
Επεκτείνει την παρουσία της στο οργανωμένο λιανεμπόριο η Coffee Island, καθώς δύο μήνες μετά από τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία και με την αλυσίδα Μy Market.
Πλέον και χάρη στην εμπορική αυτή συμφωνία, οι καταναλωτές που επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ My Market θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται τις κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -και συγκεκριμένα τους δημοφιλείς κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia- από τα ράφια της αλυσίδας.
Μέσω του νέου εγχειρήματος, η Coffee Island προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και φυσικά στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.
Αντίθετα με την Σκλαβενίτης που τα προϊόντα της Coffee Island βρίσκονται μόνο σε μεγάλα καταστήματα, η συμφωνία με την αλυσίδα My Market περιλαμβάνει όλο το δίκτυο.
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντινόπουλο, διευθύνοντα σύμβουλο της Coffee Island, συνεχίζεται η πορεία εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο. «H συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον κλάδο», δήλωσε σχετικά.
Θετική η ορεία στην Σκλαβενίτης
Όσον αφορά την πορεία των πωλήσεων των προϊόντων της Coffee Island στις υπεραγορές της Σκλαβενίτης, κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι χαρακτηρίζεται θετική και μάλιστα εκτός από τα hypermarket της αλυσίδας προϊόντα του κορυφαίου σήματος λιανικής στον καφέ έχουν τοποθετηθεί και σε μεγάλα καταστήματα.
Πάντως, το ενδεχόμενο να ανοίξουν χώροι καφέ εντός των σούπερ μάρκετ αποκλείστηκε από την αλυσίδα καφεστίασης.
Υπενθυμίζεται συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια.

Άνοιξαν 49 καταστήματα από την αρχή της πανδημίας
Αυτή τη στιγμή η Coffee Island με έδρα την Πάτρα λειτουργεί 484 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία.
Ο κύριος όγκος βρίσκεται στην ελληνική αγορά (420 καταστήματα), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 48 καταστήματα.
Από την αρχή της πανδημίας έχουν ανοίξει 49 νέα καταστήματα και όπως αναφέρεται από στελέχη της εταιρείας είναι στα σκαριά ακόμη 4 που θα ξεκινήσουν να λειτουργούν έως το τέλος του φετινού χρόνου.
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο.


Latest News

Χρυσός Χορηγός η HELLENiQ ENERGY και στην εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»
H HELLENiQ ENERGY, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, υποστήριξε και την εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»

Το «Σπίτι μου 2» πυροδοτεί την άνοδο των στεγαστικών δανείων - Αμετάβλητα τα επιχειρηματικά
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το Σπίτι μου 2

Η Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία περνά και με την βούλα στην Fourlis
Με τη συγκεκριμένη εξαγορά, ο όμιλος Fourlis έχει πλέον το σύνολο της παρουσίας της Foot Locker στη Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό τη δική του διαχείριση

DBRS: Πώς χτυπά ο εμπορικός πόλεμος τις ευρωπαϊκές τράπεζες - Τι λέει για Πειραιώς και Alpha
Στο μικροσκόπιο της DBRS βρέθηκαν 50 τράπεζες στην Ευρώπη - Τι βλέπει για την αύξηση του κόστους κινδύνου

Η Metlen ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία - Σε λειτουργία 2 νέα φωτοβολταϊκά
Με συνολική ισχύ 51 MWp, τα δύο πάρκα θα παράγουν ετησίως 89 GWh ανανεώσιμης ενέργειας

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

H Interamerican παρούσα στις εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον
H Interamerican συμμετείχε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στηρίζοντας ως Silver Sponsor τον θεσμό παγκόσμιου κύρους

Αύξηση 8% στις πωλήσεις της Jumbo - Ο αστερίσκος του Μαρτίου και το πρόσημο του Απριλίου
Γιατί οι πωλήσεις τον Μάρτιο του 2025 καταγράφονται μειωμένες κατά -2% - Οι εκτιμήσεις της Jumbo

«Πράσινο φως» από την ΤτΕ για τη λειτουργία της ELGRE - Τι θα παρέχει στους πελάτες
Πρόεδρος της ELGRE ΑΕ είναι ο επιχειρηματίας κ. Στέλιος Αργυράκης και Διευθύνων σύμβουλος ο κ. Γρηγόρης Μιχαηλίδης

Σε ανοδική τροχιά οι πωλήσεις των σουπερ μάρκετ και το 2025 - Τι λένε οι CEOs για τον Κώδικα Δεοντολογίας
Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ οι πώλήσεις στα σούπερ μάρκετ θα κινηθούν ανοδικά - Τα FMCGs αναπτύσσονται με +6,7% σε αξία