
Κομβικός και ουσιώδης ήταν ο ρόλος του ΕΟΤ στην εφετινή τουριστική χρονιά, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης.
Μεταξύ άλλων αναλύει τη στρατηγική του οργανισμού και ενόψει της επόμενης χρονιάς.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού από την πρώτη στιγμή της έναρξης της τουριστικής σεζόν, εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, συνέβαλε αποφασιστικά στο να διαδοθεί το μήνυμα σε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που άνοιξε στην Ευρώπη για διακοπές.
«Πρώτοι απ’ όλους τους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς, η Ελλάδα έτρεξε καμπάνια επικοινωνίας με αποκορύφωμα την 14η Μαίου που η χώρα υποδέχτηκε τους πρώτους επισκέπτες της», υπενθύμισε ο κ. Φραγκάκης, και συμπλήρωσε ότι αυτό έδωσε ένα πολύ καλό σήμα στην αγορά, όπως αποδείχτηκε στην πορεία.
Οντας έτοιμος ο ΕΟΤ για το καλοκαίρι του 2021, σύμφωνα με τον γγ του ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο ξετύλιξε τη στρατηγική επικοινωνίας του με τις πληθυσμιακές ομάδες που τον ενδιέφεραν. «Επί μήνες συνομιλούσαμε με τις αεροπορικές εταιρίες και ολους τους μεγάλους διεθνείς οργανωτές ταξιδίων. Την ιδια στιγμή τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό είχαν επικοινωνία με όλους τους μικρούς και μεγάλους παίκτες της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας», ανάφερε ο κ. Φραγκάκης.
Έτσι δόθηκε το μήνυμα ότι η Ελλάδα ανοίγει με ασφάλεια τις πύλες εισόδου της. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ υλοποιούσε προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με tour operators και αεροπορικές εταιρίες ύψους 13,7 εκατ. ευρώ, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει πότε στο παρελθόν, εξήγησε ο γγ του ΕΟΤ.
Σχετικά με την καμπάνια του 2021, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι ήταν εστιασμένη στον ποιοτικό τουρισμό, ενώ υπήρξε και στόχευση στα μέσα ενημέρωσης, στα οποία προβλήθηκε η χώρα. Οι Γαλλία, Ρουμανία, Πολωνία, αλλά και οι ΗΠΑ ήταν οι χώρες στις οποίες ο ΕΟΤ επένδυσε επικοινωνιακά με εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως τόνισε.
Νοn Stop η καμπάνια προβολή της χώρας – Ετοιμάζεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό
Ο ΕΟΤ με «Non Stop προγράμματα προβολής και επικοινωνίας» συνεχίζει να προωθεί την Ελλάδα στις αγορές του κόσμου μέχρι τα τέλη του 2021 (κυρίως στο δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου), ενώ για το αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί και η καμπάνια προώθησης του χειμερινού τουρισμού που θα απευθύνεται σε ξένους αλλά και Ελληνες ταξιδιώτες.
Σε ό,τι αφορά το 2022 ήδη από τις επόμενες ημέρες προετοιμάζεται η αποστολή του οργανισμού στις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού, με πρώτη στάση το Παρίσι, μετά σειρά έχει το Λονδίνο με την διεθνή τουριστική έκθεση WTM, η Βαρκελώνη, οι Κάννες κλπ. Με το βλέμα στραμμένο στην επόμενη χρονιά και φέτος ο ΕΟΤ θα εκκινήσει με «early καμπάνια» για Ιανουάριο – Φεβρουάριο – Μάρτιο, το διάστημα δηλαδή που ξεκινάνε και οι κρατήσεις των τουριστών για τη νέα σεζόν, ανέφερε ο κ. Φραγκάκης. Σε κάθε περίπτωση ο ΕΟΤ το τρέχον διάστημα θα αξιολογήσει τα δεδομένα που προκύπτουν από την εφετινή τουριστική χρονιά, ειδικά στο σκέλος των αγορών που προτίμησαν εφέτος την Ελλάδα, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικά ποσοστά ανόδου σε σχέση με το παρελθόν (Ρουμανία, Πολωνία, Γαλλία κλπ). Υπο το πρίσμα αυτό θα διαμορφώσει την επικοινωνιακή του στρατηγική, σημείωσε ο κ. Φραγκάκης.


Latest News

Mega deal στον τουρισμό - Η Sani/Ikos εξαγοράζει 3 ξενοδοχεία της Goldman για 400 εκατ.
Η Sani/Ikos είχε είχε αποκτήσει πριν μερικά χρόνια η Goldman Sacs από τον ξενοδοχειακό όμιλο Γρηγοριάδη

Ποιοι δήμοι είναι πιο «ελκυστικοί» για να φιλοξενήσουν μαρίνες - Αποκαλυπτική μελέτη
Σαράντα δήμοι σύμφωνα με μελέτη της ΕΜΑΕ διαθέτουν τις πλέον κατάλληλες υποδομές για την ανάπτυξη τουριστικών λιμένων

Έρχεται μπαράζ deals στα ξενοδοχεία - Τι πυροδοτεί το επενδυτικό ενδιαφέρον
Στην έβδομη θέση στην Ευρώπη το 2024 η χώρα μας στις συναλλαγές ξενοδοχειακών assets - H μέση τιμή των συναλλαγών ανά ξενοδοχείο ήταν 29 εκατ. ευρώ το 2023
![Ξενοδοχεία: «Τσίμπησαν» οι τιμές το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/hotels-600x420.jpg)
«Τσίμπησαν» οι τιμές στα ξενοδοχεία το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]
Τι δείχνει αποκαλύπτει η Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2024

Σε ρυθμούς κανονικότητας η Σαντορίνη - Το ειδικό πλάνο τουριστικής προβολής
Με θέμα την κατάρτιση ειδικού πλάνου για την προβολή της Σαντορίνης πραγματοποιήθηκε συνάντηση υπό την υπουργό Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη

Ξενοδοχεία: Μεγαλύτερη σεζόν και ενισχυμένη συνεισφορά στην οικονομία
Στην έρευνα του ΙΤΕΠ, σημειώνεται πως οι συνολικές επενδύσεις των ξενοδοχείων για το 2024, ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ

Με το «δεξί» ο τουρισμός για το 2025 - Ποιοι γέμισαν τα ταμεία
Το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 87,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2025 σύμφωνα με την ΤτΕ

H Visa express εκτοξεύει τον τουρισμό του Αν. Αιγαίου - Νέα άνοδος των Τούρκων επισκεπτών
Το 2024 την visa express αξιοποίησαν πάνω από 104.700 Τούρκοι τουρίστες - Πρωταθλήτρια στις θεωρήσεις η Μυτιλήνη με 27.600 και ακολούθησε η Χίος με 25.000 περίπου

Στροφή στην πολυτέλεια - Αυξάνονται οι κρατήσεις για luxury ταξίδια
Καλό σημάδι για τον τουρισμό και την οικονομία των ΗΠΑ η αύξηση των χλιδάτων κρατήσεων

Διάκριση για το εστιατόριο CHES του Ομίλου Calilo
Η επιβράβευση του fine dining εστιατορίου του Ομίλου Calilo επιβεβαιώνει τη θέση του ανάμεσα στα κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας για το 2025