Επεκτείνει την παρουσία της στο οργανωμένο λιανεμπόριο η Coffee Island, καθώς δύο μήνες μετά από τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία και με την αλυσίδα Μy Market.
Πλέον και χάρη στην εμπορική αυτή συμφωνία, οι καταναλωτές που επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ My Market θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται τις κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -και συγκεκριμένα τους δημοφιλείς κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia- από τα ράφια της αλυσίδας.
Μέσω του νέου εγχειρήματος, η Coffee Island προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και φυσικά στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.
Αντίθετα με την Σκλαβενίτης που τα προϊόντα της Coffee Island βρίσκονται μόνο σε μεγάλα καταστήματα, η συμφωνία με την αλυσίδα My Market περιλαμβάνει όλο το δίκτυο.
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντινόπουλο, διευθύνοντα σύμβουλο της Coffee Island, συνεχίζεται η πορεία εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο. «H συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον κλάδο», δήλωσε σχετικά.
Θετική η ορεία στην Σκλαβενίτης
Όσον αφορά την πορεία των πωλήσεων των προϊόντων της Coffee Island στις υπεραγορές της Σκλαβενίτης, κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι χαρακτηρίζεται θετική και μάλιστα εκτός από τα hypermarket της αλυσίδας προϊόντα του κορυφαίου σήματος λιανικής στον καφέ έχουν τοποθετηθεί και σε μεγάλα καταστήματα.
Πάντως, το ενδεχόμενο να ανοίξουν χώροι καφέ εντός των σούπερ μάρκετ αποκλείστηκε από την αλυσίδα καφεστίασης.
Υπενθυμίζεται συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια.
Άνοιξαν 49 καταστήματα από την αρχή της πανδημίας
Αυτή τη στιγμή η Coffee Island με έδρα την Πάτρα λειτουργεί 484 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία.
Ο κύριος όγκος βρίσκεται στην ελληνική αγορά (420 καταστήματα), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 48 καταστήματα.
Από την αρχή της πανδημίας έχουν ανοίξει 49 νέα καταστήματα και όπως αναφέρεται από στελέχη της εταιρείας είναι στα σκαριά ακόμη 4 που θα ξεκινήσουν να λειτουργούν έως το τέλος του φετινού χρόνου.
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο.
Latest News
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν