«Έχουμε συνολικό σχεδιασμό για τη Θεσσαλονίκη, που εξυπηρετεί και την βιώσιμη ανάπτυξη και την εξυπηρέτηση των πολιτών», επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης στην τοποθέτησή του από το βήμα του 2ου Thessaloniki Helexpo Forum, υπογραμμίζοντας: «αντιλαμβάνομαι το έλλειμμα υποδομών της πόλης τις τελευταίες δεκαετίες. Στην Θεσσαλονίκη έχουν χτιστεί καριέρες ανθρώπων πάνω στην στασιμότητα».
Καλώντας να μην γίνεται πεδίο αντιπαράθεσης ο χώρος των μεταφορών και υποδομών, ο κ. Καραγιάννης, μιλώντας στην ενότητα «Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων μεταφορών και υποδομών στην Ελλάδα», είπε για το έργο του flyover αυτοκινητοδρόμου, ότι είναι το μεγαλύτερο τεχνικό έργο που γίνεται στη Θεσσαλονίκη, μετά το μετρό, που επανέλαβε ότι θα είναι έτοιμο τέλος 2023, και σημείωσε ότι είναι ύψους 380 εκατ. ευρώ, μέχρι τέλος του 2021 θα προκύψει ο προσωρινός ανάδοχος και το 2022 θα ξεκινήσουν τα πρώτα εργοτάξια.
Υπογραμμίζοντας ότι εντός των επόμενων ημερών θα ανακοινωθεί, μεταξύ άλλων, ο προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης, τόνισε ότι μαζί με την επέκταση του μετρό που θα γίνει τα επόμενα χρόνια, η Θεσσαλονίκη θα έχει και το προαναφερόμενο έργο που θα «πιάνει όλες τις Δυτικές Συνοικίες, αναγνωρίζοντας ότι έχουν υποβαθμιστεί».
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα προς υλοποίηση αντιπλημμυρικά έργα στην Κεντρική Λαχαναγορά και την Καλαμαριά, ενώ μιλώντας για έλλειμμα σχολικής στέγης στην πόλη, τόνισε ότι προχωρά ο διαγωνισμός για τις 16 σχολικές μονάδες στη Θεσσαλονίκη και μία στην Κατερίνη. Για το Δικαστικό Μέγαρο, είπε ότι «δεν μας τιμά η εικόνα του» και σημείωσε ότι στα επόμενα χρόνια θα έχουν ένα κτίριο «τοπόσημο». Για τον ΟΑΣΘ ανέφερε ότι από 235 λεωφορεία το 2019, σήμερα κυκλοφορούν στην πόλη περισσότερα από 500 αστικά.
Με την επισήμανση ότι τα έργα υποδομής δεν έχουν «κυβερνητική θητεία, αυτό απαιτεί η κοινωνία», ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Χρήστος Γιαννούλης, σημείωσε, ότι οι πολίτες απαιτούν πια «αποτελεσματικότητα και διαφάνεια». Χαρακτήρισε σε ως πολύ σημαντικά τα έργα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και της βελτίωσης της διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα.
«Αναγκαίο» το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας
Τη θέση του ότι η επέκταση του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι «αναγκαίο προκειμένου να καταστεί διεθνών προδιαγραφών λιμένας», διατύπωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε, Αθανάσιος Λιάγκος, υπενθυμίζοντας ότι κατασκευαστικά θα κοστίσει 150 εκατ. ευρώ, στα οποία θα προστεθούν ακόμη 35-40 εκατ. ευρώ για μηχανολογικό εξοπλισμό.
«Το πρώτο εξάμηνο του 2021 το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατέγραψε ανάπτυξη +8% στα εμπορευματοκιβώτια και +13% στο συμβατικό φορτίο», υπενθύμισε ο ίδιος και πρόσθεσε πως «στο στάδιο της κατασκευής της προβλήτας 6, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025, θα δημιουργηθούν ετήσια έσοδα άνω των 230 εκατ. ευρώ σε όλο το οικοσύστημα του λιμένα, αλλά και τρεις χιλιάδες θέσεις εργασίας. Πρόσθεσε, δε, ότι μέχρι το 2035, η επέκταση του 6ου προβλήτα στο λιμάνι θα αποδώσει συνολικά – μεταξύ άλλων -272 εκατ. ευρώ/ετήσια σε όλο το εύρος της εφοδιαστικής του αλυσίδας, ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν άλλες 3.500 νέες θέσεις εργασίας.
«Το λιμάνι θέλουμε να γίνει πύλη εισόδου για τα Βαλκάνια και την Ν.Α. Ευρώπη», σημείωσε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι αναπτύσσεται και η κρουαζιέρα με το 50% εξ΄ αυτών φέτος να είναι από τα Βαλκάνια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Στα ράφια οι μειώσεις από 5% μέχρι 24% σε 523 προϊόντα – Τι θα κάνουν τα σούπερ μάρκετ στις γιορτές
Σύντομα αναμένεται ο αριθμός των προϊόντων με μείωση τιμής στα σούπερ μάρκετ, να ξεπεράσει τον αρχικό στόχο των 600 κωδικών
Δημόσια νοσοκομεία: Κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς εργοθεραπευτές οι ασθενείς
«Γκάφα» του υπουργείου Υγείας μεταθέτει τους εργοθεραπευτές στις ψυχιατρικές μονάδες, αφήνοντας ακάλυπτους τους ασθενείς άλλων παθήσεων
Τι κρύβει ο «χρησμός» της Fitch - Τα επόμενα ραντεβού με τους οίκους και το διπλό στοίχημα του 2025
Στην τελευταία της αξιολόγηση για φέτος η Fitch αποφάσισε να αφήσει αμετάβλητη την αξιολόγηση της χώρας στο BBB- με stable outlook
Στο ΒΒΒ- με stable outlook διατηρεί την αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας η Fitch
Ο Fitch αναφέρει ότι η Ελλάδα πέτυχε μία από τις μεγαλύτερες μειώσεις χρέους μετά την πανδημία στην Ευρώπη
Επενδύσεις και κατανάλωση στηρίζουν την ανάπτυξη - Ο «χρησμός» της ΤτΕ
Η Τράπεζα της Ελλάδος αναλύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προκλήσεις για την ελληνική οικονομία
Όλα για τους φόρους και τα μέτρα στήριξης σε 16 ερωτήσεις - απαντήσεις
Ποιες είναι οι αλλαγές που περιλαμβάνει ο προϋπολογισμός του 2025 - Από τους μισθούς και τις συντάξεις, στην υγεία και την παιδεία
«Κόκκινο» το εμπορικό ισοζύγιο για 35 χρόνια - Τι φταίει [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Eurobank για το εμπορικό ισοζύγιο την περίοδο 1998 - 2023
Oι κλάδοι με τη μεγαλύτερη άνοδο και πτώση στο λιανεμπόριο - Στα 11,15 δισ. ο τζίρος των ΜμΕ [πίνακας]
Αύξηση παρουσίασαν οι λιανικές πωλήσεις τόσο ετησίως όσο και από τρίμηνο σε τρίμηνο - Οι περιοχές με τις μεγαλύτερες αυξομειώσεις
Κτηματολόγιο: Κύκλωμα επιχείρησε να δηλώσει ακίνητα - φιλέτα σε Αγκίστρι, Ύδρα και Σπέτσες
Τι λέει στον ΟΤ ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Κυρανάκης για το κύκλωμα που επεδίωξε να εξαπατήσει το Κτηματολόγιο
Στον Άρειο Πάγο ο Κυρανάκης - Μηνυτήρια αναφορά για απάτη στις κτηματογραφήσεις
Η διερεύνηση της υπόθεσης είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του θεσμού του Κτηματολογίου