Μια ακόμη παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο τοποθέτησε η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) σε γιαπωνέζικα και κινεζικά ναυπηγεία.
Ειδικότερα, η K Line τοποθέτησε παραγγελία για την ναυπήγηση οκτώ LNG-Fuel πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carrier) μεταφορικής ικανότητας 7.000 Ceu το κάθε ένα στα ναυπηγεία Nihon Shipyard, Shin Kurushima Dockyard και China Merchants Jinling Shipyard. Τα πλοία θα παραληφθούν το διάστημα μεταξύ 2023 και 2025.
Τα πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG Fuel) κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των πλοιοκτητών της διεθνούς ναυτιλίας καθώς θεωρείται ως το καύσιμο μετάβασης σε μια νέα πιο «πράσινη» εποχή για τη ναυτιλία.
Σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV συνολικά τα εν λειτουργία και υπό ναυπήγηση πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG είναι 596, εκ των οποίων εν λειτουργία είναι 221 και υπό ναυπήγηση 375 πλοία. Επίσης άλλα 199 πλοία ανήκουν την κατηγορία LNG Ready, που σημαίνει ότι εύκολα μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Ο κλάδος των containerships φαίνεται να συγκεντρώνει τα περισσότερα LNG Fuel πλοία καθώς είναι εν λειτουργία 20 ενώ άλλα 82 υπό παραγγελία και με όρους Teu τα υπό παραγγελία πλοία αποτελούν το 22% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών των containerships.
Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με 21 πλοία εν λειτουργία και 59 υπό ναυπήγηση, τα πλοία μεταφοράς χημικών (25 εν λειτουργία, 39 υπό ναυπήγηση) τα bulk carriers (9,42) και τα Car Carriers (6,38) κ.ά.
Latest News
Η ΕΕΕ τίμησε τους ναυτικούς για την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας
Η Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Μελίνα Τραυλού απένειμε την Τιμητική Διάκριση Ναυτοσύνης σε δύο ναυτικούς
Η «έξυπνη» ναυτιλία μειώνει και τους ρύπους
Στο 23ο Συνέδριο Navigator συζητήθηκαν τα φλέγοντα ζητήματα για το χώρο της ναυτιλίας
Πόσο μεταβλήθηκε η δύναμη του εμπορικού στόλου τον Ιούνιο
Τι δείχνουν τα αναλυτικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας: Πρώτα η ασφάλεια το “δόγμα” Στυλιανίδη
Η τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας
ΟΛΘ: Αύξηση κατά 62,3% στα καθαρά κέρδη α΄εξαμήνου
Σημαντική αύξηση εσόδων, κατά 16,7%, παρουσίασε ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ - Τρέχει πρόγραμμα αναβάθμισης του λιμανιού
Capital Link Forum: Το στοίχημα της βιώσιμης ναυτιλίας
Οι προκλήσεις της απαλλαγής της ναυτιλίας από τον άνθρακα, η πράσινη μετάβαση και η ψηφιοποίηση απασχόλησαν το «14th Annual Operational Excellence in Shipping Forum» της Capital Link
Μπλόκο στο λιμάνι της Μασσαλίας λόγω των κρουαζιερόπλοιων
Ακτιβιστές διαμαρτυρόμενοι για τη ρύπανση και τον υπερτουρισμό απέκλεισαν επί δίωρο το πρωί του Σαββάτου το μεγαλύτερο λιμάνι της Γαλλίας
Επιχείρηση «καθαρά καύσιμα» στη ναυτιλία – Η συμμαχία εφοπλιστών και παραγωγών πράσινης ενέργειας
Στη ναυτιλία εφοπλιστές και παραγωγοί υδρογόνου, μεθανόλης, βιοκαυσίμων και ΑΠΕ στήνουν πλατφόρμα για καθαρά καύσιμα στα πλοία
Μπαίνει μπροστά η αντικατάσταση του στόλου της ακτοπλοΐας για μείωση του αποτυπώματος CO2
Η προμελέτη έχει ορίζοντα υλοποίησης οκτώ μηνών, με προϋπολογισμό 1.171.555,10 ευρώ
Νέα μείωση στις εσωτερικές πλωτές εμπορευματικές μεταφορές το 2023
Κατά την τελευταία δεκαετία, η δραστηριότητα στις εμπορευματικές μεταφορές μέσω εσωτερικών πλωτών οδών στην ΕΕ ήταν ασταθής