Η PepsiCo ανακοίνωσε την Τρίτη ότι πιθανότατα θα αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της στις αρχές του επόμενου έτους, καθώς φαίνεται να ξεπερνάει τις συνεχώς αυξανόμενες προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας που περιλαμβάνουν από την έλλειψη μπουκαλιών Gatorade έως την έλλειψη οδηγών φορτηγών.
Ο οικονομικός διευθυντής Χιου Τζόνστον δήλωσε στο Reuters ότι η PepsiCo έπρεπε να «παλέψει» για να ξεπεράσει την έλλειψη σε κουτάκια αλουμινίου και μπουκάλια τους τελευταίους μήνες καθώς η ζήτηση για τα ποτά της αυξήθηκε στα εστιατόρια και τα θέατρα μετά την άρση των περιορισμών που προκλήθηκαν από την πανδημία.
Η PepsiCo έχει ήδη αυξήσει τις τιμές των αναψυκτικών και των σνακ της τις τελευταίες εβδομάδες, επαναλαμβάνοντας τη στρατηγική της ευρύτερης βιομηχανίας συσκευασμένων τροφίμων καθώς οι αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών συμπιέζουν τα περιθώρια κέρδους.
«Πιστεύω ότι πιθανότατα θα υπάρξουν κάποιες αυξήσεις τιμών και το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, καθώς απορροφάμε και αποκλείουμε τον αντίκτυπο του πληθωρισμού σε βασικά προϊόντα», δήλωσε ο Τζόνστον, ο οποίος εκτίμησε πως οι περισσότερες διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού θα μετριαστούν έως το τέλος του 2021.
Πλήγμα στη Βρετανία
Η δραστηριότητα της PepsiCo στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει επίσης πληγεί από την έλλειψη οδηγών φορτηγών στη Βρετανία μετά το Brexit, λόγω των σκληρών κανόνων μετανάστευσης και της απαγόρευσης στην εκπαίδευση και εξέταση νέων οδηγών εδώ και περίπου έναν χρόνο.
Ωστόσο, ο Τζόνστον σημείωσε ότι δεν αναμένει έλλειψη προϊόντων PepsiCo στα σούπερ μάρκετ, εκτιμώντας ότι η εταιρεία θα πρέπει να είναι σε καλύτερη κατάσταση μέχρι το τέλος του τέταρτου τριμήνου.
Η Pepsico αναμένει ότι τα δημοσιονομικά έσοδα για το 2021 θα αυξηθούν περίπου 8%, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψή της για αύξηση 6%.
Τα οργανικά έσοδα της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9%, εκ των οποίων οι 5 ποσοστιαίες μονάδες προήλθαν από την πώληση προϊόντων υψηλότερης τιμής. Το κόστος αυξήθηκε πάνω από 10%, λόγω των υψηλότερων δαπανών για διανομή και εμπορία.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 11,6% στα 20,19 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 4 Σεπτεμβρίου, πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 19,39 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του IBES από την Refinitiv.
Οι μετοχές της PepsiCo αυξήθηκαν οριακά στις συναλλαγές πριν από την αγορά.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο