Τριπλασιασμός της παραγωγικής της δυναμικής, ισχυροποίηση της παρουσίας της τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη Βουλγαρία, είσοδο σε νέα προϊοντική κατηγορία, καθώς και λειτουργία καταστήματος χονδρικής στην αγορά του Ρέντη περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο της Eurocatering, συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, περίπου στα 5,5 εκατ. ευρώ, θα κατευθυνθούν στη δημιουργία νέας μονάδας στην Αθήνα με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ. τεμάχια ημερησίως από 100 χιλ. που είναι σήμερα. Το συγκεκριμένο project εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το 2022.
Είσοδος στους χυμούς
Η είσοδος στην παραγωγή χυμών θα είναι το νέο εγχείρημα της Eurocatering, η οποία ήταν η πρώτη που λανσάρισε στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης το 2004. Το ντεμπούτο στους χυμούς θα γίνει μέσω της αξιοποίησης των ιδιόκτητων εγκαταστάσεων της στη Λιβαδειά.
Παράλληλα, η Eurocatering προχωρά στην λειτουργία χώρου χονδρικής πώλησης στην αγορά του Ρέντη όπου θα φιλοξενούνται οι περίπου 1.600 κωδικοί που διαθέτει.
Κατασκευή μονάδας στη Σόφια
Ταυτόχρονα, μέσω της Eurocatering BG, όπως έχει μετονομαστεί η βουλγαρική εμπορική εταιρεία MS Fresh BG την οποία εξαγόρασε στην αρχή του 2021, η εταιρεία επιδιώκει και την παραγωγική της παρουσία στη γειτονική χώρα, προχωρώντας στην κατασκευή μονάδας 3.500 τ.μ. στη Σόφια.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Χρυσόστομο Μαυρόπουλο, στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της Eurocatering στη Βουλγαρία με ταυτόχρονη προώθηση των προϊόντων της στις βαλκανικές αγορές.
Σε αυτό το πλαίσιο έχουν ήδη προωθηθεί συμφωνίες με βουλγάρικες και ρουμάνικες αλυσίδες για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Μερίδιο 50% στην ιδιωτική ετικέτα
Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας αγγίζει το 27% στις σαλάτες και περί το 50% στην ιδιωτική ετικέτα, ενώ εμφανίζει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και το 2020 εμφάνισε πωλήσεις 38,6 εκατ. ευρώ έναντι 35,8 εκατ. ευρώ το 2019.
Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του έτους έχουν εισέρθει στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurocatering συνεπενδύοντας τα δύο funds, EOS Capital Partners και Elikonos 2 S.C.A. SICAR.
Latest News
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών