλαιο κίνησης», είπε, ενώ παράλληλα, δήλωσε ότι «Οπότε, παίρνεις ένα μέτρο, αυξάνεις τους φόρους, δεν ζεσταίνεται ο καταναλωτής και χάνεις και έσοδα».
Κατέληξε μάλιστα λέγοντας πως «Όσο και να φορολογείς ένα προϊόν, όταν έχεις κατανάλωση μηδέν, δεν κερδίζεις τίποτα».


Latest News
![ΙΟΒΕ: Πώς το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη – Τι συμβαίνει στις ελληνικές περιφέρειες [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/dimografiko-600x375.jpg)
Πώς το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Τι συμβαίνει στις ελληνικές περιφέρειες [γραφήματα]
Το μεταναστευτικό ισοζύγιο, αν και συμβάλλει στην αναχαίτιση της πληθυσμιακής μείωσης σε ορισμένες περιφέρειες, δεν αρκεί για να αντιστρέψει την αρνητική της τάση

Υπουργείο Ανάπτυξης: Στα περσινά επίπεδα οι τιμές κρεάτων στο «Καλάθι Πάσχα» – Διαψεύδονται οι καταστροφολόγοι
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης για το «Καλάθι Πάσχα»

«Βράχος» τα ελληνικά ομόλογα σε έναν… αβέβαιο κόσμο
Μέχρι τώρα τον Απρίλιο, οι αποδόσεις των ελληνικών 10ετών ομολόγων καταγράφουν μία σταθερή πορεία γύρω από το 3,4%

Σήμερα η αξιολόγηση της Ελλάδας από S&P – Το μήνυμα εξ… Ιταλίας και οι προσδοκίες
Εάν επιβεβαιωθούν για αναβάθμιση, ο S&P θα είναι ο δεύτερος μεγάλος οίκος που θα έχει δύο βαθμίδες πάνω από το όριο της επενδυτικής βαθμίδας την Ελλάδα

Νέα μείωση 5,2% στο ποσοστό των ανέργων τον Μάρτιο - Πόσοι είναι επιδοτούμενοι
Παγιωμένα είναι τα στοιχεία της ΔΥΠΑ για την ανεργία των μακροχρόνια εγγεγραμμένων με 1 στους 2 να είναι μακροχρόνια άνεργος

Πτώση 0,3% στον τζίρο της βιομηχανίας τον Φεβρουάριο
Ο μέσος Γενικός Δείκτης του δωδεκαμήνου Μαρτίου 2024 – Φεβρουαρίου 2025, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δωδεκαμήνου Μαρτίου 2023 – Φεβρουαρίου 2024, παρουσίασε αύξηση 1,8%

Στο 1,5 δισ. ευρώ το έλλειμμα στο ισοζύγιο το α' δίμηνο - Άνοδος 5,4% στις αφίξεις τουριστών
Την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, στην κατηγορία των άμεσων επενδύσεων, οι απαιτήσεις των κατοίκων έναντι του εξωτερικού κατέγραψαν ροές ύψους 1 δισ. ευρώ
![ΙΟΒΕ: Οι διαφορές Ελλάδας και ΕΕ στο διμερές εμπόριο με ΗΠΑ – Οι βασικές κατηγορίες προϊόντων [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/exports-600x400.jpeg)
Οι διαφορές Ελλάδας και ΕΕ στο διμερές εμπόριο με ΗΠΑ - Οι βασικές κατηγορίες προϊόντων [γραφήματα]
Οι εισαγωγές βιομηχανικών προϊόντων από τις ΗΠΑ άγγιξαν τα 1,8 δισ. το 2024 (+40,0%, y-o-y), ενώ το 2018 οι εισαγωγές ήταν μόλις 578 εκατ. ευρώ

Tabish (Aqua Brigde) στον ΟΤ: Καμια υπαναχώρηση από το deal για την Avramar
O Mohammad Tabish, CEO της Aqua Bridge ξεκαθαρίζει στον ΟΤ ότι η συμφωνία με την Avramar θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές Μαϊου

Τέλος (;) το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους σε καύσιμα και τρόφιμα - Το σενάριο με πληθωρισμό
Τι αναφέρουν στον ΟΤ έγκυρες πληροφορίες για τις παρεμβάσεις του υπουργείου Ανάπτυξης