
Από τη «γέννηση» τους κιόλας τα Three Cents συνιστούσαν μια καινοτομία. Ήταν και εν πολλοίς, συνεχίζουν, παρά τις προσπάθειες των ανταγωνιστών τους, οι πιο σημαντικοί εκ των οποίων προέρχονται από τον χώρο των πολυεθνικών εταιρειών, να αποτελούν μια κατηγορία από μόνοι τους. Δεν είναι υπερβολή. Κάθε άλλο.
Τα premium αναψυκτικά που συνόδευαν τα cocktails των θαμώνων των αθηναϊκών bars ξεκίνησαν ως μια νεανική προσπάθεια που συγκέντρωνε σε ένα γυάλινο μπουκάλι καλοκαιρινής νοσταλγίας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που συγκροτούν την «δημιουργική βιομηχανία» της ψηφιακής εποχής. Να τα απαριθμήσουμε; Να μιλήσουμε για το story – την κινητήρια δύναμη; Να αναφερθούμε στα «χειροποίητα» στοιχεία που διατηρήθηκαν αναλλοίωτα και όταν η παραγωγή (πάντα επί ελληνικού εδάφους) «πέρασε» σε μαζικό επίπεδο; Και δίπλα σε όλα αυτά, να προσθέσουμε την εξωστρέφεια που οδήγησε την ιδρυτική ομάδα να αποδεχθεί το στοίχημα της διεθνούς αγοράς. Οι επιδόσεις της είναι ήδη γνωστές.
Στο σημείο αυτό μια μικρή παρένθεση: H Three Cents Artisanal Beverages ιδρύθηκε από μια ομάδα bartender που αναζητούσαν άριστα υλικά ανάμιξης για τα cocktails τους. Κάθε προϊόν είναι σχεδιασμένο προσεκτικά ώστε να προσφέρει στα ποτά το καλύτερο δυνατό άρωμα και την πιο ζωηρή ανθράκωση.
Για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται απολύτως φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα. Η προσθήκη του διοξειδίου του άνθρακα γίνεται υπό συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης για να διαφυλαχθεί η ανθράκωση και το άρωμα σε βάθος χρόνου.
Τα προϊόντα Three Cents Artisanal Beverages αποτελούν υλικά ανάμιξης ανώτερης ποιότητας, από bartender προς bartender και αυτά τα συστατικά τους τα διατηρούν και στο πέρασμα τους στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.
Αλλά, η startup των premium αναψυκτικών που δεν φοβήθηκε να ορθώσει το ανάστημα της σε διεθνή μεγαθήρια και να διεκδικήσει μερίδια σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά δεν έχασε τη διάθεση της να δημιουργεί και νέες καινοτομίες – και αυτό γιατί δεν θέλησε να επαναπαυτεί στις επιτυχίες της.

Μεταξύ των νέων καινοτομιών της και η σειρά «Zero Sugar».
Ας το επαναλάβουμε: Μια εταιρεία που παράγει καινοτομία και που αφουγκράζεται τις κυρίαρχες τάσεις της εποχής αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της μια νέα σειρά – τη σειρά «Zero Sugar».
Τα πράγματα είναι απλά και καθαρά: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι υιοθετούν στην καθημερινότητα τους την κατανάλωση προϊόντων με λιγότερες θερμίδες. Οι διατροφικές συνήθειες και επιθυμίες αλλάζουν και εξελίσσονται. Για αυτό, και τα Three Cents δημιούργησαν και λάνσαραν τη σειρά “Zero Sugar”, παρέχοντας στους καταναλωτές μια επιπλέον επιλογή – μια επιλογή με λιγότερες θερμίδες.
Η νέα σειρά περιλαμβάνει την Pink Grapefruit Soda, την Cherry Soda, την Mandarin & Bergamot Soda και το Tonic Water, ενώ διατηρεί σταθερή, δίχως εκπτώσεις, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων Three Cents που περιέχουν φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα, ενώ οι γεύσεις και τα αρώματα προέρχονται από βότανα και φρούτα υψηλής ποιότητας. Όλα τα προϊόντα είναι κατάλληλα για vegan διατροφή και δεν περιέχουν γλουτένη.
Με άλλα λόγια, η σειρά των Three Cents «Zero Sugar» δεν είναι ένα συνοδευτική αλλά μια αυτόνομη επιλογή στο bar, στη βραδινή έξοδο ή στα καθημερινά στέκια, στα café όλες τις ώρες της μέρας. Στην ουσία, πρόκειται για μια εναλλακτική επιλογή που καλύπτει πολλαπλές ανάγκες.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τη νέα σειρά των Three Cents με την ένδειξη Zero Sugar στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Ελλάδα.
Το λανσάρισμα υποστηρίζεται και τηλεοπτικά με την δεύτερη τηλεοπτική καμπάνια του brand Three Cents “The Council 2nd part Zero Sugar”.


Latest News

Χρυσός Χορηγός η HELLENiQ ENERGY και στην εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»
H HELLENiQ ENERGY, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, υποστήριξε και την εκδήλωση «3ο Παραολυμπιακό Πανόραμα»

Το «Σπίτι μου 2» πυροδοτεί την άνοδο των στεγαστικών δανείων - Αμετάβλητα τα επιχειρηματικά
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το Σπίτι μου 2

Η Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία περνά και με την βούλα στην Fourlis
Με τη συγκεκριμένη εξαγορά, ο όμιλος Fourlis έχει πλέον το σύνολο της παρουσίας της Foot Locker στη Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό τη δική του διαχείριση

DBRS: Πώς χτυπά ο εμπορικός πόλεμος τις ευρωπαϊκές τράπεζες - Τι λέει για Πειραιώς και Alpha
Στο μικροσκόπιο της DBRS βρέθηκαν 50 τράπεζες στην Ευρώπη - Τι βλέπει για την αύξηση του κόστους κινδύνου

Η Metlen ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία - Σε λειτουργία 2 νέα φωτοβολταϊκά
Με συνολική ισχύ 51 MWp, τα δύο πάρκα θα παράγουν ετησίως 89 GWh ανανεώσιμης ενέργειας

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

H Interamerican παρούσα στις εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον
H Interamerican συμμετείχε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, στηρίζοντας ως Silver Sponsor τον θεσμό παγκόσμιου κύρους

Αύξηση 8% στις πωλήσεις της Jumbo - Ο αστερίσκος του Μαρτίου και το πρόσημο του Απριλίου
Γιατί οι πωλήσεις τον Μάρτιο του 2025 καταγράφονται μειωμένες κατά -2% - Οι εκτιμήσεις της Jumbo

«Πράσινο φως» από την ΤτΕ για τη λειτουργία της ELGRE - Τι θα παρέχει στους πελάτες
Πρόεδρος της ELGRE ΑΕ είναι ο επιχειρηματίας κ. Στέλιος Αργυράκης και Διευθύνων σύμβουλος ο κ. Γρηγόρης Μιχαηλίδης

Σε ανοδική τροχιά οι πωλήσεις των σουπερ μάρκετ και το 2025 - Τι λένε οι CEOs για τον Κώδικα Δεοντολογίας
Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ οι πώλήσεις στα σούπερ μάρκετ θα κινηθούν ανοδικά - Τα FMCGs αναπτύσσονται με +6,7% σε αξία