![Η βιώσιμη ανάπτυξη στρατηγική επιλογή για τη Μαρίνα Φλοίσβου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/φλοισβος-scaled.jpg)
Η Μαρίνα Φλοίσβου δημοσίευσε την τρίτη έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης, στην οποία παρουσιάζονται η στρατηγική και οι επιδόσεις της σε θέματα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και διακυβέρνησης (ESG).
Η έκθεση βιωσιμότητας 2020, έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις των GRI Standards, καθώς και του προτύπου υπευθυνότητας με το ΑΑ1000AP (2018) ενώ παράλληλα έλαβε ανεξάρτητη εξωτερική διασφάλιση από την TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Ειδικότερα, στην έκθεση παρουσιάζονται μεταξύ άλλων, στοιχεία σχετικά με:
– τη στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας για τη βιώσιμη ανάπτυξη,
– την υπεύθυνη λειτουργία της μαρίνας ως ηγετικό πρότυπο της θαλάσσιας τουριστικής οικονομίας στη χώρα μας, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες, τους επισκέπτες, τους συνεργάτες, τους μετόχους και τους προμηθευτές της και γενικότερα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της,
– την προστασία του περιβάλλοντος και
– τη φροντίδα για το ανθρώπινο δυναμικό της.
Ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina AE, Σταύρος Κατσικάδης, σε σχετική δήλωση επισημαίνει: «Για τη χρονιά που διανύουμε, αλλά και για τα χρόνια που ακολουθούν, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως ηγετικό πρότυπο της θαλάσσιας τουριστικής οικονομίας στη χώρα μας. Με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στους ανθρώπους και στο περιβάλλον, δημοσιοποιούμε τις καινοτόμες ενέργειες και τις δράσεις μας και χρησιμοποιούμε νέες τεχνολογίες στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των επιδόσεών μας».
H LAMDA Flisvos Marina AE ιδρύθηκε το 2002 με σκοπό τη σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιοποίηση των λιμενικών και χερσαίων εγκαταστάσεων του Τουριστικού Λιμένα Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο. Η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου αξίας 55 εκατ. ευρώ μετέτρεψε τη μαρίνα σε έναν σύγχρονο, υψηλών προδιαγραφών τουριστικό λιμένα με δυνατότητα ελλιμενισμού 310 μεγάλων σκαφών αναψυχής.
Η ταυτόχρονη ανάπτυξη εμπορικών χρήσεων σε έκταση 6.200 τ.μ., με εστιατόρια, καφέ, εμπορικά καταστήματα, υπηρεσίες yachting, καθώς και η ανάπλαση των 25 στρεμμάτων πρασίνου, δημιούργησαν ένα έργο ξεχωριστό στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
![ΟΛΠ: Μέρισμα – ρεκόρ στα 1,34 ευρώ μεικτά ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp2-600x435.jpg)
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
![‘Αμστερνταμ: Ο δήμος βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ASTERDAM_Cruiz-600x265.jpg)
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος