Το 35% των μετοχών της Container Terminal Tollerort στο λιμάνι του Αμβούργου, από την Hamburger Hafen und Logistik Aktiengesellschaft (HHLA), απέκτησε η COSCO SHIPPING Ports, (μητρική της ΣΕΠ που δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά).
Ο κ. Zhang Dayu, διευθύνων σύμβουλος της COSCO SHIPPING Ports δήλωσε ότι το Container Terminal Tollerort είναι ένας σημαντικός κόμβος logistics στην Ευρώπη με ευνοϊκές φυσικές συνθήκες, όπως καλή τοποθεσία, βάθος νερού σύνδεσης με την ενδοχώρα, και υπόσχεται μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης στο μέλλον.
Η κα Angela Titzrath, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της HHLA, τόνισε από την πλευρά της, ότι ο ναυτιλιακός κλάδος υφίσταται δραστικές αλλαγές τώρα και, ως εκ τούτου, η μακροπρόθεσμη σταθερή σχέση με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική. Η HHLA είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιμένων και ολοκληρωμένους προμηθευτές logistics στην Ευρώπη.
Επίσης, συνεργάζεται με την Κίνα εδώ και 40 χρόνια. Ήταν το 1982 όταν το πρώτο κινεζικό πλοίο «έπιασε» το Tollerort Terminal. Με τα χρόνια ο τερματικός σταθμός Tollerort έγινε ο κύριος προορισμός για τα πλοία της COSCO SHIPPING.
Το λιμάνι του Αμβούργου, το μεγαλύτερο λιμάνι στη Γερμανία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, είναι ένας από τους σημαντικότερους εμπορικούς κόμβους από την Ευρώπη στην Κίνα. Αποτελεί, επίσης, έναν σημαντικό κόμβο για τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-ΕΕ.
Το 2020, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η διακίνηση στο Αμβούργο ξεπέρασε τα 8,5 εκατομμύρια τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η συμφωνία θα διασφαλίσει την καλύτερη δραστηριότητα των κινεζικών πλοίων, θα βελτιώσει την ακρίβεια και θα συντομεύσει τις ημερομηνίες παράδοσης.
«Αυτή η συμφωνία θα διευκολύνει σημαντικά τη δραστηριότητα της COSCO, καθώς και το διμερές εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης. Θα ενισχύσει επίσης τη θέση της εταιρείας στις θαλάσσιες μεταφορές στις ευρωπαϊκές χώρες και εκείνες που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία Belt and Road», δήλωσε στους Global Times ο Wu Minghua, αναλυτής της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η διαδρομή προς την Ευρώπη είναι μία από τις τρεις κύριες θαλάσσιες διαδρομές στον κόσμο και επίσης την πιο προσοδοφόρα, με τον μεγαλύτερο όγκο εμπορικών συναλλαγών», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Πρόσθεσε ότι η συμφωνία θα κάνει τις εξαγωγές για τις κινεζικές εταιρείες πιο αποτελεσματικές και φθηνές, καθώς το εμπόριο Κίνας-Ευρώπης συνεχίζει να διευρύνεται.
Latest News
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο