Οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου πρέπει να κάνουν περισσότερα προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι επενδύσεις που σχετίζονται με το περιβάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση είναι αποτελεσματικές κατά τη μετάβαση σε οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα, αναφέρει έκθεση του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη.
Η έκθεση που κυκλοφόρησε ενόψει της συνάντησης του G20, τονίζει ότι ενώ η ώθηση για επενδύσεις χρησιμοποιώντας κριτήρια ESG θα μπορούσε να βοηθήσει τους διεθνείς κλιματικούς στόχους, ωστόσο πρέπει να ξεπεραστούν «σημαντικές προκλήσεις».
Συγκεκριμένα, τονίζει τη μεγάλη ποικιλία προσεγγίσεων για την αξιολόγηση ζητημάτων ESG, ασυνεπή δεδομένα και έλλειψη συγκρισιμότητας μεταξύ των μεθοδολογιών αξιολόγησης ESG.
«Αυτές οι ανταγωνιστικές δυναμικές και προκλήσεις που σχετίζονται με την αξιολόγηση και τις επενδύσεις ESG θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την ακεραιότητα της αγοράς, να διαβρώσουν την εμπιστοσύνη των επενδυτών και να καλύψουν την έκταση των περιβαλλοντικών και κλιματικών επιπτώσεων των επενδυτικών αποφάσεων», αναφέρεται στην έκθεση.
«Τελικά, οι προκλήσεις θα μπορούσαν να περιορίσουν τον ρυθμό και την κλίμακα της κατανομής κεφαλαίου που απαιτείται για την επίτευξη απτής προόδου για την υποστήριξη της μακροπρόθεσμης αξίας και τη μετάβαση σε οικονομίες χαμηλών εκπομπών άνθρακα».
Η έκθεση ακολουθεί το άνοιγμα διαβούλευσης του Διεθνούς Οργανισμού Κινητών Αξιών για τις αξιολογήσεις ESG τον Ιούλιο και έρχεται ενόψει του επόμενου γύρου παγκόσμιων συνομιλιών για το κλίμα τον Νοέμβριο.
Ο ΟΟΣΑ κάλεσε τις κυβερνήσεις να διασφαλίσουν την παγκόσμια διαφάνεια, συγκρισιμότητα και ποιότητα των βασικών μετρήσεων ESG.
Ειδικότερα για τις περιβαλλοντικές αξιολογήσεις, η έκθεση ανέφερε ότι οι πάροχοι αξιολογήσεων φαίνεται να έχουν μικρότερο βάρος στις αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και περισσότερο στην εταιρική αποκάλυψη πολιτικών και στόχων, με μικρή εκτίμηση των επιπτώσεών τους.
«Συνολικά, απαιτείται μεγαλύτερη διεθνής συνεργασία για να διασφαλιστεί ότι οι πρακτικές που σχετίζονται με την ESG και την κλιματική μετάβαση προχωρούν με τρόπο που βελτιώνει τον τρέχοντα κατακερματισμό της αγοράς και ενισχύει την εμπιστοσύνη των επενδυτών και την ακεραιότητα της αγοράς».
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας