Ναύλο τέσσερις φορές υψηλότερο από τον προηγούμενο εξασφάλισε για πλοίο της η Diana Shipping Inc η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Παληού.
Η ναύλωση του πλοίου που αναμένεται να αποφέρει περίπου 5,04 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης, είναι ενδεικτική της σημαντικής ανόδους της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, το τελευταίο διάστημα.
Επισημαίνεται ότι χθες Παρασκευή ο Baltic Dry Index (BDI) ο κύριος δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου έκλεισε στις 5.202 μονάδες επίπεδα που είχε να δει από την άνοιξη του 2008.
Όπως ανακοίνωσε η Diana Shipping, ναύλωσε στην Olam International Limited, Σιγκαπούρης, το πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου m/v Βαλτιμόρη, ένα ξηρού φορτίου Capesize, 177.243 dwt έτους ναυπήγησης 2005, με μικτό ναύλο 56.000 δολάρια την ημέρα, μείον προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για διάρκεια ταξιδιού περίπου 90 ημερών. Ο ναύλος άρχισε αναδρομικά από τις 28 Σεπτεμβρίου 2021. Το m/v Baltimore προηγουμένως ήταν ναυλωμένο στην Koch Shipping Pte. Ltd., Σιγκαπούρης, με μεικτό ναύλο 13.000 δολ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 36 πλοία ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 12 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 10 Panamax). Η Εταιρεία αναμένεται επίσης να παραλάβει ένα πλοίο ξηρού φορτίου Kamsarmax μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2022.
Latest News
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου