Μετά το σάλο –κοινωνικό και πολιτικό- που ξέσπασε από την απόφαση της efood να μετατρέψει 115 συνεργάτες της σε «freelancer», η εταιρεία διανομής φαγητού, που βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα όλες τις προηγούμενες μέρες, ανακοινώνει τις αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει όσον αφορά τους εργαζόμενους της, αλλάζοντας εντελώς κατεύθυνση.

Συμβάσεις αορίστου χρόνου

Συγκεκριμένα, ανακοινώνει ότι μεταφέρει όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις ορισμένου χρόνου, προσλαμβάνοντας 2.016 εργαζόμενους στο efood με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προϋπηρεσία τους.

Επιπλέον, διατηρεί τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές που απολάμβαναν, όπως για παράδειγμα την ιδιωτική ασφάλιση

Ταυτόχρονα, αναδιαμορφώνει τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα καθοριστούν και σε συνεργασία με τους διανομείς.

Επένδυση στους εργαζόμενους

Η εταιρεία τονίζει την επένδυσή της στους ανθρώπους της μέσω της παροχής μιας σειράς από ανταγωνιστικά κίνητρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις απαιτήσεις της εργατικής νομοθεσίας και την πρακτική ομοειδών εταιρειών: καλύτερες αποδοχές, πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, πρόσθετη ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν κτλ), ακόμη και προστασία στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με κατάργηση βάρδιας, συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.

Οι έντονες αντιδράσεις  και η αναδίπλωση

Υπενθυμίζεται ότι το όλο θέμα με την efood την προηγούμενη εβδομάδα όταν η efood μέσω ενός μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο των υπαλλήλων της, των οποίων τα συμβόλαια λήγουν στις 30 Σεπτεμβρίου, τους ενημέρωσε πως εάν θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται για λογαριασμό της,  θα πρέπει να μεταβούν σε καθεστώς ελεύθερου επαγγελματία. Δηλαδή η εταιρεία δεν θα είχε υποχρέωση να καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές και επιδόματα, τα οποία προβλέπονται για τη μισθωτή εργασία.

Ακολούθησε ξεσηκωμός, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να διαγράφουν την εφαρμογή από τα κινητά τους και να κατακλύζουν με αρνητικές αξιολογήσεις το google.

Την ίδια ώρα, εκτός από τους εργαζόμενους και τους χρήστες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών απέναντι στην efood βρέθηκαν και κάποιες συνεργαζόμενες με αυτή εταιρείες από τον κλάδο της εστίασης και των τροφίμων.

Μετά από όλα αυτά, αλλά και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον κλάδο της διανομής φαγητού, η εταιρεία προχώρησε σε μια κίνηση αναδίπλωσης, στέλνοντας ένα δεύτερο μήνυμα στο κινητό των εν λόγω υπαλλήλων της μέσω του οποίου τους έδινε την επιλογή είτε να παραμείνουν ως μισθωτοί υπάλληλοι είτε να συνεχίσουν ως freelancers.

Όλη η ανακοίνωση της efood:

Τις τελευταίες ημέρες πολλοί μίλησαν για εμάς χωρίς να γνωρίζουν την οικογένεια του efood.

Ακούσαμε όλες και όλους. Τα σωματεία εργαζομένων  και τα αιτήματά τους. Το διάλογο των πολιτικών κομμάτων. Τους ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις επικοινωνίες τους μαζί μας. Τους δημοσιογράφους. Και κυρίως τους εργαζόμενούς μας, που γνωρίζουν τον τρόπο δουλειάς μας και την καθημερινότητά μας.

Κάναμε αυτό που έχουμε ως υποχρέωση, γιατί είμαστε μια εταιρεία ανθρωποκεντρική.

Πολλές από τις κριτικές που ακούσαμε μας βοήθησαν στη λήψη των αποφάσεων που θα ανοίξουν το δρόμο για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας με μεγαλύτερη επένδυση στους ανθρώπους μας. Ακόμα και στις πιο ακραίες φωνές επιχειρήσαμε να βρούμε τα σημεία που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε.

Και τώρα ήρθε η ώρα των αποφάσεων και των πράξεων για εμάς.

Με βασικό γνώμονα τους ανθρώπους μας, την ποιότητα υπηρεσιών προς τους πελάτες μας  (καταναλωτές και επιχειρήσεις), και την εξέλιξή μας, λάβαμε τις εξής αποφάσεις :

Μεταφέρουμε όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις ορισμένου χρόνου, προσλαμβάνοντας 2.016 εργαζόμενους στο efood με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προϋπηρεσία τους

Διατηρούμε τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές που απολάμβαναν, όπως για παράδειγμα την ιδιωτική ασφάλιση

Αναδιαμορφώνουμε τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα καθοριστούν και σε συνεργασία με τους διανομείς μας

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας πιστεύαμε ότι ο δρόμος της ανάπτυξης που έχουμε  επιλέξει μπορεί να επιτευχθεί  μέσα από την ομάδα μας. Είναι ο δρόμος που μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε τη σημερινή αγορά και να παραμένουμε η μεγαλύτερη και πρωτοπόρος εταιρεία σε αυτήν. Και αυτό το καταφέραμε επενδύοντας στους ανθρώπους μας.

Παρέχοντας μια σειρά από ανταγωνιστικά κίνητρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις απαιτήσεις της εργατικής νομοθεσίας και την πρακτική ομοειδών εταιρειών: καλύτερες αποδοχές, πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, πρόσθετη ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, κουτί,, κτλ), ακόμη και προστασία στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με κατάργηση βάρδιας, συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.

Προσφέρουμε παροχές, που δημιούργησαν τη βάση και για τις υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται και εισέρχονται στην ελληνική αγορά.

Μένουμε σταθεροί σε αυτές τις επιλογές και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της εποχής με όσες αλλαγές θεωρούμε απαραίτητες προκειμένου να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε.

Η τεχνολογία είναι το εργαλείο μας. Οι άνθρωποί μας, η κινητήριος δύναμή μας. Αυτά έχουν επιτρέψει στην οικογένεια του efood να βρίσκεται καθημερινά, στα σπίτια όλων μας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Επιχειρήσεις |

Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB

Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ