Συγκεκριμένα από σήμερα 22 Σεπτεμβρίου το Instagram ενεργοποιεί τη λειτουργία «Αναζήτηση στο χάρτη» που θα μας βοηθήσει να βρούμε πολλά μέρη κοντά μας τα οποία σίγουρα θα θελήσουμε να επισκεφτούμε.
Η ενημερωμένη λειτουργία «Αναζήτηση στο χάρτη» εισήχθη στις υπηρεσίες του Instagram προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες πολλών χρηστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν το Instagram ως πλατφόρμα για να μοιράζονται αναμνήσεις από τα διάφορα μέρη που επισκέπτονται, εστιατόρια ή ταξιδιωτικούς προορισμούς και καταλύματα, αλλά και να αναζητούν μέσω των σχετικών hashtag τα μέρη που θέλουν να επισκεφτούν στη συνέχεια.
Η λειτουργία αναζήτησης στο χάρτη του Instagram, όπως αναφέρουν το wifinews.gr μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δύο βασικούς τρόπους. Ο πρώτος είναι μέσω της καρτέλας πλοήγησης.
Εάν πατήσετε το εικονίδιο «χάρτης» που προστέθηκε πρόσφατα στην επάνω δεξιά γωνία της καρτέλας πλοήγησης, μπορείτε με μια ματιά να ανακαλύψετε δημοφιλή μέρη με hashtag για διάφορες κατηγορίες προορισμών, όπως εστιατόρια, καφετέριες και τουριστικά αξιοθέατα κοντά στην τρέχουσα τοποθεσία σας.
Ο δεύτερος τρόπος είναι να αναζητήσετε τον προορισμό που θέλετε απευθείας μέσω hashtag.
Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης αναζητά προτάσεις κοντινών προορισμών χρησιμοποιώντας το hashtag #καφετέρια, τα καταστήματα κοντά του που έχουν κάνει δημοσιεύσεις χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο hashtag, εμφανίζονται στη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Οι χρήστες μπορούν έτσι να ανακαλύψουν πολλά νέα μαγαζιά μέσω των δύο αυτών τρόπων και στη συνέχεια μπορούν επίσης να λάβουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά, εάν επισκεφτούν απευθείας τον λογαριασμό Instagram της επιχείρησης που τους ενδιαφέρει.
Η λειτουργία αναζήτησης στο χάρτη ενεργοποιείται για πρώτη φορά και μόνο σε ορισμένες χώρες, μεταξύ των οποίων είναι η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελλάδα και η Πορτογαλία, αλλά η λειτουργία της πρόκειται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες μελλοντικά.
Παράλληλα, το Instagram καταβάλλει προσπάθειες με διάφορα μέσα έτσι ώστε όλο και περισσότεροι χρήστες να μπορούν να ανακαλύπτουν προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους, αλλά και να έχουν όλο και συχνότερη επαφή με τις αγαπημένες τους μάρκες.
Latest News
Τεχνητή νοημοσύνη: Ποιοι και γιατί σχεδιάζουν επενδύσεις σε ΑΙ αντί προσλήψεις προσωπικού
Νέα δημοσκόπηση λέει ότι το 51% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων στοχεύουν να ανακατευθύνουν τις επενδύσεις φέτος στην τεχνητή νοημοσύνη
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»