Ευσεβής πόθος αναδεικνύεται η εύρεση ενός αυτοκινήτου μέσω εφαρμογών όπως το Uber και το Bolt στη Βρετανία, σε ώρες αιχμής.
Η έλλειψη οδηγών επεκτείνεται και στις μεταφορές μέσω των εφαρμογών αυτών, προκαλώντας πολύ σημαντικά προβλήματα στην κίνηση των πολιτών, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλέον μιλούν και για υπερτιμολογήσεις.
Όπως δημοσιεύει το CNBC, αρκετοί πελάτες δεν κατάφεραν να βρουν ταξί την ώρα που το χρειάζονταν με αποτέλεσμα να καθυστερούν σε συναντήσεις ή την εργασία του, ή κάποιοι δεν έβρισκαν τρόπο να επιστρέψουν σπίτι τους μετά το τέλος μιας βραδινής εξόδου.
Άλλοι είπαν ότι αντιμετώπισαν «εκβιαστικά» αυξημένες χρεώσεις, οι οποίες εφαρμόζονται όταν η εφαρμογή δέχεται πολλές επισκέψεις ταυτόχρονα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα τις ώρες αυτές, το ζήτημα καταλήγει στην προσφορά και τη ζήτηση. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για να δεχτούν όλες τις διαδρομές που ζητούνται. Και αυτό ανεβάζει τις τιμές.
Ο Markus Villig, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εφαρμογής Bolt, δήλωσε στο Squawk Box Europe του CNBC την περασμένη εβδομάδα ότι οι τιμές για τους πελάτες είναι «υψηλότερες από ποτέ».
Ο Villig, η εταιρεία του οποίου εκτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια ευρώ (4,7 δισεκατομμύρια δολάρια), είπε ότι η ζήτηση για μετακινήσεις μετά το lockdown ανέκαμψε ισχυρότερα και γρηγορότερα από ό, τι περίμενε η εταιρεία.
Ωστόσο, η προσφορά οδηγών δεν ανάκαμψε με αυτούς τους ρυθμούς.
Η Uber αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Είπε στο CNBC ότι η ζήτηση έχει αυξηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ ο αριθμός των οδηγών, περίπου 70.000, ήταν ο ίδιος με αυτόν πριν από την πανδημία.
«Ενθαρρύνουμε 20.000 νέους οδηγούς να εγγραφούν για να καλύψουν τη ζήτηση των επιβατούν», δήλωσε εκπρόσωπος της επιχείρησης της Uber στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πολλοί οδηγοί σταμάτησαν να εργάζονται για εφαρμογές όπως η Uber και η Bolt κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με μερικούς να προχωρούν σε νέες θέσεις εργασίας όπου πληρούν τις προϋποθέσεις για επιδόματα υπαλλήλων, όπως αμοιβή ασθενείας και αμοιβή αργίας, αλλά λιγότερη ευελιξία.
Οι οδηγοί συνειδητοποίησαν ότι μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους για να μεταφέρουν τρόφιμα αντί για ανθρώπους.
Η Uber και η Bolt προσπαθούν πλέον να προσελκύσουν περισσότερους οδηγούς στις πλατφόρμες τους.
Τον Απρίλιο, η Uber δήλωσε ότι θα ξοδέψει 250 εκατομμύρια δολάρια για ένα εφάπαξ κίνητρο που στοχεύει στην επαναφορά των οδηγών στο δρόμο.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...