Σταθερά ανοδική πορεία παρατηρείται στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 24% κατά το εννεάμηνο του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων της Παπουτσάνης για τη συγκεκριμένη περίοδο, ανήλθε σε 38,2 εκατ. ευρώ, έναντι 30,8 εκατ. ευρώ που κατέγραψε την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Οι κύριοι λόγοι που συνέβαλαν στην αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν οι υψηλές επιδόσεις που σημείωσε η εταιρεία στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας. Προς αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε και η έστω μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 22% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 11% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 51% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Οι εξαγωγές της εταιρείας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 22,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, που αντιπροσωπεύει το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η σταθερή ενίσχυση των οικονομικών επιδόσεων της Παπουτσάνης, δημιουργεί αισιοδοξία για την περαιτέρω αναπτυξιακή της πορεία. Έτσι, η έμφαση στην καινοτομία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη προϊόντων μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, η προώθηση των επώνυμων προϊόντων αλλά και οι σημαντικές επενδύσεις που συνεχίζουν να υλοποιούνται σε βιομηχανικό εξοπλισμό, έρευνα και ανάπτυξη αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό που είναι εξίσου σημαντικό, αποδεικνύεται ότι αποδίδουν. Τέλος, για το τελευταίο τρίμηνο του έτους εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, χάρη στις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη αλλά και τη βελτίωση των ρυθμών ανάπτυξης της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή συγκυρία των ιστορικά υψηλών ναύλων από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας σε συνδυασμό με τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μας ευνοούν σημαντικά και όσον αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αλλά και περισσότερο ίσως σαπωνόμαζας ακόμα και αν πρόκειται για τους πιο βασικούς τύπους (commodities) που παραδοσιακά εξυπηρετούνται από την Ινδονησία και Μαλαισία.»
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα
Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών αυξήθηκαν κατά 44% το εννεάμηνο του 2021 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και κατά 2% συμπεριλαμβανομένου του αντισηπτικού. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα
Η κατηγορία κατά το εννεάμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Εκτιμάται βελτίωση του ρυθμού ανάπτυξης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021, αλλά και για το σύνολο του έτους, καθώς τα μηνύματα από την αγορά ξενοδοχειακών είναι ιδιαιτέρως θετικά, κυρίως στο εξωτερικό.
Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)
Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση 27% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε κυρίως από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού για την παραγωγή των προϊόντων τους, συνεργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει από το 2019 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών
Η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 38% και αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ενός από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνωμαζών στη διεθνή αγορά, στη συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και στην προσφερόμενη γκάμα προϊόντων. Η παράλληλη έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, ειδικών προϊόντων, πολύ θετικού οικολογικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.
Latest News
Ποια είναι τα δύο νέα πρόσωπα στην Alpha Bank - Τα βιογραφικά τους
Ποια είναι τα δύο νέα πρόσωπα στην Alpha Bank
Στον Ευάγγελο Γκιζελή ο μετοχικός έλεγχος της Gizelis Robotics
Ο Ευάγγελος Γκιζελής στο εξής θα κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της εταιρείας, μέσω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της
«Έπεσαν» οι υπογραφές ΔΕΠΑ Εμπορίας με ΕΤΕπ για φωτοβολταϊκά πάρκα
Η χρηματοδότηση της ΕΤΕπ θα φθάσει έως τα 390 εκατ. ευρώ ενώ σε ορισμένες από τις νέες μονάδες θα προστεθούν και μπαταρίες
Νέο χτύπημα από Moody's - Υποβάθμισε την Intrum, μη βιώσιμη η κεφαλαιακή της δομή
Η Moody's αναμένει ότι η κάλυψη των τόκων θα παραμείνει ασθενής, δεδομένου του μειωμένου EBITDA και της αναμενόμενης αύξησης του μέσου κουπονιού μετά την αναχρηματοδότηση.
Πώς η Alpha Bank μπήκε στο στόχαστρο κορυφαίων funds παγκοσμίως
H Alpha Bank καταλαμβάνει tο μεγαλύτερο ποσοστό στα αμοιβαία κεφάλαια Fiera Oaks EM Select και Magna New Frontiers του Ντόμινικ Μπόκορ-Ίνγκραμ
Alpha Bank: Αυξάνει σε 4,4 δισ. τον στόχο της για βιώσιμες εκταμιεύσεις
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η τράπεζα
Χατζηδάκης: Κούρεμα καταθέσεων 1,6 δισ. χωρίς τη συμφωνία για την Attica Bank
Δεν εμφανίστηκε κανένας άλλος επενδυτής για την τράπεζα, είπε ο ΥΠΕΘΟ Κωστής Χατζηδάκης
«The Cooler»: Ποιος είναι ο Ιρλανδός Κροίσος που ρίχνει εκατομμύρια στο Πόρτο Χέλι
Τα σχέδια του Ιρλανδού μεγιστάνα Πολ Κόλσον στην περιοχή - Η αγάπη για την Ελλάδα και το 5άστερο στοίχημα
Στρατηγική συνεργασία Grid με Dawiyat Integrated για νέα σύνδεση Ελλάδας - Σ. Αραβίας
Η σύναψη συνεργασίας μεταξύ της Grid Telecom με της Dawiyat Integrated ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη στρατηγική των δύο εταιρειών
Στην Schroders Greencoat πούλησε η Metlen τρία αιολικά πάρκα στο Ην. Βασίλειο
Τα τρία πάρκα που πούλησε η Metlen έχουν συνολική ισχύ 110 MWp