Από τη «γέννηση» τους κιόλας τα Three Cents συνιστούσαν μια καινοτομία. Ήταν και εν πολλοίς, συνεχίζουν, παρά τις προσπάθειες των ανταγωνιστών τους, οι πιο σημαντικοί εκ των οποίων προέρχονται από τον χώρο των πολυεθνικών εταιρειών, να αποτελούν μια κατηγορία από μόνοι τους. Δεν είναι υπερβολή. Κάθε άλλο.
Τα premium αναψυκτικά που συνόδευαν τα cocktails των θαμώνων των αθηναϊκών bars ξεκίνησαν ως μια νεανική προσπάθεια που συγκέντρωνε σε ένα γυάλινο μπουκάλι καλοκαιρινής νοσταλγίας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που συγκροτούν την «δημιουργική βιομηχανία» της ψηφιακής εποχής. Να τα απαριθμήσουμε; Να μιλήσουμε για το story – την κινητήρια δύναμη; Να αναφερθούμε στα «χειροποίητα» στοιχεία που διατηρήθηκαν αναλλοίωτα και όταν η παραγωγή (πάντα επί ελληνικού εδάφους) «πέρασε» σε μαζικό επίπεδο; Και δίπλα σε όλα αυτά, να προσθέσουμε την εξωστρέφεια που οδήγησε την ιδρυτική ομάδα να αποδεχθεί το στοίχημα της διεθνούς αγοράς. Οι επιδόσεις της είναι ήδη γνωστές.
Στο σημείο αυτό μια μικρή παρένθεση: H Three Cents Artisanal Beverages ιδρύθηκε από μια ομάδα bartender που αναζητούσαν άριστα υλικά ανάμιξης για τα cocktails τους. Κάθε προϊόν είναι σχεδιασμένο προσεκτικά ώστε να προσφέρει στα ποτά το καλύτερο δυνατό άρωμα και την πιο ζωηρή ανθράκωση.
Για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται απολύτως φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα. Η προσθήκη του διοξειδίου του άνθρακα γίνεται υπό συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης για να διαφυλαχθεί η ανθράκωση και το άρωμα σε βάθος χρόνου.
Τα προϊόντα Three Cents Artisanal Beverages αποτελούν υλικά ανάμιξης ανώτερης ποιότητας, από bartender προς bartender και αυτά τα συστατικά τους τα διατηρούν και στο πέρασμα τους στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.
Αλλά, η startup των premium αναψυκτικών που δεν φοβήθηκε να ορθώσει το ανάστημα της σε διεθνή μεγαθήρια και να διεκδικήσει μερίδια σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά δεν έχασε τη διάθεση της να δημιουργεί και νέες καινοτομίες – και αυτό γιατί δεν θέλησε να επαναπαυτεί στις επιτυχίες της.
Μεταξύ των νέων καινοτομιών της και η σειρά «Zero Sugar».
Ας το επαναλάβουμε: Μια εταιρεία που παράγει καινοτομία και που αφουγκράζεται τις κυρίαρχες τάσεις της εποχής αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της μια νέα σειρά – τη σειρά «Zero Sugar».
Τα πράγματα είναι απλά και καθαρά: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι υιοθετούν στην καθημερινότητα τους την κατανάλωση προϊόντων με λιγότερες θερμίδες. Οι διατροφικές συνήθειες και επιθυμίες αλλάζουν και εξελίσσονται. Για αυτό, και τα Three Cents δημιούργησαν και λάνσαραν τη σειρά “Zero Sugar”, παρέχοντας στους καταναλωτές μια επιπλέον επιλογή – μια επιλογή με λιγότερες θερμίδες.
Η νέα σειρά περιλαμβάνει την Pink Grapefruit Soda, την Cherry Soda, την Mandarin & Bergamot Soda και το Tonic Water, ενώ διατηρεί σταθερή, δίχως εκπτώσεις, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων Three Cents που περιέχουν φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα, ενώ οι γεύσεις και τα αρώματα προέρχονται από βότανα και φρούτα υψηλής ποιότητας. Όλα τα προϊόντα είναι κατάλληλα για vegan διατροφή και δεν περιέχουν γλουτένη.
Με άλλα λόγια, η σειρά των Three Cents «Zero Sugar» δεν είναι ένα συνοδευτική αλλά μια αυτόνομη επιλογή στο bar, στη βραδινή έξοδο ή στα καθημερινά στέκια, στα café όλες τις ώρες της μέρας. Στην ουσία, πρόκειται για μια εναλλακτική επιλογή που καλύπτει πολλαπλές ανάγκες.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τη νέα σειρά των Three Cents με την ένδειξη Zero Sugar στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Ελλάδα.
Το λανσάρισμα υποστηρίζεται και τηλεοπτικά με την δεύτερη τηλεοπτική καμπάνια του brand Three Cents “The Council 2nd part Zero Sugar”.
Latest News
LC Waikiki, Penti, Madame Coco - Τι ταμείο κάνουν οι Τούρκοι στην Ελλάδα
Από την LC Waikiki στην Madame Coco - Ποιο είναι το οικονομικό αποτύπωμα των Τούρκων λιανέμπορων στην ελληνική αγορά - Οι 7 τούρκικες αλυσίδες που ήρθαν, είδαν και δεν… νίκησαν
Υποψήφιος για την Προεδρία της ΚΕΕΕ θα είναι ο Γιάννης Μπρατάκος
Ο Γιάννης Μπρατάκος επεσήμανε επίσης πως στόχος του είναι να ενδυναμώσει τον ρόλο του θεσμού σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο
Η άγνωστη σχέση του Πούτιν με την Τσάνταλης και τα «ασημικά»
Τίτλοι τέλους μετά από 135 χρόνια για την Τσάνταλης – Πώς έφτασε στην πτώχευση - Ποιοι ενδιαφέρονται για τα «ασημικά» της ιστορικής οινοποιίας
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»