Οι Los Angeles Clippers πρόσθεσαν έναν άλλο χρηματοδότη για το νέο γήπεδο Inglewood, προκειμένου να αντισταθμίσουν το εκτιμώμενο κόστος των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η ομάδα του ΝΒΑ, που ανήκει στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft Steve Ballmer ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι κατέληξε σε συμφωνία με την «πράσινη» εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Aspiration.

Βάσει της συμφωνίας, η Aspiration γίνεται ιδρυτικός συνεργάτης του νέου γηπέδου της ομάδας -Intuit Dome -η οποία ξεκίνησε νωρίτερα αυτόν τον μήνα με 500 εκατομμύρια δολάρια -επιπλέον συμφωνία για τα δικαιώματα ονομασίας με τον ιδιοκτήτη του TurboTax.

Η Aspiration θα εμφανίζεται σε πινακίδες γύρω από τον αγωνιστικό χώρο και σε άλλα υλικά μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων μερικών που σχετίζονται με την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τη μείωση των προσωπικών αποτυπωμάτων άνθρακα των οπαδών.

Οι όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν, αλλά άτομα με γνώση της συμφωνίας δήλωσαν στο CNBC ότι ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια δολάρια. Ο συνδυασμός αυτής της συμφωνίας με το συμβόλαιο της Intuit δίνει στους Clippers περισσότερα από 800 εκατομμύρια δολάρια σε δεσμευμένα έσοδα για το Intuit Dome, το οποίο έχει προγραμματιστεί να ανοίξει το 2024.

Η Aspiration εδρεύει στην Μαρίνα ντελ Ρέι, με επενδυτές όπως τον ηθοποιό Λεονάρντο Ντι Κάπριο και τον προπονητή (και πρώην προπονητή των Κλίπερς) Ντοκ Ρίβερς.

Η Aspiration επιτρέπει στους πελάτες της να επιλέξουν πόσα πληρώνουν για τις τραπεζικές υπηρεσίες και υποστηρίζουν μια αποστολή για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής – υπόσχεται, για παράδειγμα, ότι δεν θα διαθέσει χρήματα για τη χρηματοδότηση των βιομηχανιών άνθρακα ή πετρελαίου.

Αυτή η αποστολή ταιριάζει με το σχέδιο των Clippers να λειτουργούν το συγκρότημά τους 100% χωρίς άνθρακα. Το Intuit Dome θα λειτουργήσει ως μια πλήρως ηλεκτρική αρένα και οι Clippers δήλωσαν ότι το συγκρότημα θα εξοικονομήσει σχεδόν 10 εκατομμύρια γαλόνια νερού ετησίως μέσω της διατήρησης και της χρήσης του ανακτημένου νερού.

Επιπρόσθετα, το συγκρότημα θα χρησιμοποιεί κίνητρα για carpool, τα οποία σύμφωνα με τους Clippers θα μπορούσαν να μειώσουν τα ταξίδια με οχήματα κατά 15%και θα βοηθήσει το λιμάνι του Λος Άντζελες να αγοράσει 26 ηλεκτρικά ρυμουλκά για να βελτιώσει την ποιότητα του τοπικού αέρα.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, οι Clippers and Aspiration θα ξεκινήσουν ένα ταμείο για να «δώσουν στους θαυμαστές την ευκαιρία να αντισταθμίσουν τις δικές τους επιπτώσεις στον άνθρακα κάθε φορά που αγοράζουν εισιτήριο» σε εκδηλώσεις Intuit Dome, ανέφεραν τα δύο μέρη.

Σε δήλωσή του στο CNBC, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Aspiration, Andrei Cherny, άσκησε πίεση για περισσότερες ομάδες να μιμηθούν τους Clippers και να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία της Aspiration για να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με την κλιματική αλλαγή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης