
Με άνοδο 10% έτρεξε το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου, σε σύγκριση με πέρυσι το ίδιο διάστημα, η διακίνηση containers από τον προβλήτα Ι του ΟΛΠ σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr.
Παράλληλα στα επίπεδα του 2019 επανήλθε η δραστηριότητα και του car terminal.
Να σημειωθεί ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η μεταβίβαση του 16% των μετοχών του ΟΛΠ από το ΤΑΙΠΕΔ, στην Cosco, αφού πριν υπογραφεί η σχετική συμφωνία και στη συνέχεια περάσει από τη Βουλή.
Στο μεταξύ με μικρή πτώση (-0,5%) έκλεισε το οκτάμηνο για τους δυο προβλήτες της ΣΕΠ (Cosco Shipping Ports) στο λιμάνι του Πειραιά σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η κινεζική μητρική εταιρεία.
Ειδικότερα η Piraeus Container Terminal S.A. διακίνησε τον Αύγουστο του 2021 425,5 χιλιάδες Teu έναντι 419,6 χιλιάδων Teu τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι (+1,4%) ενώ στο οκτάμηνο Ιανουαρίου -Αυγούστου διακίνησε 3.241,1 χιλιάδες Teu έναντι 3.258,3 χιλιάδες Teu το οκτάμηνο του 2020.
Οι δυο προβλήτες της ΣΕΠ είναι οι μοναδικοί σε ευρωπαϊκό έδαφος που καταγράφουν απώλειες έστω και ελάχιστες το οκτάμηνο.
Πάντως στο σύνολο (τρεις προβλήτες) το λιμάνια του Πειραιά κινείται σε θετικό έδαφος στο οκτάμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.


Latest News

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%