Ημέρες 2008 ζει η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, καθώς ο μέσος ναύλος στα μεγαλύτερου μεγέθους πλοία που μεταφέρουν σιδηρομετάλλευμα, στα capes, ξεπέρασε τα 61.000 δολ. την ημέρα επίπεδα που έχουν να δουν από το 2008.
Αν και την Παρασκευή ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου ο Baltic Dry Index (BDI) έκανε μια μικρή διόρθωση επτά μονάδων και έκλεισε στις 4.644 μονάδες, εντούτοις όλες οι εκτιμήσεις των αναλυτών συγκλίνουν ότι η ζήτηση για πλοία αυτής της κατηγορίας είναι ισχυρή και θα υπάρχει θετική συνέχεια για τους πλοιοκτήτες τις επόμενες ημέρες.
Η αγορά των πλοίων Capesize συνέχισε την ανοδική της ρότα την περασμένη εβδομάδα και έφτασε σε νέα υψηλά αναφέρει το Baltic Exchange.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος στο Capesize 5TC που περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά δρομολόγια, έκλεισε την Παρασκευή στα 61.309 δολάρια κερδίζοντας πάνω από 8.000 δολ. όλη την εβδομάδα.
Η κύρια κινητήρια δύναμη για την αγορά προέρχεται όπως σημειώνει το Baltic Exchange από την περιοχή του Ειρηνικού, όπου οι ναυλωτές της Δυτικής Αυστραλίας είχαν περιορισμένες επιλογές καθώς ήταν κακός ο καιρός στην Ανατολική Κίνα με τα πλοία να αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Ωστόσο, αυξημένη ζήτηση καταγράφεται και στον Ατλαντικό, όπου ο ημερήσιος ναύλος σε ορισμένες περιπτώσεις έχει φτάσει και τα 81.775 δολ.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International