Το 35% των μετοχών της Container Terminal Tollerort στο λιμάνι του Αμβούργου, από την Hamburger Hafen und Logistik Aktiengesellschaft (HHLA), απέκτησε η COSCO SHIPPING Ports, (μητρική της ΣΕΠ που δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά).
Ο κ. Zhang Dayu, διευθύνων σύμβουλος της COSCO SHIPPING Ports δήλωσε ότι το Container Terminal Tollerort είναι ένας σημαντικός κόμβος logistics στην Ευρώπη με ευνοϊκές φυσικές συνθήκες, όπως καλή τοποθεσία, βάθος νερού σύνδεσης με την ενδοχώρα, και υπόσχεται μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης στο μέλλον.
Η κα Angela Titzrath, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της HHLA, τόνισε από την πλευρά της, ότι ο ναυτιλιακός κλάδος υφίσταται δραστικές αλλαγές τώρα και, ως εκ τούτου, η μακροπρόθεσμη σταθερή σχέση με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική. Η HHLA είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιμένων και ολοκληρωμένους προμηθευτές logistics στην Ευρώπη.
Επίσης, συνεργάζεται με την Κίνα εδώ και 40 χρόνια. Ήταν το 1982 όταν το πρώτο κινεζικό πλοίο «έπιασε» το Tollerort Terminal. Με τα χρόνια ο τερματικός σταθμός Tollerort έγινε ο κύριος προορισμός για τα πλοία της COSCO SHIPPING.
Το λιμάνι του Αμβούργου, το μεγαλύτερο λιμάνι στη Γερμανία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, είναι ένας από τους σημαντικότερους εμπορικούς κόμβους από την Ευρώπη στην Κίνα. Αποτελεί, επίσης, έναν σημαντικό κόμβο για τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-ΕΕ.
Το 2020, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η διακίνηση στο Αμβούργο ξεπέρασε τα 8,5 εκατομμύρια τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η συμφωνία θα διασφαλίσει την καλύτερη δραστηριότητα των κινεζικών πλοίων, θα βελτιώσει την ακρίβεια και θα συντομεύσει τις ημερομηνίες παράδοσης.
«Αυτή η συμφωνία θα διευκολύνει σημαντικά τη δραστηριότητα της COSCO, καθώς και το διμερές εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης. Θα ενισχύσει επίσης τη θέση της εταιρείας στις θαλάσσιες μεταφορές στις ευρωπαϊκές χώρες και εκείνες που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία Belt and Road», δήλωσε στους Global Times ο Wu Minghua, αναλυτής της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η διαδρομή προς την Ευρώπη είναι μία από τις τρεις κύριες θαλάσσιες διαδρομές στον κόσμο και επίσης την πιο προσοδοφόρα, με τον μεγαλύτερο όγκο εμπορικών συναλλαγών», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Πρόσθεσε ότι η συμφωνία θα κάνει τις εξαγωγές για τις κινεζικές εταιρείες πιο αποτελεσματικές και φθηνές, καθώς το εμπόριο Κίνας-Ευρώπης συνεχίζει να διευρύνεται.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International