Κομβικός και ουσιώδης ήταν ο ρόλος του ΕΟΤ στην εφετινή τουριστική χρονιά, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης.
Μεταξύ άλλων αναλύει τη στρατηγική του οργανισμού και ενόψει της επόμενης χρονιάς.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού από την πρώτη στιγμή της έναρξης της τουριστικής σεζόν, εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, συνέβαλε αποφασιστικά στο να διαδοθεί το μήνυμα σε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που άνοιξε στην Ευρώπη για διακοπές.
«Πρώτοι απ’ όλους τους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς, η Ελλάδα έτρεξε καμπάνια επικοινωνίας με αποκορύφωμα την 14η Μαίου που η χώρα υποδέχτηκε τους πρώτους επισκέπτες της», υπενθύμισε ο κ. Φραγκάκης, και συμπλήρωσε ότι αυτό έδωσε ένα πολύ καλό σήμα στην αγορά, όπως αποδείχτηκε στην πορεία.
Οντας έτοιμος ο ΕΟΤ για το καλοκαίρι του 2021, σύμφωνα με τον γγ του ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο ξετύλιξε τη στρατηγική επικοινωνίας του με τις πληθυσμιακές ομάδες που τον ενδιέφεραν. «Επί μήνες συνομιλούσαμε με τις αεροπορικές εταιρίες και ολους τους μεγάλους διεθνείς οργανωτές ταξιδίων. Την ιδια στιγμή τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό είχαν επικοινωνία με όλους τους μικρούς και μεγάλους παίκτες της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας», ανάφερε ο κ. Φραγκάκης.
Έτσι δόθηκε το μήνυμα ότι η Ελλάδα ανοίγει με ασφάλεια τις πύλες εισόδου της. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ υλοποιούσε προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με tour operators και αεροπορικές εταιρίες ύψους 13,7 εκατ. ευρώ, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει πότε στο παρελθόν, εξήγησε ο γγ του ΕΟΤ.
Σχετικά με την καμπάνια του 2021, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι ήταν εστιασμένη στον ποιοτικό τουρισμό, ενώ υπήρξε και στόχευση στα μέσα ενημέρωσης, στα οποία προβλήθηκε η χώρα. Οι Γαλλία, Ρουμανία, Πολωνία, αλλά και οι ΗΠΑ ήταν οι χώρες στις οποίες ο ΕΟΤ επένδυσε επικοινωνιακά με εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως τόνισε.
Νοn Stop η καμπάνια προβολή της χώρας – Ετοιμάζεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό
Ο ΕΟΤ με «Non Stop προγράμματα προβολής και επικοινωνίας» συνεχίζει να προωθεί την Ελλάδα στις αγορές του κόσμου μέχρι τα τέλη του 2021 (κυρίως στο δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου), ενώ για το αμέσως προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί και η καμπάνια προώθησης του χειμερινού τουρισμού που θα απευθύνεται σε ξένους αλλά και Ελληνες ταξιδιώτες.
Σε ό,τι αφορά το 2022 ήδη από τις επόμενες ημέρες προετοιμάζεται η αποστολή του οργανισμού στις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού, με πρώτη στάση το Παρίσι, μετά σειρά έχει το Λονδίνο με την διεθνή τουριστική έκθεση WTM, η Βαρκελώνη, οι Κάννες κλπ. Με το βλέμα στραμμένο στην επόμενη χρονιά και φέτος ο ΕΟΤ θα εκκινήσει με «early καμπάνια» για Ιανουάριο – Φεβρουάριο – Μάρτιο, το διάστημα δηλαδή που ξεκινάνε και οι κρατήσεις των τουριστών για τη νέα σεζόν, ανέφερε ο κ. Φραγκάκης. Σε κάθε περίπτωση ο ΕΟΤ το τρέχον διάστημα θα αξιολογήσει τα δεδομένα που προκύπτουν από την εφετινή τουριστική χρονιά, ειδικά στο σκέλος των αγορών που προτίμησαν εφέτος την Ελλάδα, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικά ποσοστά ανόδου σε σχέση με το παρελθόν (Ρουμανία, Πολωνία, Γαλλία κλπ). Υπο το πρίσμα αυτό θα διαμορφώσει την επικοινωνιακή του στρατηγική, σημείωσε ο κ. Φραγκάκης.
Latest News
TUI: To success story του ελληνικού τουρισμού – Η συνάντηση με Μητσοτάκη
Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI είχε συνάντηση στην Αθήνα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη - Τι είπαν
This is Athens - Agora: Οι πρωταγωνιστές του τουρισμού δίνουν ραντεβού στην Αθήνα τον Απρίλιο
Δούκας: «Ενισχύουμε την οικονομία της πόλης, θέτοντας ως προτεραιότητα τη βιώσιμη ανάπτυξή της» - Παρουσία 120 ελληνικών και 90 διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων
Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες στην Ελλάδα στο 11μηνο - Σχεδόν 21,3 δισ. οι εισπράξεις
Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά ταξίδι μειώθηκε κατά 5,4% - Πώς κινήθηκαν οι Ευρωπαίοι στην ελληνική τουριστική αγορά
Άνοδος στον τουρισμό και τον Νοέμβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία [γραφήματα]
Aύξηση σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2023, κατά 2,9% στις αφίξεις και 3,5% στις διανυκτερεύσεις
Ozios: Οι τουριστικές τάσεις του 2025
Στο επίκεντρο το «Calmcations» καθώς αυξάνει η ζήτηση για ήσυχα και βιώσιμα ταξίδια
Πανευρωπαϊκή πρωτιά Αθήνας στις πτήσεις τσάρτερ το 2024 - Αύξηση 5,8% σε όλη την ΕΕ
Μεταξύ των 10 αεροδρομίων με τον μεγαλύτερο αριθμό σε εμπορικές πτήσεις, τα υψηλότερα ποσοστά μη τακτικών πτήσεων καταγράφηκαν στην Αθήνα
Στον όμιλο Accor το management του Elatos Resort
Η επένδυση ύψους άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ για τον ριζικό εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του «Elatos Resort» υλοποιείται με γοργούς ρυθμούς
Ντεμπούτο για το ξενοδοχειακό brand Mövenpick στην Ελλάδα
Το νέο resort της Accor, το οποίο θα ανοίξει την άνοιξη του 2025, θα λειτουργεί υπό τη διαχείριση της Pitoulis S.A.
Στο παραπέντε αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα Airbnb - Ποια ακίνητα σώζονται, ποια κόβονται
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη δήλωσε ότι για τις αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στα Airbnb ελήφθησαν υπόψη οι προτάσεις των φορέων
Πότε έρχεται το νέο «Τουρισμός για όλους» - Τι αλλάζει φέτος
Στις σημαντικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού αναφέρεται η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη