![Θεσσαλονίκη – Έρχεται ο προαστιακός -Πύλη εισόδου για Βαλκάνια και Ν.Α. Ευρώπη το λιμάνι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/ΟΛΘ-scaled.jpg)
«Έχουμε συνολικό σχεδιασμό για τη Θεσσαλονίκη, που εξυπηρετεί και την βιώσιμη ανάπτυξη και την εξυπηρέτηση των πολιτών», επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης στην τοποθέτησή του από το βήμα του 2ου Thessaloniki Helexpo Forum, υπογραμμίζοντας: «αντιλαμβάνομαι το έλλειμμα υποδομών της πόλης τις τελευταίες δεκαετίες. Στην Θεσσαλονίκη έχουν χτιστεί καριέρες ανθρώπων πάνω στην στασιμότητα».
Καλώντας να μην γίνεται πεδίο αντιπαράθεσης ο χώρος των μεταφορών και υποδομών, ο κ. Καραγιάννης, μιλώντας στην ενότητα «Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων μεταφορών και υποδομών στην Ελλάδα», είπε για το έργο του flyover αυτοκινητοδρόμου, ότι είναι το μεγαλύτερο τεχνικό έργο που γίνεται στη Θεσσαλονίκη, μετά το μετρό, που επανέλαβε ότι θα είναι έτοιμο τέλος 2023, και σημείωσε ότι είναι ύψους 380 εκατ. ευρώ, μέχρι τέλος του 2021 θα προκύψει ο προσωρινός ανάδοχος και το 2022 θα ξεκινήσουν τα πρώτα εργοτάξια.
Υπογραμμίζοντας ότι εντός των επόμενων ημερών θα ανακοινωθεί, μεταξύ άλλων, ο προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης, τόνισε ότι μαζί με την επέκταση του μετρό που θα γίνει τα επόμενα χρόνια, η Θεσσαλονίκη θα έχει και το προαναφερόμενο έργο που θα «πιάνει όλες τις Δυτικές Συνοικίες, αναγνωρίζοντας ότι έχουν υποβαθμιστεί».
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα προς υλοποίηση αντιπλημμυρικά έργα στην Κεντρική Λαχαναγορά και την Καλαμαριά, ενώ μιλώντας για έλλειμμα σχολικής στέγης στην πόλη, τόνισε ότι προχωρά ο διαγωνισμός για τις 16 σχολικές μονάδες στη Θεσσαλονίκη και μία στην Κατερίνη. Για το Δικαστικό Μέγαρο, είπε ότι «δεν μας τιμά η εικόνα του» και σημείωσε ότι στα επόμενα χρόνια θα έχουν ένα κτίριο «τοπόσημο». Για τον ΟΑΣΘ ανέφερε ότι από 235 λεωφορεία το 2019, σήμερα κυκλοφορούν στην πόλη περισσότερα από 500 αστικά.
Με την επισήμανση ότι τα έργα υποδομής δεν έχουν «κυβερνητική θητεία, αυτό απαιτεί η κοινωνία», ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Χρήστος Γιαννούλης, σημείωσε, ότι οι πολίτες απαιτούν πια «αποτελεσματικότητα και διαφάνεια». Χαρακτήρισε σε ως πολύ σημαντικά τα έργα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και της βελτίωσης της διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα.
«Αναγκαίο» το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας
Τη θέση του ότι η επέκταση του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι «αναγκαίο προκειμένου να καταστεί διεθνών προδιαγραφών λιμένας», διατύπωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε, Αθανάσιος Λιάγκος, υπενθυμίζοντας ότι κατασκευαστικά θα κοστίσει 150 εκατ. ευρώ, στα οποία θα προστεθούν ακόμη 35-40 εκατ. ευρώ για μηχανολογικό εξοπλισμό.
«Το πρώτο εξάμηνο του 2021 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατέγραψε ανάπτυξη +8% στα εμπορευματοκιβώτια και +13% στο συμβατικό φορτίο», υπενθύμισε ο ίδιος και πρόσθεσε πως «στο στάδιο της κατασκευής της προβλήτας 6, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025, θα δημιουργηθούν ετήσια έσοδα άνω των 230 εκατ. ευρώ σε όλο το οικοσύστημα του λιμένα, αλλά και τρεις χιλιάδες θέσεις εργασίας. Πρόσθεσε, δε, ότι μέχρι το 2035, η επέκταση του 6ου προβλήτα στο λιμάνι θα αποδώσει συνολικά – μεταξύ άλλων -272 εκατ. ευρώ/ετήσια σε όλο το εύρος της εφοδιαστικής του αλυσίδας, ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν άλλες 3.500 νέες θέσεις εργασίας.
«Το λιμάνι θέλουμε να γίνει πύλη εισόδου για τα Βαλκάνια και την Ν.Α. Ευρώπη», σημείωσε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι αναπτύσσεται και η κρουαζιέρα με το 50% εξ΄ αυτών φέτος να είναι από τα Βαλκάνια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης: Στη Βουλή τροπολογία για την έκτακτη εισφορά στα διυλιστήρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/diilistirio-600x359.jpg)
Στη Βουλή τροπολογία για την έκτακτη εισφορά στα διυλιστήρια
Πάνω από 300 εκατ. ευρώ τα έσοδα από διυλιστήρια
![Ανασφάλιστα οχήματα: Πώς θα γίνονται οι διασταυρώσεις – Τα πρόστιμα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/11/autokinita-600x375-1.jpg)
Πώς θα γίνεται ο έλεγχος των ανασφάλιστων οχημάτων - Τα «τσουχτερά» πρόστιμα
Τι προβλέπει η νέα διαδικασία για τα ανασφάλιστα οχήματα
![ΤτΕ: Αμετάβλητη η ζήτηση για στεγαστικά και δάνεια επιχειρήσεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
ΤτΕ: Αμετάβλητη η ζήτηση για στεγαστικά και δάνεια επιχειρήσεων
Οι συνολικοί όροι χορήγησης δανείων προς επιχειρήσεις και νοικοκυριά παρέμειναν σταθεροί
![Ecofin: Εγκρίθηκαν τροποποιήσεις ως προς το Ταμείο Ανάκαμψης της Ελλάδας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/tameio_anakmpsis_oikonomia-600x300.jpg)
«Πράσινο φως» Ecofin για τις αλλαγές στο ελληνικό Ταμείο Ανάκαμψης - Τι είπε ο Χατζηδάκης
Όσον αφορά την πορεία υλοποίησης του Ταμείου Ανάκαμψης καταγράφηκε ότι η Ελλάδα έχει ήδη εισπράξει 14,9 δισ. ευρώ (7,6 δισ. επιδοτήσεις και 7,3 δισ. δάνεια)
![ΙΟΒΕ: Ήπια υποχώρηση των επιχειρηματικών προσδοκιών στη βιομηχανία τον Ιούνιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/industry-1-1-600x375.jpg)
Μικρή πτώση στις επιχειρηματικές προσδοκίες στη Βιομηχανία τον Ιούνιο - Η έρευνα του ΙΟΒΕ
Πώς κινήθηκαν οι επιμέρους κλάδοι στη βιομηχανία, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ
![Ακίνητα: Στα χέρια του ΣτΕ η λύση στο πολεοδομικό αλαλούμ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/akinita26-4-600x395.jpg)
Στο ΣτΕ η λύση για το πολεοδομικό αλαλούμ - Ποιοι ιδιοκτήτες είναι σε ομηρία
Αλλοι δήμοι εκδίδουν άδειες και άλλοι όχι, μέχρι την απόφαση για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό – Καμία σύγκλιση με το υπουργείο Περιβάλλοντος
![ΠΥΡΚΑΛ: Χωρίς τη μετεγκατάσταση των ΕΑΣ ο διαγωνισμός για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/thumbnail_ΚΠ-Ανδρέας-Λεντάκης-1-1-600x399.jpg)
Ένας διαγωνισμός έρχεται, ένας φεύγει… - Τι συμβαίνει με το κυβερνητικό πάρκο της ΠΥΡΚΑΛ
Γιατί ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τη μετεγκατάσταση των ΕΑΣ και τι προβλέπουν οι όροι της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το ακίνητο της ΠΥΡΚΑΛ
![Πολ Κρούγκμαν: «Τι υπολόγισα λάθος στην περίπτωση της Ελλάδας»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/krugman-600x406.jpg)
Πολ Κρούγκμαν: «Τι υπολόγισα λάθος στην περίπτωση της Ελλάδας»
Ο νομπελίστας οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν μιλάει για την Ελλάδα, το Grexit, τα μνημόνια, το χρέος και τις αμερικανικές εκλογές
![Δημόσιο Χρέος: Η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά μείωσής του](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά μείωσης του δημοσίου χρέους
Η Ευρώπη χρειάζεται ένα νέο Ταμείο Ανάκαμψης για μεγάλα ευρωπαϊκά έργα, μόνο με δάνεια και με πιο ομοιόμορφη κατανομή των κονδυλίων μεταξύ πλούσιων και φτωχότερων κρατών-μελών, λέει στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δημοσιονομικού Συμβουλίου
![Επιτροπή Ανταγωνισμού: Σύσκεψη Μητσοτάκη-Σαρπ για την ενίσχυσή της με εξειδικευμένο προσωπικό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/epitropi-antagonismou-768x495-1-600x387.jpg)
Σύσκεψη Μητσοτάκη-Σαρπ για την ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού με εξειδικευμένο προσωπικό
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης εξετάστηκαν τρόποι ταχείας περαιτέρω ενίσχυσης της Επιτροπής με εξειδικευμένο προσωπικό