Οι ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια του ετήσιου Google Search On 2021, στο οποίο η εταιρεία λανσάρισε την επανασχεδιασμένη σελίδα αναζήτησης, η οποία πλέον περιλαμβάνει περισσότερες εικόνες, προτεινόμενες έρευνες αλλά και το «Things to know» σχετικά με ένα θέμα.
H τεχνολογία MUM
Μεγάλο μέρος της αναβάθμισης είναι η ενσωμάτωση μίας εντελώς νέας τεχνολογίας, της MUM (Multitask Unified Model). Πρόκειται ουσιαστικά για μία τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης που κατανοεί καλύτερα αλλά και «χαρτογραφεί» καλύτερα τα δεδομένα στον Παγκόσμιο Ιστό ενώ συγχρόνως προσφέρει καλύτερο διαμοιρασμό των αποτελεσμάτων.
Στόχος, η εταιρεία να προσφέρει καλύτερη διασύνδεση των χρηστών με το περιεχόμενο που αναζητούν σε συνδυασμό με το να δοθεί η αίσθηση ότι η αναζήτηση στο Διαδίκτυο είναι μια διαδικασία περισσότερο φυσική και περισσότερο εύληπτη.
Tι αλλάζει
Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω η σελίδα του Google Search, δηλαδή η κεντρική πλατφόρμα αναζήτησης της εταιρείας, θα εμφανίζει πλέον εικόνες για πολλά από τα αποτελέσματα μιας αναζήτησης σε συνδυασμό με το προτεινόμενο κείμενο. Πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα, η νέα υλοποίηση βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση της πληροφορίας που προσφέρει μία σελίδα αποτελεσμάτων.
We’re making it easier than ever to explore new topics with a redesigned Google Search page, whether you’re curious about macaroni penguins 🐧 or the art of acrylic painting 🎨 #SearchOn pic.twitter.com/rkR0ku7ZFV
— Google (@Google) September 29, 2021
Προηγουμένως οι εικόνες ήταν περιορισμένες στο επάνω κομμάτι της σελίδας, σαν μια πρόταση εναλλαγής και μετάπτωσης σε έρευνα στο Google Images.
Νέα εργαλεία
Βασισμένη στην τεχνολογία MUM, η Google προσθέτει στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και μια σειρά νέων εργαλείων που θα μας βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση ενός θέματος. Σε ορισμένες αναζητήσεις θα εμφανίζεται μία νέα ενότητα με την ονομασία «Things to know», δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση «πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε», που θα προσφέρει τα πιο ενδιαφέροντα σημεία σχετικά με το θέμα της αναζήτησης.
Κατά παρόμοιο τρόπο, θα υπάρχουν νέες επιλογές είτε για να βελτιώσει κάποιος την αναζήτηση με πιο εξειδικευμένες εκφράσεις που σχετίζονται με το θέμα ή να διευρύνουν την αναζήτηση ώστε να βρουν πληροφορίες σχετικά με παρεμφερή θέματα που μπορεί επίσης να τους ενδιαφέρουν.
Τέλος, βλέποντας ένα βίντεο που έχουμε βρει μέσω του Google Search, θα προσφέρονται επίσης θέματα και φράσεις αναζήτησης ώστε να μαθαίνουμε περισσότερα.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων