
Το 35% των μετοχών της Container Terminal Tollerort στο λιμάνι του Αμβούργου, από την Hamburger Hafen und Logistik Aktiengesellschaft (HHLA), απέκτησε η COSCO SHIPPING Ports, (μητρική της ΣΕΠ που δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά).
Ο κ. Zhang Dayu, διευθύνων σύμβουλος της COSCO SHIPPING Ports δήλωσε ότι το Container Terminal Tollerort είναι ένας σημαντικός κόμβος logistics στην Ευρώπη με ευνοϊκές φυσικές συνθήκες, όπως καλή τοποθεσία, βάθος νερού σύνδεσης με την ενδοχώρα, και υπόσχεται μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης στο μέλλον.
Η κα Angela Titzrath, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της HHLA, τόνισε από την πλευρά της, ότι ο ναυτιλιακός κλάδος υφίσταται δραστικές αλλαγές τώρα και, ως εκ τούτου, η μακροπρόθεσμη σταθερή σχέση με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική. Η HHLA είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιμένων και ολοκληρωμένους προμηθευτές logistics στην Ευρώπη.
Επίσης, συνεργάζεται με την Κίνα εδώ και 40 χρόνια. Ήταν το 1982 όταν το πρώτο κινεζικό πλοίο «έπιασε» το Tollerort Terminal. Με τα χρόνια ο τερματικός σταθμός Tollerort έγινε ο κύριος προορισμός για τα πλοία της COSCO SHIPPING.
Το λιμάνι του Αμβούργου, το μεγαλύτερο λιμάνι στη Γερμανία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, είναι ένας από τους σημαντικότερους εμπορικούς κόμβους από την Ευρώπη στην Κίνα. Αποτελεί, επίσης, έναν σημαντικό κόμβο για τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-ΕΕ.
Το 2020, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η διακίνηση στο Αμβούργο ξεπέρασε τα 8,5 εκατομμύρια τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η συμφωνία θα διασφαλίσει την καλύτερη δραστηριότητα των κινεζικών πλοίων, θα βελτιώσει την ακρίβεια και θα συντομεύσει τις ημερομηνίες παράδοσης.
«Αυτή η συμφωνία θα διευκολύνει σημαντικά τη δραστηριότητα της COSCO, καθώς και το διμερές εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης. Θα ενισχύσει επίσης τη θέση της εταιρείας στις θαλάσσιες μεταφορές στις ευρωπαϊκές χώρες και εκείνες που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία Belt and Road», δήλωσε στους Global Times ο Wu Minghua, αναλυτής της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η διαδρομή προς την Ευρώπη είναι μία από τις τρεις κύριες θαλάσσιες διαδρομές στον κόσμο και επίσης την πιο προσοδοφόρα, με τον μεγαλύτερο όγκο εμπορικών συναλλαγών», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Πρόσθεσε ότι η συμφωνία θα κάνει τις εξαγωγές για τις κινεζικές εταιρείες πιο αποτελεσματικές και φθηνές, καθώς το εμπόριο Κίνας-Ευρώπης συνεχίζει να διευρύνεται.


Latest News

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες