Μια ακόμη παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο τοποθέτησε η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) σε γιαπωνέζικα και κινεζικά ναυπηγεία.
Ειδικότερα, η K Line τοποθέτησε παραγγελία για την ναυπήγηση οκτώ LNG-Fuel πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carrier) μεταφορικής ικανότητας 7.000 Ceu το κάθε ένα στα ναυπηγεία Nihon Shipyard, Shin Kurushima Dockyard και China Merchants Jinling Shipyard. Τα πλοία θα παραληφθούν το διάστημα μεταξύ 2023 και 2025.
Τα πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG Fuel) κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των πλοιοκτητών της διεθνούς ναυτιλίας καθώς θεωρείται ως το καύσιμο μετάβασης σε μια νέα πιο «πράσινη» εποχή για τη ναυτιλία.
Σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV συνολικά τα εν λειτουργία και υπό ναυπήγηση πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG είναι 596, εκ των οποίων εν λειτουργία είναι 221 και υπό ναυπήγηση 375 πλοία. Επίσης άλλα 199 πλοία ανήκουν την κατηγορία LNG Ready, που σημαίνει ότι εύκολα μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Ο κλάδος των containerships φαίνεται να συγκεντρώνει τα περισσότερα LNG Fuel πλοία καθώς είναι εν λειτουργία 20 ενώ άλλα 82 υπό παραγγελία και με όρους Teu τα υπό παραγγελία πλοία αποτελούν το 22% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών των containerships.
Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με 21 πλοία εν λειτουργία και 59 υπό ναυπήγηση, τα πλοία μεταφοράς χημικών (25 εν λειτουργία, 39 υπό ναυπήγηση) τα bulk carriers (9,42) και τα Car Carriers (6,38) κ.ά.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)