Ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, με επενδύσεις και επιχειρηματική δραστηριότητα σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία, ήρθε σε συμφωνία με τη Sony Pictures Television για την απόκτηση των συνδρομητικών καναλιών και υπηρεσιών on demand των AXN, Sony, Viasat σε 12 χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.
Η συμφωνία, που αφορά 12 χώρες και 22 κανάλια και καλύπτει έναν πληθυσμό που ξεπερνάει τα 100εκ., επιτρέπει στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους δυναμικότερους ομίλους media της Ευρώπης και να επεκτείνει περαιτέρω το αποτύπωμά του στο μιντιακό τοπίο της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης. Τα νεοαποκτηθέντα κανάλια και οι υπηρεσίες on demand έχουν 90% διείσδυση με περισσότερους από 24εκ. συνδρομητές σε 12 χώρες: Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία και Μαυροβούνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαπραγματεύσεις διήρκησαν πάνω από 12 μήνες σε διάφορες πόλεις όπως το Λονδίνο, τις πρωτεύουσες των χωρών των νεοαποκτηθέντων καναλιών και το Τόκιο όπου εδρεύει η Sony.
Τα 22 κανάλια, που περιλαμβάνουν τα ισχυρά brands των AXN και Viasat, έχουν πιστό και φανατικό κοινό προσφέροντας ένα συναρπαστικό μίγμα πρωτότυπων παραγωγών και διεθνών προγραμμάτων από μεγάλα studio, όπως Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney, και eOne. Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα εμπλουτίσει περαιτέρω το περιεχόμενό τους με ειδησεογραφικές και ψυχαγωγικές εκπομπές από διεθνή studio και εταιρίες παραγωγής που ανήκουν ή συνεργάζονται με τον ΑΝΤΕΝΝΑ στοχεύοντας στην ανάπτυξη των καναλιών σε κάθε χώρα.
Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες σε σύντομο χρονικό διάστημα ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα ανακοινώσει και άλλες εξαγορές και διεθνείς συνεργασίες στον Ευρωπαϊκό χώρο και θα αφορούν συνδρομητικές πλατφόρμες τύπου Netflix, κανάλια, καθώς και εταιρείες παραγωγή
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, αυτή τη στιγμή, απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνά τα 150εκ. Στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, τα τελευταία 20 χρόνια, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ έχει πολύ επιτυχημένη διαδρομή, έχοντας δημιουργήσει αξίες πάνω από €1δις σε Σερβία, Μαυροβούνιο, Βουλγαρία, Ρουμανία και στις υπόλοιπες ανατολικοευρωπαϊκές αγορές. Με τεράστια τεχνογνωσία στην τηλεόραση και εντυπωσιακές επενδύσεις στο περιεχόμενο, ο Όμιλος είναι σε ιδανική θέση να αναπτύξει περαιτέρω αυτά τα δίκτυα.
Ο Θοδωρής Κυριακού, Πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, δήλωσε: «Καθώς ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνεχίζει να επενδύει στα media και σε περιεχόμενο παγκοσμίως, η περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης παραμένει σημαντική για εμάς. Έχουμε επενδύσει σε αυτή την περιοχή για πάνω από 20 χρόνια, στοχεύοντας να προσφέρουμε την καλύτερη ψυχαγωγία και αξιόπιστη ενημέρωση στο κοινό της κάθε χώρας. Η επένδυση αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ ξεκλειδώνει ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης σε αυτές τις αγορές».
Ο Adam Theiler, CEO Pay TV του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ B.V., δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καλωσορίζω στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ την ομάδα της Sony Network στη Βαρσοβία, στη Βουδαπέστη και το Βουκουρέστι. Μαζί θα ενισχύσουμε την προσπάθειά μας για να ψυχαγωγήσουμε όλους εκείνους που εμπιστεύονται το AXN και το Viasat, και έτσι θα επιβεβαιώσουμε τη θέση μας ως ο αγαπημένος συνεργάτης της τηλεόρασης, αλλά και των διαφημιζόμενων που μοιράζονται το όραμά μας για ανάπτυξη της αγοράς της τηλεόρασης στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη».
Αν και μακράν το μεγαλύτερο μέρος του ομίλου βρίσκεται πια εκτός Ελλάδος, η καρδιά και η αγάπη του ομίλου είναι πάντα στην Ελλάδα. Έτσι, ο πρόεδρός του, Θ. Κυριακού με την εξαγορά των 22 καναλιών και των συνδρομητικών υπηρεσιών, στοχεύει επίσης και στη διεθνή ανάδειξη των σειρών και εκπομπών των Ελλήνων δημιουργών, αφού θα έχουν πρόσβαση στα έργα τους άνω των 150εκ τηλεθεατών σε όλες τις χώρες.
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ κατέχει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο επενδύσεων σε media, που περιλαμβάνουν και την επενδυτική τράπεζα και fund Raine Group, τον μεγαλύτερο όμιλο media για νέους στον κόσμο Vice Media, καθώς και την εμβληματική εταιρία τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών στο Hollywood, Imagine Entertainment. Τμήμα της στρατηγικής του ομίλου είναι να επενδύει σε καινοτόμες εταιρίες στην Αμερική από τα πρώτα τους χρόνια. Για παράδειγμα ο ΑΝΤΕΝΝΑ επένδυσε σε εταιρίες όπως το Twitter, το Facebook και το Spotify από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας τους. Και σήμερα είναι ένας από τους μεγαλύτερους μετόχους της VICE Media παγκοσμίως. (Πρόσφατα, μάλιστα, αύξησε ακόμη περισσότερο το ποσοστό του μαζί με τον Μέρντοκ).
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora