Ο Κριστιάνο Ρονάλντο «έσπασε» τα ρεκόρ πριν ακόμη πατήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του το χορτάρι του Ολντ Τράφορντ. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα στοιχεία της διαδικτυακής εταιρείας πώλησης αθλητικών ειδών Fanatics.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα φανέλα με το νούμερο 7 του Ρονάλντο στους Κόκκινους Διαβόλους πούλησε περισσότερα κομμάτια σε μία ημέρα από οποιουδήποτε άλλου παίκτη, ξεπερνώντας ακόμη και τη νέα φανέλα του Λιονέλ Μέσι με την Παρί Σεν-Ζερμέν, του Λεμπρόν Τζέιμς με τους Λέικερς ή του αστέρα του αμερικάνικου φουτμπόλ, Τομ Μπρέιντι.
Συνολικά, η νέα φανέλα του Ρονάλντο έχει ήδη πωλήσεις ύψους 219 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας «I Love the Sales». Μάλιστα, ενώ η Adidas, επίσημος προμηθευτής των εμφανίσεων της Γιουνάιτεντ, κρατά το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις, το ποσοστό που αναλογεί στην ομάδα έχει ήδη καλύψει το ποσό που απαιτήθηκε για την αμοιβή του παίκτη.
Μάλιστα, η ίδια εταιρεία αναφέρει ότι η φανέλα του Ρονάλντο έχει σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από την αντίστοιχη του Μέσι και της Παρί Σεν-Ζερμέν, η οποία υπολογίζεται ότι έχει αποφέρει περισσότερα από 121 εκατομμύρια δολάρια.
«Παρακολουθούμε ένα ρεκόρ πωλήσεων στις συγκεκριμένες ποδοσφαιρικές φανέλες σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές, σε σημείο που η ζήτηση να υπερβαίνει πλέον την προσφορά», δηλώνει στην ιστοσελίδα Input ο συνιδρυτής της I Love the Sales, Στιούαρτ ΜακΚλάρ. «Οι διαδικτυακές έρευνες για το “νούμερο 7” έχουν αυξηθεί πάνω από 600%, σε σύγκριση με δεδομένα του προηγούμενου καλοκαιριού. Όχι μόνο ο Ρονάλντο έσπασε το ρεκόρ για τη φανέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της Πρέμιερ Λιγκ αλλά έφερε πίσω την αμοιβή του, ύψους 12,9 εκατομμυρίων στερλινών, πριν ακόμα παίξει αγώνα με τη νέα του ομάδα», συμπληρώνει.
Πλέον, θεωρείται απίθανο να βρει κάποιος online φανέλα του Ρονάλντο, με εξαίρεση βέβαια τα μεγέθη που συνήθως έχουν έτσι και αλλιώς χαμηλή ζήτηση. Το επίσημο κατάστημα της Man U έχει πλέον μόνο αντίγραφα της φανέλας σε μεγέθη από XXL και 4XL, ενώ οι αυθεντικές φανέλες προέλευσης Adidas είναι διαθέσιμες μόνο στο μέγεθος XS. Η Fanatics δηλώνει ότι έχει ξεπουλήσει τις κόκκινες εμφανίσεις έχοντας διαθέσιμες σε ορισμένα μεγέθη μόνο την «τρίτη» φανέλα, μπλε χρώματος.
Επιπλέον, λόγω της απόκτησης του Ρονάλντο για δεύτερη φορά, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει πλέον τον υψηλότερο, συνολικό αριθμό πωλήσεων σε φανέλες στην Πρέμιερ Λιγκ, από την τρίτη θέση στην οποία βρισκόταν πέρυσι. Η Τσέλσι παραμένει στη δεύτερη θέση, ενώ η Λίβερπουλ βρίσκεται στην τρίτη θέση και η Άρσεναλ πέφτει στην τέταρτη, πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία του I Love Sports.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου