Ο Κριστιάνο Ρονάλντο «έσπασε» τα ρεκόρ πριν ακόμη πατήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του το χορτάρι του Ολντ Τράφορντ. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα στοιχεία της διαδικτυακής εταιρείας πώλησης αθλητικών ειδών Fanatics.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα φανέλα με το νούμερο 7 του Ρονάλντο στους Κόκκινους Διαβόλους πούλησε περισσότερα κομμάτια σε μία ημέρα από οποιουδήποτε άλλου παίκτη, ξεπερνώντας ακόμη και τη νέα φανέλα του Λιονέλ Μέσι με την Παρί Σεν-Ζερμέν, του Λεμπρόν Τζέιμς με τους Λέικερς ή του αστέρα του αμερικάνικου φουτμπόλ, Τομ Μπρέιντι.
Συνολικά, η νέα φανέλα του Ρονάλντο έχει ήδη πωλήσεις ύψους 219 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας «I Love the Sales». Μάλιστα, ενώ η Adidas, επίσημος προμηθευτής των εμφανίσεων της Γιουνάιτεντ, κρατά το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις, το ποσοστό που αναλογεί στην ομάδα έχει ήδη καλύψει το ποσό που απαιτήθηκε για την αμοιβή του παίκτη.
Μάλιστα, η ίδια εταιρεία αναφέρει ότι η φανέλα του Ρονάλντο έχει σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από την αντίστοιχη του Μέσι και της Παρί Σεν-Ζερμέν, η οποία υπολογίζεται ότι έχει αποφέρει περισσότερα από 121 εκατομμύρια δολάρια.
«Παρακολουθούμε ένα ρεκόρ πωλήσεων στις συγκεκριμένες ποδοσφαιρικές φανέλες σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές, σε σημείο που η ζήτηση να υπερβαίνει πλέον την προσφορά», δηλώνει στην ιστοσελίδα Input ο συνιδρυτής της I Love the Sales, Στιούαρτ ΜακΚλάρ. «Οι διαδικτυακές έρευνες για το “νούμερο 7” έχουν αυξηθεί πάνω από 600%, σε σύγκριση με δεδομένα του προηγούμενου καλοκαιριού. Όχι μόνο ο Ρονάλντο έσπασε το ρεκόρ για τη φανέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της Πρέμιερ Λιγκ αλλά έφερε πίσω την αμοιβή του, ύψους 12,9 εκατομμυρίων στερλινών, πριν ακόμα παίξει αγώνα με τη νέα του ομάδα», συμπληρώνει.
Πλέον, θεωρείται απίθανο να βρει κάποιος online φανέλα του Ρονάλντο, με εξαίρεση βέβαια τα μεγέθη που συνήθως έχουν έτσι και αλλιώς χαμηλή ζήτηση. Το επίσημο κατάστημα της Man U έχει πλέον μόνο αντίγραφα της φανέλας σε μεγέθη από XXL και 4XL, ενώ οι αυθεντικές φανέλες προέλευσης Adidas είναι διαθέσιμες μόνο στο μέγεθος XS. Η Fanatics δηλώνει ότι έχει ξεπουλήσει τις κόκκινες εμφανίσεις έχοντας διαθέσιμες σε ορισμένα μεγέθη μόνο την «τρίτη» φανέλα, μπλε χρώματος.
Επιπλέον, λόγω της απόκτησης του Ρονάλντο για δεύτερη φορά, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει πλέον τον υψηλότερο, συνολικό αριθμό πωλήσεων σε φανέλες στην Πρέμιερ Λιγκ, από την τρίτη θέση στην οποία βρισκόταν πέρυσι. Η Τσέλσι παραμένει στη δεύτερη θέση, ενώ η Λίβερπουλ βρίσκεται στην τρίτη θέση και η Άρσεναλ πέφτει στην τέταρτη, πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία του I Love Sports.
Latest News
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Θέλει να... παίξει μπάλα ο Ίλον Μασκ - Για ποια εξαγορά-έκπληξη ετοιμάζεται
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Ίλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ενδιαφέρεται όντως για την εξαγορά των «ρεντς»
Αλλάζει άρδην ο τρόπος που παρακολουθούν μεταδόσεις οι φίλαθλοι - Πού στρέφονται
Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των φιλάθλων λέει ότι χρησιμοποιεί και δεύτερες οθόνες κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων
Στον «αέρα» 50 εκατ. που πλήρωσε σε παίκτη η Μπαρτσελόνα - Οικονομικό χάος στον ιστορικό σύλλογο
Η ισπανική LaLiga αφαίρεσε τον μέσο Ντάνι Όλμο, καθώς και τον επιθετικό Πάου Βίκτορ, από το επίσημο ρόστερ της Μπαρτσελόνα
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
1925-2025: Ο Ολυμπιακός και 100 χρόνια τρισένδοξης ιστορίας
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και η χρονιά που μόλις μπήκε, είναι σημείο αναφοράς στην μυθική ιστορία του συλλόγου
Το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στους οπαδούς της Νότιγχαμ
«Κάναμε μεγάλα βήματα με τη Νότιγχαμ το 2024, θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025» τονίζει μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά, το 2025 να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο το όνομα του Ολυμπιακού»
Το μήνυμα του ηγέτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για το μαγικό 2024 και το ιστορικό 2025.
To brand Beckham πληρώνει 124 εκατ. δολ. σε μερίσματα
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την αποχώρησή του από το ποδόσφαιρο ο Μπέκαμ συνεχίζει να κερδίζει από το όνομά του