
Η Green Cola Hellas ανακοινωσε αύξηση στον καθαρό κύκλο εργασιών της για το 2020, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 15,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 13% σε σχέση με το 2019, όπου ο αντίστοιχος κύκλος εργασιών είχε ανέλθει στα 13,4 εκατ. ευρώ.
Βασικές παράμετροι για την ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας, ήταν η διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Μαστίχα, Pink Grapefruit και Ρόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των Green Flavors, τα οποία 2 χρόνια μετά από το επίσημο λανσάρισμά τους, συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Για το 2021, η εταιρεία αναμένει οι πωλήσεις της να «τρέξουν» εκ νέου με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, βασιζόμενη σε ένα πολύ καλό πρώτο οκτάμηνο πωλήσεων που έκλεισε στο +15% σε σχέση με το αντίστοιχο της περυσινής χρονιάς, παρουσιάζοντας πολύ καλές επιδόσεις τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και σε εξαγωγές σε χώρες που δεν διαθέτει ακόμη τοπική παραγωγή.
Στον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξής της, αυτόν της επέκτασής της σε αγορές του εξωτερικού, η Green Cola ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην αμερικάνικη αγορά, όπου διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από την Βοστώνη. Έχοντας ήδη από το 2020, παρουσία σε 3 μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα την Wholefoods, την Market Basket και την HEB και σε 9 πολιτείες (Νέα Υόρκη, Νιού Τζέρσεϊ, Μασαχουσέτη, Κονέκτικατ, Τέξας, Νιού Χαμσάιρ, Βερμόντ, Μέιν και Ρόουντ Άιλαντ), η Green Cola τοποθετήθηκε μέσα στο 2021 σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα, την Stop & Shop του ομίλου Ahold, την Meijer, αλλά και την United του ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας την διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσο-δυτικές πολιτείες των Η.Π.Α. (Μίσιγκαν, Ιλινόι, Ιντιάνα, Κεντάκυ, Οχάιο και Γουισκόνσιν). Παράλληλα, επέκτεινε την παρουσία της στο online κανάλι πωλήσεων ώστε μετά την Amazon είναι πλέον διαθέσιμη παναμερικανικά και μέσω της Walmart Marketplace, του μεγαλύτερου παγκόσμιου retailer.
H Green Cola παράλληλα με την εδραίωση και διεύρυνσή της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο ανάπτυξής της και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων στις Βαλκανικές χώρες και την Μέση Ανατολή, για τις οποίες η παραγωγή πραγματοποιείται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ορεστιάδα.
«Η ανάπτυξη της εταιρείας εδράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις: τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που υπογράφουν την προσήλωση της Green Cola Hellas στην ανάδειξη της πιο ‘υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών’, η οποία αποτελεί την νέα παγκόσμια τάση κατανάλωσης, με την παράλληλη ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και μεγάλες ευκαιρίες. Εκεί εστιάζουμε και βάζουμε ήδη τις βάσεις για την ανάπτυξή μας και για το 2022», σημείωσε ο Γιάννης Χήτος, Πρόεδρος ΔΣ της Green Cola.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025