O κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίησης των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ αναδεικνύεται στο βιβλίο του Δρ. Ανδρέα Μηλιού «Εταιρική ταυτότητα και εικόνα» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις  Κριτική.

Στο βιβλίο εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε εύληπτη για τον καθένα γλώσσα
και δίνονται απαντήσεις σε σύγχρονα ερωτήματα που σχετίζονται με τα εμπορικά σήματα, την εταιρική συμπεριφορά, τις καταναλωτικές συνήθειες και τις κοινωνικές και οικολογικές ευαισθησίες των καταναλωτών.

Η χρήση παραδειγμάτων, καλών πρακτικών και μελετών περίπτωσης διευκολύνει την εξοικείωση των μη μυημένων αναγνωστών. Για τον λόγο αυτό, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για φοιτητές, στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και δημοσιογράφους, καθώς και για αναγνώστες που θέλουν να κατανοήσουν τα μυστικά της επικοινωνίας ή να διευρύνουν τον εγκυκλοπαιδικό τους ορίζοντα.

Ο Ανδρέας Μήλιος είναι Διδάκτορας Πολιτειολογίας του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης και οικονομολόγος με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Δίδαξε και διδάσκει για πολλά χρόνια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και σε ιδιωτικά κολέγια.

Είναι συγγραφέας των βιβλίων Αρχαία και σύγχρονη δημοκρατία. Διδάγματα από την αρχαία (Σταμούλης 2017), Πόλις και πολίτης στην αρχαία Ελλάδα (Σταμούλης 2007), Η ιδιότητα του πολίτη στην αρχαία Ελλάδα (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 2000), Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα (Σταμούλης 2006), Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ (Σταμούλης 1995) και Die Beteiligung der Buerger an der oefentlichen Verwaltung Athens zur Zeit des Perikles (Peter Lang Verlag 1985).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Τι γιορτάζουμε την Κυριακή του Πάσχα – Ο «Εσπερινός της Αγάπης» και τα αναστάσιμα έθιμα
Επικαιρότητα |

Τι γιορτάζουμε την Κυριακή του Πάσχα – Ο «Εσπερινός της Αγάπης» και τα αναστάσιμα έθιμα

Η Ανάσταση του Θεανθρώπου είναι το κέντρο της ορθόδοξης πίστης και ζωής, η οποία σηματοδοτεί τη λύτρωση και το πέρασμα από τον θάνατο στη ζωή – Το νόημα των εθίμων του Πάσχα

Με λαμπρότητα και κατάνυξη γιορτάστηκε η Ανάσταση – Χιλιάδες βεγγαλικά φώτισαν τον ουρανό
Επικαιρότητα |

Με λαμπρότητα και κατάνυξη γιορτάστηκε η Ανάσταση – Χιλιάδες βεγγαλικά φώτισαν τον ουρανό

Εκατομμύρια πιστοί συνέρευσαν στους ιερούς ναούς της χώρας για την Αναστάσιμη Ακολουθία – Το πασχαλινό μήνυμα του Αρχιεπισκόπου και του ΠτΔ για την Ανάσταση του Χριστού

ΗΠΑ: Μαζικές διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα κατά της κυβέρνησης Τραμπ
Επικαιρότητα |

«Αντισταθείτε» - Μαζικές διαδηλώσεις σε όλες τις ΗΠΑ κατά των πολιτικών Τραμπ

Χιλιάδες κόσμου συγκεντρώθηκαν σε πολιτείες των ΗΠΑ το Σάββατο για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στις πολιτικές Τραμπ για τη μετανάστευση, τις πολιτικές ελευθερίες και τις περικοπές θέσεων εργασίας