Σε ανοδική ρότα αναμένεται να κινηθούν το επόμενο διάστημα οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) καθώς το arbitrage μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης και Ασίας ευνοεί την μεταφορά φορτίων άρα και τη ζήτηση για πλοία, ενώ ψηλά θα παραμείνουν και οι τιμές του καυσίμου.
Παράλληλα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκαθαρίζει με δηλώσεις στελεχών της ότι το υγροποιημένο φυσικό αέριο θα παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια ως καύσιμο μετάβασης στη νέα εποχή χωρίς άνθρακα.
Το LNG είναι ένα απαραίτητο μεταβατικό καύσιμο στη ναυτιλία, καθώς υπάρχει έλλειψη εναλλακτικών καυσίμων με ουδέτερο άνθρακα, τόνισε ο Joaquim Nunes de Almeida, διευθυντής βιομηχανιών έντασης ενέργειας και κινητικότητας στη Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις ΜΜΕ, γνωστή ως DG GROW, σε Virtual Conference του EURACTIV.
Στο μεταξύ σύμφωνα με μία παρουσίαση σε επενδυτές της ναυτιλιακής εταιρείας Flex LNG ένα φορτίο Ηenry Hub αξίας 20 εκατ. δολ στις ΗΠΑ μπορεί να πουληθεί στην Ευρώπη 112 εκατ. δολ και στην Ασία 128 εκατ. δολ δηλαδή με arbitrage μεταξύ 92-112 εκατ. δολ. Όπως εξηγεί η Flex, τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη του arbitrage αναμένεται να αυξήσουν τους ναύλους των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Επίσης σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ενημέρωση από την Clarkson Research Services, οι προοπτικές για τα LNG Carriers παραμένουν θετικές καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής της χειμερινής ζήτησης, με τη παγκόσμια ζήτηση φυσικού αερίου να μην δείχνει σημάδι χαλάρωσης και τα αποθέματα να είναι ακόμη χαμηλά. Όσον αφορά το επόμενο έτος, τα θεμελιώδη μεγέθη είναι θετικά καθώς, το παγκόσμιο εμπόριο LNG σε τονομίλια προβλέπεται να αυξηθεί κατά 5,7%, που οφείλεται για άλλη μια φορά στις εξαγωγές των ΗΠΑ και την αύξηση των κινεζικών εισαγωγών, ενώ η χωρητικότητα του στόλου θα αυξηθεί κατά 5,1%.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International