![JYSK – Ξεκινάει το πλάνο ανακαινίσεων από τα Πατήσια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/jysk2.png)
Όλα τα καταστήματα που άνοιξε στην ελληνική αγορά πριν το 2018 σκοπεύει να ανακαινίσει στο νέο της concept η σκανδιναβική αλυσίδα με είδη σπιτιού, JYSK.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ανάπτυξη της JYSK, η οποία αριθμεί 47 καταστήματα στη χώρα μας, συνεχίζεται και προβλέπεται η δημιουργία πανελλαδικού δικτύου με πάνω από 70 καταστήματα. Επίσης, προβλέπεται η ανακαίνιση όλων των καταστημάτων που άνοιξαν πριν το 2018 με βάση το νέο concept που εφαρμόζει παγκοσμίως.
Η αρχή για τις ανακαινίσεις για την JYSK Ελλάδας γίνεται από το πρώτο της κατάστημα, στην οδό Κουρτίδου 41 στα Πατήσια. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου στις 9 το πρωί το κατάστημα JYSK Πατησίων θα ανοίξει τις πόρτες του πλήρως ανανεωμένο, διαθέτοντας πλέον καλύτερο φωτισμό και δάπεδα σε ξύλινη εμφάνιση, στοιχεία που παρέχουν μια άνετη και χαλαρή ατμόσφαιρα αγορών. Το νέο concept καταστημάτων δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της JYSK να απολαύσουν ένα πιο μοντέρνο κατάστημα που προσφέρει ακόμα περισσότερη έμπνευση για την διακόσμηση των εσωτερικών χώρων. Η περιήγηση στους διαδρόμους γίνεται πιο άνετη και αναδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο η μεγάλη ποικιλία σε κρεβάτια, έπιπλα, είδη διακόσμησης εσωτερικών χώρων και άλλων ειδών που προάγουν το “hygge”, την δανέζικη στάση ζωής για ευεξία και εσωτερική γαλήνη.
Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας αναφέρει: «Όταν αποφασίσαμε να εισέλθουμε στην ελληνική αγορά δουλέψαμε αρχικά σε τέσσερις περιοχές και ανοίξαμε ισάριθμα καταστήματα μέσα σε λίγους μήνες, το φθινόπωρο του 2015. Το κατάστημα στα Πατήσια ήταν το πρώτο και είχαμε μεγάλες προσδοκίες. Δεν ξέραμε τι να περιμένουμε όμως το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και πολλοί πελάτες μας επισκέφθηκαν από την πρώτη κιόλας μέρα. Με βάση την πολιτική μας ανακαινίζουμε τα καταστήματά μας κάθε 6-7 χρόνια και είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο χρόνος κύλησε τόσο γρήγορα από τότε και έφτασε η ώρα να ανακαινίσουμε αυτό το κατάστημα. Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να βρεις ιδανικά σημεία για τα καταστήματα μας και αντιμετωπίσαμε δυσκολίες και για το συγκεκριμένο κατάστημα όμως ανταποκρίθηκε καλά, είχε καλή απόδοση και εξυπηρέτησε πολλούς πελάτες μας. Η ανακαίνιση γίνεται με βάση το νέο μας concept που το ονομάζουμε 3.0. Επενδύουμε πολύ και δίνουμε έμφαση στο δίκτυο των καταστημάτων μας έχοντας πάντα ως στόχο να κάνουμε την αγοραστική εμπειρία των πελατών μας καλύτερη. Το νέο concept πετυχαίνει αυτό το σκοπό επιτρέποντάς μας ταυτόχρονα να αναδείξουμε την γκάμα των προϊόντων μας με καλύτερο τρόπο. Θα θέλαμε να δούμε το κατάστημα των Πατησίων να τυγχάνει μιας ακόμα πιο εντυπωσιακής ανανέωσης σε περίπου 6 χρόνια από τώρα».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/klostoi-768x512-1-600x400.jpg)
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
![DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Attica-1-600x400.jpg)
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/epixeiriseis_2-600x414.jpg)
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
![Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Σιμόπουλος-Αντωνακόπουλος-Λαμπρόπουλος-600x450.jpeg)
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
![Βρεττού – Attica Bank: Το roadmap για τον 5ο τραπεζικό πόλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Photo_Eleni-Vrettou-768x546-1-1-600x427.jpg)
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
![Τηλεπικοινωνίες: Οι ευρωπαϊκές εταιρείες… πρασινίζουν εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/telecom8-600x403.jpg)
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια