Αλλαγές που ενισχύουν περαιτέρω τη διοικητική ομάδα της Public-MediaMarkt (PMM), ανακοινώνει η εταιρεία με ισχύ από τις 10 Δεκεμβρίου. Εστιάζοντας διαχρονικά στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, η PMM υποδέχεται στη θέση του Chief Commercial Officer τον Κώστα Στράτη. Παράλληλα, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Omnichannel Officer.
Ο νέος Chief Commercial Officer, Κώστας Στράτης, έχει καταγράψει μια επιτυχημένη πορεία άνω των 20 ετών στον κλάδο του λιανεμπορίου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Κατείχε τη θέση του Senior General Manager στην εταιρεία X-Cite, τη μεγαλύτερη εταιρία λιανικής στον τομέα των ηλεκτρονικών ειδών στο Κουβέιτ, ενώ στο παρελθόν διετέλεσε General Manager οf Commercial Operations στην εταιρεία Πλαίσιο και Chief Commercial Officer στην εταιρία Κωτσόβολος. Η εκτεταμένη εμπειρία του στην αγορά και η επικέντρωσή του στον πελάτη θα συμβάλλουν στην αποτελεσματική υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου της PMM και στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, συνέργειες και νέες εμπορικές πρωτοβουλίες.
Ο Γιάννης Σίμος, που αναλαμβάνει τη θέση του Chief Omnichannel Officer, διαθέτει σημαντική εμπειρία στον κλάδο των τηλεπικοινωνίων από διάφορες θέσεις στo τμήμα marketing των εταιριών Vodafone και Wind. Το 2011 εντάχθηκε στην οικογένεια της Public, αναλαμβάνοντας εμπορικούς ρόλους, ενώ από το 2018 κατέχει τον ρόλο του Γενικού Εμπορικού Διευθυντή. Από τη νέα του θέση, θα συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην εταιρεία και θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της omnichannel στρατηγικής της PMM, έχοντας υπό την ευθύνη του τους τομείς του e-commerce, digital marketing, και marketplace.
Ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO της PMM δήλωσε σχετικά: «Στην Public-MediaMarkt επενδύουμε διαχρονικά σε υποδομές, τεχνολογίες αλλά και στο καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό στην αγορά. Με χαρά καλωσορίζω τον Κώστα Στράτη, ένα από τα κορυφαία στελέχη του κλάδου μας, στη διοικητική ομάδα της Public-MediaMarkt. Η πολύχρονη εμπειρία του θα συνεισφέρει ουσιαστικά στην υλοποίηση του επιχειρηματικού μας σχεδιασμού, με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Αντίστοιχα, εύχομαι καλή επιτυχία στον Γιάννη Σίμο, που θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, μέσα από το νέο του ρόλο στην εταιρεία. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύουμε ότι προτεραιότητά μας είναι να αναπτύσσουμε τα στελέχη μας. Είμαι σίγουρος ότι η συμβολή τους θα είναι καθοριστική στον στρατηγικό μετασχηματισμό της ΡΜΜ, με στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online».
Η PMM συνεχίζει με συνέπεια την υλοποίηση του δυναμικού επενδυτικού της πλάνου ως κορυφαίος omnichannel retailer στην Ελλάδα, ανοίγοντας τον δρόμο για το retail του αύριο. Με επίκεντρο τον μετασχηματισμό της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία επενδύει σε υποδομές, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό και οδηγεί για άλλη μια φορά την αγορά μπροστά, με:
– Νέα καταστήματα και καινοτόμα format, όπως το omni concept store Public στο Golden Hall.
– Νέα, πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκη και σύγχρονες διαδικασίες σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
– Συνεχώς αυξανόμενη γκάμα προϊόντων που να ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.
Με αυτόν τον τρόπο, η PMM κάνει πράξη τον εταιρικό της σκοπό να προσφέρει δυνατότητες και εμπειρίες που εμπνέουν τους ανθρώπους να χαρούν τη ζωή και να πετύχουν σε αυτά που αγαπούν.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων