Σε ανοδική ρότα αναμένεται να κινηθούν το επόμενο διάστημα οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) καθώς το arbitrage μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης και Ασίας ευνοεί την μεταφορά φορτίων άρα και τη ζήτηση για πλοία, ενώ ψηλά θα παραμείνουν και οι τιμές του καυσίμου.
Παράλληλα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκαθαρίζει με δηλώσεις στελεχών της ότι το υγροποιημένο φυσικό αέριο θα παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια ως καύσιμο μετάβασης στη νέα εποχή χωρίς άνθρακα.
Το LNG είναι ένα απαραίτητο μεταβατικό καύσιμο στη ναυτιλία, καθώς υπάρχει έλλειψη εναλλακτικών καυσίμων με ουδέτερο άνθρακα, τόνισε ο Joaquim Nunes de Almeida, διευθυντής βιομηχανιών έντασης ενέργειας και κινητικότητας στη Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις ΜΜΕ, γνωστή ως DG GROW, σε Virtual Conference του EURACTIV.
Στο μεταξύ σύμφωνα με μία παρουσίαση σε επενδυτές της ναυτιλιακής εταιρείας Flex LNG ένα φορτίο Ηenry Hub αξίας 20 εκατ. δολ στις ΗΠΑ μπορεί να πουληθεί στην Ευρώπη 112 εκατ. δολ και στην Ασία 128 εκατ. δολ δηλαδή με arbitrage μεταξύ 92-112 εκατ. δολ. Όπως εξηγεί η Flex, τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη του arbitrage αναμένεται να αυξήσουν τους ναύλους των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Επίσης σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ενημέρωση από την Clarkson Research Services, οι προοπτικές για τα LNG Carriers παραμένουν θετικές καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής της χειμερινής ζήτησης, με τη παγκόσμια ζήτηση φυσικού αερίου να μην δείχνει σημάδι χαλάρωσης και τα αποθέματα να είναι ακόμη χαμηλά. Όσον αφορά το επόμενο έτος, τα θεμελιώδη μεγέθη είναι θετικά καθώς, το παγκόσμιο εμπόριο LNG σε τονομίλια προβλέπεται να αυξηθεί κατά 5,7%, που οφείλεται για άλλη μια φορά στις εξαγωγές των ΗΠΑ και την αύξηση των κινεζικών εισαγωγών, ενώ η χωρητικότητα του στόλου θα αυξηθεί κατά 5,1%.
Latest News
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος