Ευσεβής πόθος αναδεικνύεται η εύρεση ενός αυτοκινήτου μέσω εφαρμογών όπως το Uber και το Bolt στη Βρετανία, σε ώρες αιχμής.
Η έλλειψη οδηγών επεκτείνεται και στις μεταφορές μέσω των εφαρμογών αυτών, προκαλώντας πολύ σημαντικά προβλήματα στην κίνηση των πολιτών, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλέον μιλούν και για υπερτιμολογήσεις.
Όπως δημοσιεύει το CNBC, αρκετοί πελάτες δεν κατάφεραν να βρουν ταξί την ώρα που το χρειάζονταν με αποτέλεσμα να καθυστερούν σε συναντήσεις ή την εργασία του, ή κάποιοι δεν έβρισκαν τρόπο να επιστρέψουν σπίτι τους μετά το τέλος μιας βραδινής εξόδου.
Άλλοι είπαν ότι αντιμετώπισαν «εκβιαστικά» αυξημένες χρεώσεις, οι οποίες εφαρμόζονται όταν η εφαρμογή δέχεται πολλές επισκέψεις ταυτόχρονα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα τις ώρες αυτές, το ζήτημα καταλήγει στην προσφορά και τη ζήτηση. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για να δεχτούν όλες τις διαδρομές που ζητούνται. Και αυτό ανεβάζει τις τιμές.
Ο Markus Villig, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εφαρμογής Bolt, δήλωσε στο Squawk Box Europe του CNBC την περασμένη εβδομάδα ότι οι τιμές για τους πελάτες είναι «υψηλότερες από ποτέ».
Ο Villig, η εταιρεία του οποίου εκτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια ευρώ (4,7 δισεκατομμύρια δολάρια), είπε ότι η ζήτηση για μετακινήσεις μετά το lockdown ανέκαμψε ισχυρότερα και γρηγορότερα από ό, τι περίμενε η εταιρεία.
Ωστόσο, η προσφορά οδηγών δεν ανάκαμψε με αυτούς τους ρυθμούς.
Η Uber αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Είπε στο CNBC ότι η ζήτηση έχει αυξηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ ο αριθμός των οδηγών, περίπου 70.000, ήταν ο ίδιος με αυτόν πριν από την πανδημία.
«Ενθαρρύνουμε 20.000 νέους οδηγούς να εγγραφούν για να καλύψουν τη ζήτηση των επιβατούν», δήλωσε εκπρόσωπος της επιχείρησης της Uber στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πολλοί οδηγοί σταμάτησαν να εργάζονται για εφαρμογές όπως η Uber και η Bolt κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με μερικούς να προχωρούν σε νέες θέσεις εργασίας όπου πληρούν τις προϋποθέσεις για επιδόματα υπαλλήλων, όπως αμοιβή ασθενείας και αμοιβή αργίας, αλλά λιγότερη ευελιξία.
Οι οδηγοί συνειδητοποίησαν ότι μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους για να μεταφέρουν τρόφιμα αντί για ανθρώπους.
Η Uber και η Bolt προσπαθούν πλέον να προσελκύσουν περισσότερους οδηγούς στις πλατφόρμες τους.
Τον Απρίλιο, η Uber δήλωσε ότι θα ξοδέψει 250 εκατομμύρια δολάρια για ένα εφάπαξ κίνητρο που στοχεύει στην επαναφορά των οδηγών στο δρόμο.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη