Σταθερά ανοδική πορεία παρατηρείται στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 24% κατά το εννεάμηνο του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων της Παπουτσάνης για τη συγκεκριμένη περίοδο, ανήλθε σε 38,2 εκατ. ευρώ, έναντι 30,8 εκατ. ευρώ που κατέγραψε την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Οι κύριοι λόγοι που συνέβαλαν στην αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν οι υψηλές επιδόσεις που σημείωσε η εταιρεία στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας. Προς αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε και η έστω μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 22% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 11% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 51% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Οι εξαγωγές της εταιρείας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 22,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, που αντιπροσωπεύει το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η σταθερή ενίσχυση των οικονομικών επιδόσεων της Παπουτσάνης, δημιουργεί αισιοδοξία για την περαιτέρω αναπτυξιακή της πορεία. Έτσι, η έμφαση στην καινοτομία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη προϊόντων μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, η προώθηση των επώνυμων προϊόντων αλλά και οι σημαντικές επενδύσεις που συνεχίζουν να υλοποιούνται σε βιομηχανικό εξοπλισμό, έρευνα και ανάπτυξη αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό που είναι εξίσου σημαντικό, αποδεικνύεται ότι αποδίδουν. Τέλος, για το τελευταίο τρίμηνο του έτους εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, χάρη στις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη αλλά και τη βελτίωση των ρυθμών ανάπτυξης της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή συγκυρία των ιστορικά υψηλών ναύλων από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας σε συνδυασμό με τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μας ευνοούν σημαντικά και όσον αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αλλά και περισσότερο ίσως σαπωνόμαζας ακόμα και αν πρόκειται για τους πιο βασικούς τύπους (commodities) που παραδοσιακά εξυπηρετούνται από την Ινδονησία και Μαλαισία.»
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα
Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών αυξήθηκαν κατά 44% το εννεάμηνο του 2021 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και κατά 2% συμπεριλαμβανομένου του αντισηπτικού. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα
Η κατηγορία κατά το εννεάμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Εκτιμάται βελτίωση του ρυθμού ανάπτυξης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021, αλλά και για το σύνολο του έτους, καθώς τα μηνύματα από την αγορά ξενοδοχειακών είναι ιδιαιτέρως θετικά, κυρίως στο εξωτερικό.
Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)
Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση 27% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε κυρίως από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού για την παραγωγή των προϊόντων τους, συνεργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει από το 2019 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών
Η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 38% και αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ενός από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνωμαζών στη διεθνή αγορά, στη συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και στην προσφερόμενη γκάμα προϊόντων. Η παράλληλη έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, ειδικών προϊόντων, πολύ θετικού οικολογικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.
Latest News
Viva Wallet: Διπλή αγωγή από JP Morgan κατά Καρώνη – Τι απαντά ο επιχειρηματίας
Η αγωγή σε Ελλάδα και Λονδίνο φέρνει συνέχεια στην κόντρα της Viva Wall με την JP Morgan
ΕΑΔΕ: Διευκρινίσεις για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Τι αναφέρει η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) για τις αυξήσεις
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης
Ποιοι είναι οι Άραβες που επενδύουν στο ελληνικό real estate - Οι σχέσεις με τον Τραμπ
Η σαουδαραβική εταιρεία real estate Dar Global με στενές σχέσεις με τον όμιλο Trump σχεδιάζει επενδύσεις σε Ελλάδα και ΗΠΑ
Μήνυμα Ψάλτη (Alpha) στους εργαζόμενους: «Δημιουργούμε μία Τράπεζα με ισχυρή ταυτότητα»
Ορόσημα και επιτεύγματα για τα οποία πρέπει να είναι περήφανοι οι Άνθρωποι της Alpha Bank αλλά και φιλόδοξοι στόχοι για το 2025, δια στόματος του CEO του Ομίλου
«Καμπανάκι» από τις τράπεζες για νέα ηλεκτρονική απάτη: Πώς αδειάζουν τον λογαριασμό σας
Πελάτες τραπεζών και χρηματοπιστωτικών οργανισμών, δέχονται τηλεφώνημα που φαίνεται να προέρχεται από την τράπεζά τους
Νέο deal: Τι φέρνει η συνεργασία της Ferryscanner με τη hoper στον ελληνικό τουρισμό
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση δημιουργούνται «νέες δυνατότητες και απεριόριστη ευελιξία με τους ταξιδιώτες να μπορούν πλέον να συνδυάσουν ταξίδια με πλοίο και ελικόπτερο»
Σε πλήρη εξέλιξη το μεγαλύτερο έργο του Ομίλου AKTOR στη Ρουμανία
Το έργο κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov - Sighisoara θεωρείται εμβληματικό για τη Ρουμανία και στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη
Τρεις νέες επιχειρήσεις ανοίγουν για κάθε μία που κλείνει - Τι δείχνουν τα στοιχεία του ΕΒΕΠ
Σύμφωνα με το ΕΒΕΠ το 2024 αποτελεί το αποκορύφωμα του επιχειρείν μιας σταθερής πορείας την τελευταία πενταετία
Πρώτο βήμα από τις τράπεζες για τη μείωση των προμηθειών – Ποιες καταργούν, ποιες ακόμη διατηρούν
Oι τράπεζες εξομοίωσαν τις προμήθειες για τις μεταφορές χρημάτων κανονικής προτεραιότητας με τα instant εμβάσματα