![Η Cosco Shipping Ports βάζει πόδι στο λιμάνι του Αμβούργου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/Cosco.jpg)
Το 35% των μετοχών της Container Terminal Tollerort στο λιμάνι του Αμβούργου, από την Hamburger Hafen und Logistik Aktiengesellschaft (HHLA), απέκτησε η COSCO SHIPPING Ports, (μητρική της ΣΕΠ που δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά).
Ο κ. Zhang Dayu, διευθύνων σύμβουλος της COSCO SHIPPING Ports δήλωσε ότι το Container Terminal Tollerort είναι ένας σημαντικός κόμβος logistics στην Ευρώπη με ευνοϊκές φυσικές συνθήκες, όπως καλή τοποθεσία, βάθος νερού σύνδεσης με την ενδοχώρα, και υπόσχεται μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης στο μέλλον.
Η κα Angela Titzrath, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της HHLA, τόνισε από την πλευρά της, ότι ο ναυτιλιακός κλάδος υφίσταται δραστικές αλλαγές τώρα και, ως εκ τούτου, η μακροπρόθεσμη σταθερή σχέση με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική. Η HHLA είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιμένων και ολοκληρωμένους προμηθευτές logistics στην Ευρώπη.
Επίσης, συνεργάζεται με την Κίνα εδώ και 40 χρόνια. Ήταν το 1982 όταν το πρώτο κινεζικό πλοίο «έπιασε» το Tollerort Terminal. Με τα χρόνια ο τερματικός σταθμός Tollerort έγινε ο κύριος προορισμός για τα πλοία της COSCO SHIPPING.
Το λιμάνι του Αμβούργου, το μεγαλύτερο λιμάνι στη Γερμανία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, είναι ένας από τους σημαντικότερους εμπορικούς κόμβους από την Ευρώπη στην Κίνα. Αποτελεί, επίσης, έναν σημαντικό κόμβο για τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-ΕΕ.
Το 2020, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η διακίνηση στο Αμβούργο ξεπέρασε τα 8,5 εκατομμύρια τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η συμφωνία θα διασφαλίσει την καλύτερη δραστηριότητα των κινεζικών πλοίων, θα βελτιώσει την ακρίβεια και θα συντομεύσει τις ημερομηνίες παράδοσης.
«Αυτή η συμφωνία θα διευκολύνει σημαντικά τη δραστηριότητα της COSCO, καθώς και το διμερές εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης. Θα ενισχύσει επίσης τη θέση της εταιρείας στις θαλάσσιες μεταφορές στις ευρωπαϊκές χώρες και εκείνες που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία Belt and Road», δήλωσε στους Global Times ο Wu Minghua, αναλυτής της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η διαδρομή προς την Ευρώπη είναι μία από τις τρεις κύριες θαλάσσιες διαδρομές στον κόσμο και επίσης την πιο προσοδοφόρα, με τον μεγαλύτερο όγκο εμπορικών συναλλαγών», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Πρόσθεσε ότι η συμφωνία θα κάνει τις εξαγωγές για τις κινεζικές εταιρείες πιο αποτελεσματικές και φθηνές, καθώς το εμπόριο Κίνας-Ευρώπης συνεχίζει να διευρύνεται.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά