Ο τεχνολογικός κολοσσός δεν θα είναι συνεπής στην υπόσχεση του να προσφέρει στους χρήστες του τραπεζικούς λογαριασμούς χωρίς χρεώσεις και τραπεζικά τέλη μέσα στο 2021 και φαίνεται πως εγκαταλείπει τελείως αυτό τον σχεδιασμό.
Πριν ένα χρόνο η Google ανακοίνωσε ότι οι χρήστες της θα είχαν τη δυνατότητα να ανοίξουν τραπεζικό λογαριασμό μέσω της εφαρμογής Google Pay. Θα προσέφερε την υπηρεσία το 2021 ( δηλαδή φέτος) σε συνεργασία με τη Citigroup και τη Stanford Federal Credit Union θα επέτρεπε στους χρήστες να ανοίξουν έναν τραπεζικό λογαριασμό μέσω της εφαρμογής , σε συνεργασία με την Citigroup και την ομοσπονδιακή πιστωτική ένωση του Stanford από το 2021.Η υπηρεσία θα είχε την ονομασία «Plex». Οι λογαριασμοί ταμιευτηρίου δεν θα είχαν μηνιαία τέλη, χρεώσεις υπερανάληψης ή ελάχιστες απαιτήσεις υπολοίπου. Οι χρήστες θα μπορούσαν επίσης να αποκτήσουν μια φυσική χρεωστική κάρτα, η οποία θα λειτουργούσε στο δίκτυο της Mastercard, είχε εξηγήσει η εταιρεία στο CNBC.
Η είδηση για το ναυάγιο του σχεδίου δημοσιεύθηκε στη Wall Street Journal που παρέθεσε μια σειρά αναφερόμενων προθεσμιών που «χάθηκαν» σε συνδυασμό με την αποχώρηση του επικεφαλής της υπηρεσίας Google Pay
Εκπρόσωπος της Google επιβεβαίωσε το δημοσίευμα στο CNBC, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει το αποτέλεσμα της αποχώρησης του στελέχους.
«Η δουλειά που έχουμε κάνει μέχρι τώρα με τους συνεργάτες μας κατέστησε εξαιρετικά σαφές ότι υπάρχει ζήτηση από τους καταναλωτές για απλές, απρόσκοπτες και ασφαλείς ψηφιακές πληρωμές στις συναλλαγές στο διαδίκτυο και στο κατάστημα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Google στο CNBC. «Ενημερώνουμε την προσέγγισή μας για να επικεντρωθούμε κυρίως στην παροχή ψηφιακής δυνατότητας σε τράπεζες και άλλους παρόχους χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και όχι εμείς να προσφέρουμε αυτές τις υπηρεσίες.”
Ενώ οι τράπεζες έχουν εκφράσει την ανησυχία πως οι τεχνολογικοί κολοσσοί θα επιδιώξουν να εισβάλουν στη λιανική τραπεζική όπως έχουν κάνει με άλλους κλάδους της οικονομίας, μέχρι στιγμής η απειλή ελάχιστα έχει υλοποιηθεί.
Μέχρι στιγμής μόνο η Apple, η οποία ξεκίνησε με επιτυχία να εκδίδει το 2019 πιστωτική κάρτα σε συνεργασία με την Goldman Sachs ενώ βρίσκεται σε διερεύνηση του πρότζεκτ αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα στην τράπεζα.
Latest News
HP Wolf Security: Που οφείλονται οι δαπανηρές επενδύσεις για την ασφάλεια συσκευών
Η έκθεση HP Wolf Security αποκαλύπτει τα κενά ασφαλείας που απειλούν τους οργανισμούς σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής μίας συσκευής
Έρχεται mega deal: Η Xerox εξαγοράζει τη Lexmark
Η συναλλαγή των δύο εταιρειών της βιομηχανίας εκτυπώσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Alpha Bank: Με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI
Σύμφωνα με την Alpha Bank, περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή
Αυτές είναι οι νέες μορφές ηλεκτρονικής απάτης την περίοδο των εορτών
Μέσα στη λάμψη των εορτασμών, οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια έχουν εντοπίσει αρκετές σημαντικές μορφές απάτης με στόχο καταναλωτές σε διάφορες περιοχές και γλώσσες
BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
Το BADBOX στοχεύει κυρίως σε λειτουργικά συστήματα Android και έχει επιδείξει ανθεκτικότητα. To κακόβουλο λογισμικό έχει επηρεάσει μεγαλύτερη γκάμα συσκευών από ό,τι είχε αναφερθεί παλαιότερα.
Νέα εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στοχεύει χρήστες PC
Οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται με ψεύτικα CAPTCHA και σφάλματα browser
Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού
Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων