Ημέρες 2008 ζει η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, καθώς ο μέσος ναύλος στα μεγαλύτερου μεγέθους πλοία που μεταφέρουν σιδηρομετάλλευμα, στα capes, ξεπέρασε τα 61.000 δολ. την ημέρα επίπεδα που έχουν να δουν από το 2008.
Αν και την Παρασκευή ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου ο Baltic Dry Index (BDI) έκανε μια μικρή διόρθωση επτά μονάδων και έκλεισε στις 4.644 μονάδες, εντούτοις όλες οι εκτιμήσεις των αναλυτών συγκλίνουν ότι η ζήτηση για πλοία αυτής της κατηγορίας είναι ισχυρή και θα υπάρχει θετική συνέχεια για τους πλοιοκτήτες τις επόμενες ημέρες.
Η αγορά των πλοίων Capesize συνέχισε την ανοδική της ρότα την περασμένη εβδομάδα και έφτασε σε νέα υψηλά αναφέρει το Baltic Exchange.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος στο Capesize 5TC που περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά δρομολόγια, έκλεισε την Παρασκευή στα 61.309 δολάρια κερδίζοντας πάνω από 8.000 δολ. όλη την εβδομάδα.
Η κύρια κινητήρια δύναμη για την αγορά προέρχεται όπως σημειώνει το Baltic Exchange από την περιοχή του Ειρηνικού, όπου οι ναυλωτές της Δυτικής Αυστραλίας είχαν περιορισμένες επιλογές καθώς ήταν κακός ο καιρός στην Ανατολική Κίνα με τα πλοία να αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Ωστόσο, αυξημένη ζήτηση καταγράφεται και στον Ατλαντικό, όπου ο ημερήσιος ναύλος σε ορισμένες περιπτώσεις έχει φτάσει και τα 81.775 δολ.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς