Ο Τζέιμς Μποντ φαίνεται ότι μπορεί να «νικήσει» τον κορωνοϊό. Η νέα ταινία της σειράς με τίτλο «No Time to Die» που αποτελεί και την τελευταία εμφάνιση του Ντάνιελ Κρέγκ ως το θρυλικό πράκτορα του Ίαν Φλέμινγκ, έκανε πρεμιέρα σε 54 διεθνείς αγορές συγκεντρώνοντας μετά από καιρό μεγάλο ενδιαφέρον από τους φίλους του κινηματογράφου, οι οποίοι μπορούν τώρα να αρχίζουν να επιστρέφουν στις αίθουσες. Στην πρεμιέρα της, στις χώρες αυτές, η ταινία έκοψε εισιτήρια 119 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη κινηματογραφική παραγωγή μετά το ξέσπασμα της πανδημίας που κάνει στην πρεμιέρα εισπράξεις άνω των 100 εκατ. δολαρίων, χωρίς την αγορά της Κίνας, σύμφωνα με την Universal Pictures.

Πρεμιέρα στην Κίνα… προσεχώς

Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα στην κινεζική αγορά, που πλέον θεωρείται μάλιστα ως η μεγαλύτερη του κόσμου, στα τέλη του Οκτωβρίου.

Τις αμέσως επόμενες ημέρες μάλιστα η ταινία θα αρχίσει να προβάλλεται σε άλλες 15 χώρες, περιλαμβανομένης και της Γαλλίας (6 Οκτωβρίου) και της Ρωσίας (7 Οκτωβρίου). Επίσης από τις 8 Πκτωβρίου θα αρχίσει να προβάλλεται και στη Βόρειο Αμερική.

Για την παραγωγή της δαπανήθηκαν περίπου 250 εκατ. δολάρια και πλέον η ταινία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να καλύψει τα έξοδά της – και να φέρει ένα καλό κέρδος στην Universal Pictures.

Η σειρά ταινιών του Τζέιμς Μποντ είναι εξαιρετικά δημοφιλής παντού. Ίσως, λοιπόν, δεν αποτελεί έκπληξη ότι η ταινία «No Time to Die» σημείωσε μεγάλες εισπράξεις σε Βρετανία και Ιρλανδία, όπου έβγαλε 25,6 εκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο.

Η πιο επιτυχημένη πρεμιέρα

Σε 21 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας, της Γερμανίας (με εισιτήρια 14,7 εκατομμύρια δολάρια) και του Χονγκ Κονγκ (με εισιτήρια 2,9 εκατομμύρια δολάρια), το «No Time to Die» πέτυχε το καλύτερο ντεμπούτο για νέα κυκλοφορία ταινίας.

Οι πωλήσεις εισιτηρίων για το «No Time to Die» στην πρεμιέρα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές γιατί, μέχρι στιγμής, ήταν συγκρίσιμες με τις πωλήσεις εισιτηρίων στην παρουσίαση των προηγούμενων ταινιών της σειράς όπως το «Spectre» του 2015 (123 εκατομμύρια δολάρια διεθνώς) και το «Skyfall» του 2012 (109 εκατομμύρια δολάρια διεθνές ντεμπούτο), σύμφωνα με τα στοιχεία του Variety. Οι συνολικές πωλήσεις των ταινιών του Τζέιμς Μποντ ανέρχονται σε αρκετά δισ. δολάρια όπως φαίνεται από τον πίνακα του CNBC που παρουσιάζει σήμερα ο Οικονομικός Ταχυδρόμος.

Βαρόμετρο

Η ταινία αποτελεί βαρόμετρο του ενδιαφέροντος των φίλων του κινηματογράφους επειδή εκτός από τις εισπράξεις της συγκεκριμένης παραγωγής κρίνεται και τι θα γίνει με τα γυρίσματα και την κυκλοφορία κι άλλων πανάκριβων κινηματογραφικών παραγωγών που είτε γυρίζονται ακόμη είτε έχουν ολοκληρωθεί αλλά δεν έχουν κάνει πρεμιέρα.

Πολλές εταιρείες παραγωγής έχουν διστάσει να κυκλοφορήσουν ταινίες  είτε επειδή εξακολουθούν να ισχύουν περιορισμοί για τα δημόσια θεάματα, είτε επειδή οι δημιουργοί τους φοβούνται ότι η ανταπόκριση του κοινού δεν θα είναι τόσο μεγάλη για να πάρουν πίσω τα χρήματα που επένδυσαν και να βγάλουν κέρδη.

Το No Time To Die ήταν η πρώτη υπερπαραγωγή που έπεσε θύμα της πανδημίας, όταν η πρεμιέρα της για τον Απρίλιο του 2020 είχε μεταφερθεί για το Νοέμβριο του ίδιους έτους. Με την Covid-19 να εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο, όμως, στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλες αναβολές. Τελικά, η πρεμιέρα έγινε στις 28 Σεπτεμβρίου στο Royal Albert Hall του Λονδίνου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης