
Επίδειξη δύναμης και πάλι από τους σούπερ ήρωες του κόσμου της Marvel με την πρεμιέρα του sequel του Venom, υπό τον τίτλο «Venom: Let There Be Carnage» να καταγράφει ρεκόρ πανδημίας στις ΗΠΑ αποφέροντας 90,1 εκατ. δολάρια. Με τον τρόπο αυτό δίνει και μια νέα τονωτική ένεση στις ταλαιπωρημένες από την κρίση κινηματογραφικές αίθουσες.
H πολύ πιο σκοτεινή συνέχεια του φονικού προστάτη Venom, από την Columbia Pictures σε διανομή της Sony Pictures, πέτυχε αμέσως να εκτοξευτεί στις μεγάλες επιτυχίες του 2021. Μάλιστα «άνοιξε» μόνο στις αίθουσες και όχι και σε on-demand διαδικτυακό streaming, όπως έχει γίνει με άλλες ταινίες, κάτι που θα βοηθήσει στον όγκο των εισιτηρίων που θα «κόψει».
«Είμαστε ευχαριστημένοι που η υπομονή μας και η αποκλειστική διανομή στις αίθουσες επιβραβεύτηκαν με αποτελέσματα ρεκόρ» σχολίασε ο πρόεδρος της Sony, Τομ Ρόθμαν.
Πάντως, η χρονιά έχει αποδειχτεί γενικά λίαν κερδοφόρα για τους σούπερ ήρωες, καθώς ο κόσμος δείχνει προτίμηση στις ανάλαφρες περιπέτειες μετά την… κλεισούρα των lockdown. Εξάλλου, οι νεότερες ηλικίες μοιάζουν πιο έτοιμες και… θαρραλέες να επιστρέψουν στις κινηματογραφικές αίθουσες σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία, κάτι που προφανώς επηρεάζει και τις επιλογές τους.
Ήδη στις μεγαλύτερες εισπρακτικά επιτυχίες της χρονιάς εντάσσονταν οι δύο ταινίες με σούπερ ήρωες της Disney, το «Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings» και η «Black Widow».
Η Μαύρη Χήρα της Σκάρλετ Τζοχάνσον άνοιξε αποφέροντας 80 εκατ. δολάρια στις αίθουσες, ενώ έχει συγκεντρώσει άλλα 60 εκατ. δολάρια από το streaming του Disney Plus. O Shang-Chi με τον πρώτο Ασιάτη σούπερ ήρωα κινείται ακόμη πιο ψηλά, έχοντας ήδη καταφέρει να είναι η μοναδική ταινία από την έναρξη της πανδημίας που ξεπέρασε τα 200 εκατ. δολάρια σε εισπράξεις σε ΗΠΑ και Καναδά.
Το στοίχημα για τον σκοτεινό χαρακτήρα που υποδύεται ο Τομ Χάρντι είναι μεγάλο, σε σύγκριση με τις αμφιλεγόμενες επιδόσεις της πρώτης ταινίας. Το πρώτο Venom ξεκίνησε πολύ πιο χαμηλά, αποφέροντας μεν επίσης 80 εκατ. δολάρια στο άνοιγμα, αλλά σε μια εποχή, το 2018, που η κινηματογραφική βιομηχανία έκανε χρυσές δουλειές με πολύ υψηλές πωλήσεις. Μάλιστα, έχοντας συγκεντρώσει ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές δεν ξεπέρασε τα 213 εκατ. συνολικά στο αμερικανικό box office, αν και κατάφερε να… ρεφάρει στην κινεζική αγορά, όπου απέφερε 269 εκατ. δολάρια. Συνολικά, παγκοσμίως, απέφερε 856 εκατ. δολάρια.


Latest News

Χρόνος: Τελικά όλα είναι στο μυαλό;
Γιατί κάποιες μέρες ο χρόνος περνάει γρήγορα και κάποιες άλλες όχι; Και γιατί το αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά μεταξύ μας;

Πόσα χρήματα εξασφάλισε ο Ολυμπιακός από την ευρωπαϊκή του πορεία
Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην προκρίθηκε κόντρα στην Μπόντο Γκλιμτ, όμως πήρε μια σημαντική νίκη που τον φέρνει προ των πυλών του Champions League – Πόσα χρήματα εξασφάλισαν οι ερυθρόλευκοι από την ευρωπαϊκή τους πορεία…

«Οδύσσεια»: Και ο Ράιαν Χαρστ στο all-star cast του Κρίστοφερ Νόλαν
Η ταινία «Οδύσσεια» του Κίστοφερ Νόλαν βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι το 2026.

Οι σεναριογράφοι του «Dungeons & Dragons» παίρνουν τα ηνία της επερχόμενης ταινίας «Monopoly»
«Είναι οι τέλειοι ‘αρχιτέκτονες’ για αυτό το Monopoly», δήλωσε η Έριν Γουέστερμαν, συμπρόεδρος της Lionsgate Motion Picture Group, για τους Οι Τζον Φράνσις Ντέιλι και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες