Ναύλο τέσσερις φορές υψηλότερο από τον προηγούμενο εξασφάλισε για πλοίο της η Diana Shipping Inc η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Παληού.
Η ναύλωση του πλοίου που αναμένεται να αποφέρει περίπου 5,04 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης, είναι ενδεικτική της σημαντικής ανόδους της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, το τελευταίο διάστημα.
Επισημαίνεται ότι χθες Παρασκευή ο Baltic Dry Index (BDI) ο κύριος δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου έκλεισε στις 5.202 μονάδες επίπεδα που είχε να δει από την άνοιξη του 2008.
Όπως ανακοίνωσε η Diana Shipping, ναύλωσε στην Olam International Limited, Σιγκαπούρης, το πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου m/v Βαλτιμόρη, ένα ξηρού φορτίου Capesize, 177.243 dwt έτους ναυπήγησης 2005, με μικτό ναύλο 56.000 δολάρια την ημέρα, μείον προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για διάρκεια ταξιδιού περίπου 90 ημερών. Ο ναύλος άρχισε αναδρομικά από τις 28 Σεπτεμβρίου 2021. Το m/v Baltimore προηγουμένως ήταν ναυλωμένο στην Koch Shipping Pte. Ltd., Σιγκαπούρης, με μεικτό ναύλο 13.000 δολ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 36 πλοία ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 12 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 10 Panamax). Η Εταιρεία αναμένεται επίσης να παραλάβει ένα πλοίο ξηρού φορτίου Kamsarmax μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2022.
Latest News
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου