Διπλασιασμό των ετήσιων εσόδων της στα 280 δισ. δολάρια μέχρι τα τέλη της δεκαετίας σχεδιάζει η General Motors, ποντάροντας στην ενίσχυση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα αλλά και την επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε άλλους κλάδους.
Τα έσοδα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ανήλθαν πέρυσι στα 122,5 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση κατά 10,8% σε σχέση με τα επίπεδα του 2019, λόγω της πανδημίας, της διακοπής των μετακινήσεων και της λειτουργίας των εργοστασίων. Το δε, λειτουργικό της περιθώριο είχε διαμορφωθεί στο 7,9%. Γενικά, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια τα έσοδα της κυμαίνονταν γύρω στα 140 δισ. δολάρια και με τα επίπεδα αυτά διαμορφώθηκαν οι νέοι στόχοι.
Η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει το πλάνο της για την επίτευξη των στόχων αυτών, στο πλαίσιο διήμερης συνάντησης με μετόχους, στην οποία θα προσπαθήσει να τους πείσει –όπως σχολίασαν αναλυτές- πως θα πρέπει να αξιολογούν την GM περισσότερο ως τεχνολογική start-up, ανάλογη της Tesla, παρά το γεγονός ότι η τελευταία κοστολογείται στα 750 δισ. δολάρια σε σχέση με τα 79 δισ. της GM.
Σύμφωνα με την CEO, Μέρι Μπάρα, η εταιρεία ποντάρει πολλά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά και σε νέες δραστηριότητες στον τεχνολογικό τομέα, που θα προσφέρουν επίσης περιθώρια κερδοφορίας και ανάπτυξης πέρα από τον παραδοσιακό κλάδο των οχημάτων.
Ειδικά στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης η GM επιβεβαίωσε το πλάνο της για την κάθετη ενίσχυση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων κατά τουλάχιστον 50% στα εργοστάσια της σε Βόρειο Αμερική και Κίνα. Αυτή τη στιγμή μόνο δύο από τα εργοστάσια της GM στη Βόρειο Αμερική μπορούν να παράγουν ηλεκτρικά οχήματα, όμως μέσα στην επόμενη διετία, ήτοι μέχρι το 2023, θα τροποποιηθούν κατάλληλα τουλάχιστον τρεις ακόμη μονάδες.
Για το σκοπό αυτό η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινώσει πως σκοπεύει να επενδύσει τουλάχιστον 35 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, αλλά και των οχημάτων αυτόνομης κίνησης, μέχρι το 2025.
Latest News
Στα βήματα του Τραμπ.... Ο Μιλέι «αποχαιρετά» τη Συμφωνία του Παρισιού
Η κυβέρνηση στην Αργεντινή διερευνά την πρόταση να ακολουθήσει τις ΗΠΑ στην αποχώρηση από τη συμφωνία ορόσημο
Από το σβήσιμο του λιγνίτη στο «drill baby drill» - Γιατί ο Μητσοτάκης φρενάρει την πράσινη μετάβαση
Οι ρυθμοί για την πράσινη μετάβαση της Ελλάδας χαμηλώνουν - Η δημόσια μεταστροφή του πρωθυπουργού – Τα μηνύματα και σε Βρυξέλλες
Πώς ο κλάδος οικοδομών χρησιμοποιεί την τεχνολογία για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Ο κλάδος οικοδομών παράγει «με διαφορά» τη μεγαλύτερη εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου από οποιονδήποτε τομέα, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.
«Συναγερμός» από την πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη [γραφήματα]
Οι εταιρείες ζητούν παρέμβαση Βρυξελλών για τους νέους κανονισμούς ρύπων - Φοβίζει ο ανταγωνισμός από Κίνα και τυχόν εμπορικές εντάσεις με ΗΠΑ
Στην «κούρσα» για τα σπάνια ορυκτά μπαίνει η Ελλάδα – Μετά το γάλλιο ο διαγωνισμός για το αντιμόνιο
Οι ελληνικές σπάνιες γαίες και οι κρίσιμες πρώτες ύλες προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Πράσινη συμφωνία και... πράσσειν άλογα - Ξανά εκτός οι ΗΠΑ διά χειρός Τραμπ
Το προεδρικό διάταγμα Τραμπ αναφέρει ότι η Συμφωνία του Παρισιού είναι μεταξύ πολλών διεθνών συμφωνιών που δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες των ΗΠΑ
Ο Τραμπ «σκοτώνει» τον στόχο Μπάιντεν για 50% EV - Τέλος οι επιδοτήσεις για σταθμούς φόρτισης
Ο Τραμπ με εκτελεστικό διάταγμα σταματά τη διανομή κρατικών κεφαλαίων για σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ουραγός η Ελλάδα στις ιδιωτικές επενδύσεις για την κλιματική κρίση
Οι επιδόσεις της Ελλάδας για την κλιματική αλλαγή είναι πολύ χαμηλότερες από τον μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση που κινήθηκε στο 0,55%
Άνοδος 0,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2024 - Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων διέρχεται μια περίπλοκη μετάβαση στα EV, καθώς η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων απογοητεύει
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη φέρνουν 160 μοντέλα EV στην αγορά - Θα αυξηθούν όμως οι πωλήσεις;
Το μεγάλο push στην ηλεκτροκίνηση είναι δύσκο να αγγίξει τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση