Υπερδιπλασιασμό των ταξινομήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων για το 2021 δείχνουν τα μέχρι σήμερα στοιχεία του μητρώου που διατηρεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, σήμερα, ο αρμόδιος για της Μεταφορές, υφυπουργός κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στο συνέδριο «Electric Vehicle Conference», 2.256 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα έχουν ταξινομηθεί ήδη εντός του 2021.
Ειδικότερα, ο υφυπουργός υπογράμμισε ότι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης αποτελεί στρατηγική επιλογή της σημερινής κυβέρνησης, όπως αποδεικνύεται από το σύνολο των δράσεων που έχουν αναληφθεί, αλλά και εκείνων που δρομολογούνται.
«Από πέρυσι τον Σεπτέμβριο, οπότε ξεκίνησε το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», σημειώνεται ραγδαία αύξηση στις ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το μητρώο μας περιλαμβάνει 4.474 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, εκ των οποίων τα 2.256, δηλαδή περισσότερα από τα μισά, έχουν ταξινομηθεί φέτος, έως σήμερα. Ενδεικτικά, πέρυσι, όλο το 2020 είχαν ταξινομηθεί 1.177 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και θεωρείται βέβαιο, ότι έως το τέλος του έτους, θα έχουμε υπερδιπλασιασμό των ταξινομήσεων σε σχέση με πέρυσι» είπε ο κ. Παπαδόπουλος. «Μπορεί ο συνολικός αριθμός να μη φαίνεται μεγάλος, όμως είναι αδιαμφισβήτητη η ισχυρή δυναμική που καταγράφεται υπέρ της ηλεκτροκίνησης και η ανταπόκριση των πολιτών στην κυβερνητική πρωτοβουλία» συμπλήρωσε.
Σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο για την υποστήριξη της χρήσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε ότι «πρόσφατα εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση που περιγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις αναγγελίας έναρξης λειτουργίας των συνεργείων που εκτελούν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε οχήματα υψηλής τάσης. Προωθείται, επίσης, η σχετική νομοθετική ρύθμιση που αφορά στους τεχνίτες, ώστε να είναι πλήρες το θεσμικό πλαίσιο που εξασφαλίζει την τεχνική υποστήριξη του ηλεκτροκίνητου οχήματος». Όπως επισήμανε μάλιστα,δημιουργείται μια νέα επαγγελματική ειδίκευση σε ένα πεδίο με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και αυτό σημαίνει ευκαιρίες απασχόλησης.
Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ακόμη ότι στον νέο διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ένα μεγάλο ποσοστό θα είναι ηλεκτροκίνητα. Πρόσθεσε επίσης ότι δεν είναι μόνο οι δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας που θα έχουν ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, γιατί μέσω του νέου νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, Δήμοι και Περιφέρειες, έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν σε προγράμματα χρηματοδότησης για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και δικτύου φορτιστών.
Latest News
COP29: Διάχυτη η απογοήτευση μετά τη διάσκεψη – «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
Προβληματισμός επικρατεί μετά την ολοκλήρωση της διάσκεψης για το κλίμα COP29 που φιλεξονήθηκε στο Αζερμπαϊτζάν
Τι είπε η φον ντερ Λάιεν για τη συμφωνία στην COP29
Η απόφαση της COP29 «Θα οδηγήσει σε επενδύσεις στην καθαρή μετάβαση, μειώνοντας τις εκπομπές» είπε η πρόεδρος της Κομισιόν
Παγκόσμιος leader στα πράσινα ομόλογα η Ευρώπη - Έρχονται νέες εκδόσεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Κομισιόν, μέχρι στιγμής η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εκδώσει πράσινα ομόλογα αξίας άνω των 65 δισεκατομμυρίων ευρώ
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
COP29: «Πληρώστε ή βγάλτε τον σκασμό» λένε ακτιβιστές
Διαδηλωτές σε αίθουσα συνεδρίασης της COP29 ζητούν από τις πλουσιότερες χώρες να καταβάλουν το μερίδιο που τους αναλογεί.
Ποιος θα πληρώσει για την κλιματική αλλαγή; Σκληρές κόντρες στην COP29
Σκληρό πόκερ ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων οικονομιών στη σύνοδο για το κλίμα
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040
Εκατομμύρια περιβαλλοντικοί πρόσφυγες το 2023 - Οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή
Η κλιματική αλλαγή έχει οδηγήσει στην αύξηση κατά 51% τα τελευταία πέντε χρόνια στον αριθμό των εσωτερικά εκτοπισμένων ανθρώπων
Το πιο μεγάλο, καυτό καλοκαίρι στην Ελλάδα - Τι συνέβη στις θάλασσες το 2024
Αρνητικά νέα φέρνει έρευνα τριών ελληνικών πανεπιστημίων για τις θερμοκρασίες που «έπιασαν» οι θάλασσες το 2024 στην Ελλάδα