Μια ακόμη παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο τοποθέτησε η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) σε γιαπωνέζικα και κινεζικά ναυπηγεία.
Ειδικότερα, η K Line τοποθέτησε παραγγελία για την ναυπήγηση οκτώ LNG-Fuel πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carrier) μεταφορικής ικανότητας 7.000 Ceu το κάθε ένα στα ναυπηγεία Nihon Shipyard, Shin Kurushima Dockyard και China Merchants Jinling Shipyard. Τα πλοία θα παραληφθούν το διάστημα μεταξύ 2023 και 2025.
Τα πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG Fuel) κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των πλοιοκτητών της διεθνούς ναυτιλίας καθώς θεωρείται ως το καύσιμο μετάβασης σε μια νέα πιο «πράσινη» εποχή για τη ναυτιλία.
Σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV συνολικά τα εν λειτουργία και υπό ναυπήγηση πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG είναι 596, εκ των οποίων εν λειτουργία είναι 221 και υπό ναυπήγηση 375 πλοία. Επίσης άλλα 199 πλοία ανήκουν την κατηγορία LNG Ready, που σημαίνει ότι εύκολα μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Ο κλάδος των containerships φαίνεται να συγκεντρώνει τα περισσότερα LNG Fuel πλοία καθώς είναι εν λειτουργία 20 ενώ άλλα 82 υπό παραγγελία και με όρους Teu τα υπό παραγγελία πλοία αποτελούν το 22% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών των containerships.
Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με 21 πλοία εν λειτουργία και 59 υπό ναυπήγηση, τα πλοία μεταφοράς χημικών (25 εν λειτουργία, 39 υπό ναυπήγηση) τα bulk carriers (9,42) και τα Car Carriers (6,38) κ.ά.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση