Μετά το σάλο –κοινωνικό και πολιτικό- που ξέσπασε από την απόφαση της efood να μετατρέψει 115 συνεργάτες της σε «freelancer», η εταιρεία διανομής φαγητού, που βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα όλες τις προηγούμενες μέρες, ανακοινώνει τις αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει όσον αφορά τους εργαζόμενους της, αλλάζοντας εντελώς κατεύθυνση.
Συμβάσεις αορίστου χρόνου
Συγκεκριμένα, ανακοινώνει ότι μεταφέρει όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις ορισμένου χρόνου, προσλαμβάνοντας 2.016 εργαζόμενους στο efood με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προϋπηρεσία τους.
Επιπλέον, διατηρεί τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές που απολάμβαναν, όπως για παράδειγμα την ιδιωτική ασφάλιση
Ταυτόχρονα, αναδιαμορφώνει τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα καθοριστούν και σε συνεργασία με τους διανομείς.
Επένδυση στους εργαζόμενους
Η εταιρεία τονίζει την επένδυσή της στους ανθρώπους της μέσω της παροχής μιας σειράς από ανταγωνιστικά κίνητρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις απαιτήσεις της εργατικής νομοθεσίας και την πρακτική ομοειδών εταιρειών: καλύτερες αποδοχές, πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, πρόσθετη ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν κτλ), ακόμη και προστασία στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με κατάργηση βάρδιας, συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.
Οι έντονες αντιδράσεις και η αναδίπλωση
Υπενθυμίζεται ότι το όλο θέμα με την efood την προηγούμενη εβδομάδα όταν η efood μέσω ενός μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο των υπαλλήλων της, των οποίων τα συμβόλαια λήγουν στις 30 Σεπτεμβρίου, τους ενημέρωσε πως εάν θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται για λογαριασμό της, θα πρέπει να μεταβούν σε καθεστώς ελεύθερου επαγγελματία. Δηλαδή η εταιρεία δεν θα είχε υποχρέωση να καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές και επιδόματα, τα οποία προβλέπονται για τη μισθωτή εργασία.
Ακολούθησε ξεσηκωμός, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να διαγράφουν την εφαρμογή από τα κινητά τους και να κατακλύζουν με αρνητικές αξιολογήσεις το google.
Την ίδια ώρα, εκτός από τους εργαζόμενους και τους χρήστες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών απέναντι στην efood βρέθηκαν και κάποιες συνεργαζόμενες με αυτή εταιρείες από τον κλάδο της εστίασης και των τροφίμων.
Μετά από όλα αυτά, αλλά και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον κλάδο της διανομής φαγητού, η εταιρεία προχώρησε σε μια κίνηση αναδίπλωσης, στέλνοντας ένα δεύτερο μήνυμα στο κινητό των εν λόγω υπαλλήλων της μέσω του οποίου τους έδινε την επιλογή είτε να παραμείνουν ως μισθωτοί υπάλληλοι είτε να συνεχίσουν ως freelancers.
Όλη η ανακοίνωση της efood:
Τις τελευταίες ημέρες πολλοί μίλησαν για εμάς χωρίς να γνωρίζουν την οικογένεια του efood.
Ακούσαμε όλες και όλους. Τα σωματεία εργαζομένων και τα αιτήματά τους. Το διάλογο των πολιτικών κομμάτων. Τους ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις επικοινωνίες τους μαζί μας. Τους δημοσιογράφους. Και κυρίως τους εργαζόμενούς μας, που γνωρίζουν τον τρόπο δουλειάς μας και την καθημερινότητά μας.
Κάναμε αυτό που έχουμε ως υποχρέωση, γιατί είμαστε μια εταιρεία ανθρωποκεντρική.
Πολλές από τις κριτικές που ακούσαμε μας βοήθησαν στη λήψη των αποφάσεων που θα ανοίξουν το δρόμο για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας με μεγαλύτερη επένδυση στους ανθρώπους μας. Ακόμα και στις πιο ακραίες φωνές επιχειρήσαμε να βρούμε τα σημεία που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε.
Και τώρα ήρθε η ώρα των αποφάσεων και των πράξεων για εμάς.
Με βασικό γνώμονα τους ανθρώπους μας, την ποιότητα υπηρεσιών προς τους πελάτες μας (καταναλωτές και επιχειρήσεις), και την εξέλιξή μας, λάβαμε τις εξής αποφάσεις :
Μεταφέρουμε όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις ορισμένου χρόνου, προσλαμβάνοντας 2.016 εργαζόμενους στο efood με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προϋπηρεσία τους
Διατηρούμε τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές που απολάμβαναν, όπως για παράδειγμα την ιδιωτική ασφάλιση
Αναδιαμορφώνουμε τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα καθοριστούν και σε συνεργασία με τους διανομείς μας
Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας πιστεύαμε ότι ο δρόμος της ανάπτυξης που έχουμε επιλέξει μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την ομάδα μας. Είναι ο δρόμος που μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε τη σημερινή αγορά και να παραμένουμε η μεγαλύτερη και πρωτοπόρος εταιρεία σε αυτήν. Και αυτό το καταφέραμε επενδύοντας στους ανθρώπους μας.
Παρέχοντας μια σειρά από ανταγωνιστικά κίνητρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις απαιτήσεις της εργατικής νομοθεσίας και την πρακτική ομοειδών εταιρειών: καλύτερες αποδοχές, πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, πρόσθετη ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, κουτί,, κτλ), ακόμη και προστασία στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με κατάργηση βάρδιας, συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.
Προσφέρουμε παροχές, που δημιούργησαν τη βάση και για τις υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται και εισέρχονται στην ελληνική αγορά.
Μένουμε σταθεροί σε αυτές τις επιλογές και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της εποχής με όσες αλλαγές θεωρούμε απαραίτητες προκειμένου να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε.
Η τεχνολογία είναι το εργαλείο μας. Οι άνθρωποί μας, η κινητήριος δύναμή μας. Αυτά έχουν επιτρέψει στην οικογένεια του efood να βρίσκεται καθημερινά, στα σπίτια όλων μας.
Latest News
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών