Ο Κριστιάνο Ρονάλντο «έσπασε» τα ρεκόρ πριν ακόμη πατήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του το χορτάρι του Ολντ Τράφορντ. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα στοιχεία της διαδικτυακής εταιρείας πώλησης αθλητικών ειδών Fanatics.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα φανέλα με το νούμερο 7 του Ρονάλντο στους Κόκκινους Διαβόλους πούλησε περισσότερα κομμάτια σε μία ημέρα από οποιουδήποτε άλλου παίκτη, ξεπερνώντας ακόμη και τη νέα φανέλα του Λιονέλ Μέσι με την Παρί Σεν-Ζερμέν, του Λεμπρόν Τζέιμς με τους Λέικερς ή του αστέρα του αμερικάνικου φουτμπόλ, Τομ Μπρέιντι.

Συνολικά, η νέα φανέλα του Ρονάλντο έχει ήδη πωλήσεις ύψους 219 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας «I Love the Sales». Μάλιστα, ενώ η Adidas, επίσημος προμηθευτής των εμφανίσεων της Γιουνάιτεντ, κρατά το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις, το ποσοστό που αναλογεί στην ομάδα έχει ήδη καλύψει το ποσό που απαιτήθηκε για την αμοιβή του παίκτη.

Μάλιστα, η ίδια εταιρεία αναφέρει ότι η φανέλα του Ρονάλντο έχει σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από την αντίστοιχη του Μέσι και της Παρί Σεν-Ζερμέν, η οποία υπολογίζεται ότι έχει αποφέρει περισσότερα από 121 εκατομμύρια δολάρια.

«Παρακολουθούμε ένα ρεκόρ πωλήσεων στις συγκεκριμένες ποδοσφαιρικές φανέλες σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές, σε σημείο που η ζήτηση να υπερβαίνει πλέον την προσφορά», δηλώνει στην ιστοσελίδα Input ο συνιδρυτής της I Love the Sales, Στιούαρτ ΜακΚλάρ. «Οι διαδικτυακές έρευνες για το “νούμερο 7” έχουν αυξηθεί πάνω από 600%, σε σύγκριση με δεδομένα του προηγούμενου καλοκαιριού. Όχι μόνο ο Ρονάλντο έσπασε το ρεκόρ για τη φανέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της Πρέμιερ Λιγκ αλλά έφερε πίσω την αμοιβή του, ύψους 12,9 εκατομμυρίων στερλινών, πριν ακόμα παίξει αγώνα με τη νέα του ομάδα», συμπληρώνει.

Πλέον, θεωρείται απίθανο να βρει κάποιος online φανέλα του Ρονάλντο, με εξαίρεση βέβαια τα μεγέθη που συνήθως έχουν έτσι και αλλιώς χαμηλή ζήτηση. Το επίσημο κατάστημα της Man U έχει πλέον μόνο αντίγραφα της φανέλας σε μεγέθη από XXL και 4XL, ενώ οι αυθεντικές φανέλες προέλευσης Adidas είναι διαθέσιμες μόνο στο μέγεθος XS. Η Fanatics δηλώνει ότι έχει ξεπουλήσει τις  κόκκινες εμφανίσεις έχοντας διαθέσιμες σε ορισμένα μεγέθη μόνο την «τρίτη» φανέλα, μπλε χρώματος.

Επιπλέον, λόγω της απόκτησης του Ρονάλντο για δεύτερη φορά, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει πλέον τον υψηλότερο, συνολικό αριθμό πωλήσεων σε φανέλες στην Πρέμιερ Λιγκ, από την τρίτη θέση στην οποία βρισκόταν πέρυσι. Η Τσέλσι παραμένει στη δεύτερη θέση, ενώ η Λίβερπουλ βρίσκεται στην τρίτη θέση και η Άρσεναλ πέφτει στην τέταρτη, πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία του I Love Sports.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης