
Αλλαγές που ενισχύουν περαιτέρω τη διοικητική ομάδα της Public-MediaMarkt (PMM), ανακοινώνει η εταιρεία με ισχύ από τις 10 Δεκεμβρίου. Εστιάζοντας διαχρονικά στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, η PMM υποδέχεται στη θέση του Chief Commercial Officer τον Κώστα Στράτη. Παράλληλα, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Omnichannel Officer.
Ο νέος Chief Commercial Officer, Κώστας Στράτης, έχει καταγράψει μια επιτυχημένη πορεία άνω των 20 ετών στον κλάδο του λιανεμπορίου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Κατείχε τη θέση του Senior General Manager στην εταιρεία X-Cite, τη μεγαλύτερη εταιρία λιανικής στον τομέα των ηλεκτρονικών ειδών στο Κουβέιτ, ενώ στο παρελθόν διετέλεσε General Manager οf Commercial Operations στην εταιρεία Πλαίσιο και Chief Commercial Officer στην εταιρία Κωτσόβολος. Η εκτεταμένη εμπειρία του στην αγορά και η επικέντρωσή του στον πελάτη θα συμβάλλουν στην αποτελεσματική υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου της PMM και στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, συνέργειες και νέες εμπορικές πρωτοβουλίες.
Ο Γιάννης Σίμος, που αναλαμβάνει τη θέση του Chief Omnichannel Officer, διαθέτει σημαντική εμπειρία στον κλάδο των τηλεπικοινωνίων από διάφορες θέσεις στo τμήμα marketing των εταιριών Vodafone και Wind. Το 2011 εντάχθηκε στην οικογένεια της Public, αναλαμβάνοντας εμπορικούς ρόλους, ενώ από το 2018 κατέχει τον ρόλο του Γενικού Εμπορικού Διευθυντή. Από τη νέα του θέση, θα συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην εταιρεία και θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της omnichannel στρατηγικής της PMM, έχοντας υπό την ευθύνη του τους τομείς του e-commerce, digital marketing, και marketplace.
Ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO της PMM δήλωσε σχετικά: «Στην Public-MediaMarkt επενδύουμε διαχρονικά σε υποδομές, τεχνολογίες αλλά και στο καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό στην αγορά. Με χαρά καλωσορίζω τον Κώστα Στράτη, ένα από τα κορυφαία στελέχη του κλάδου μας, στη διοικητική ομάδα της Public-MediaMarkt. Η πολύχρονη εμπειρία του θα συνεισφέρει ουσιαστικά στην υλοποίηση του επιχειρηματικού μας σχεδιασμού, με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Αντίστοιχα, εύχομαι καλή επιτυχία στον Γιάννη Σίμο, που θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, μέσα από το νέο του ρόλο στην εταιρεία. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύουμε ότι προτεραιότητά μας είναι να αναπτύσσουμε τα στελέχη μας. Είμαι σίγουρος ότι η συμβολή τους θα είναι καθοριστική στον στρατηγικό μετασχηματισμό της ΡΜΜ, με στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online».

Η PMM συνεχίζει με συνέπεια την υλοποίηση του δυναμικού επενδυτικού της πλάνου ως κορυφαίος omnichannel retailer στην Ελλάδα, ανοίγοντας τον δρόμο για το retail του αύριο. Με επίκεντρο τον μετασχηματισμό της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία επενδύει σε υποδομές, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό και οδηγεί για άλλη μια φορά την αγορά μπροστά, με:
– Νέα καταστήματα και καινοτόμα format, όπως το omni concept store Public στο Golden Hall.
– Νέα, πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκη και σύγχρονες διαδικασίες σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
– Συνεχώς αυξανόμενη γκάμα προϊόντων που να ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.
Με αυτόν τον τρόπο, η PMM κάνει πράξη τον εταιρικό της σκοπό να προσφέρει δυνατότητες και εμπειρίες που εμπνέουν τους ανθρώπους να χαρούν τη ζωή και να πετύχουν σε αυτά που αγαπούν.


Latest News

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Η Pink Woman μιλάει... ιταλικά - Η εξωστρέφεια και ο τζίρος ρεκόρ
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών