Σε ανοδική ρότα αναμένεται να κινηθούν το επόμενο διάστημα οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) καθώς το arbitrage μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης και Ασίας ευνοεί την μεταφορά φορτίων άρα και τη ζήτηση για πλοία, ενώ ψηλά θα παραμείνουν και οι τιμές του καυσίμου.
Παράλληλα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκαθαρίζει με δηλώσεις στελεχών της ότι το υγροποιημένο φυσικό αέριο θα παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια ως καύσιμο μετάβασης στη νέα εποχή χωρίς άνθρακα.
Το LNG είναι ένα απαραίτητο μεταβατικό καύσιμο στη ναυτιλία, καθώς υπάρχει έλλειψη εναλλακτικών καυσίμων με ουδέτερο άνθρακα, τόνισε ο Joaquim Nunes de Almeida, διευθυντής βιομηχανιών έντασης ενέργειας και κινητικότητας στη Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις ΜΜΕ, γνωστή ως DG GROW, σε Virtual Conference του EURACTIV.
Στο μεταξύ σύμφωνα με μία παρουσίαση σε επενδυτές της ναυτιλιακής εταιρείας Flex LNG ένα φορτίο Ηenry Hub αξίας 20 εκατ. δολ στις ΗΠΑ μπορεί να πουληθεί στην Ευρώπη 112 εκατ. δολ και στην Ασία 128 εκατ. δολ δηλαδή με arbitrage μεταξύ 92-112 εκατ. δολ. Όπως εξηγεί η Flex, τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη του arbitrage αναμένεται να αυξήσουν τους ναύλους των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Επίσης σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ενημέρωση από την Clarkson Research Services, οι προοπτικές για τα LNG Carriers παραμένουν θετικές καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής της χειμερινής ζήτησης, με τη παγκόσμια ζήτηση φυσικού αερίου να μην δείχνει σημάδι χαλάρωσης και τα αποθέματα να είναι ακόμη χαμηλά. Όσον αφορά το επόμενο έτος, τα θεμελιώδη μεγέθη είναι θετικά καθώς, το παγκόσμιο εμπόριο LNG σε τονομίλια προβλέπεται να αυξηθεί κατά 5,7%, που οφείλεται για άλλη μια φορά στις εξαγωγές των ΗΠΑ και την αύξηση των κινεζικών εισαγωγών, ενώ η χωρητικότητα του στόλου θα αυξηθεί κατά 5,1%.
Latest News
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών