
Η Μαρίνα Φλοίσβου δημοσίευσε την τρίτη έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης, στην οποία παρουσιάζονται η στρατηγική και οι επιδόσεις της σε θέματα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και διακυβέρνησης (ESG).
Η έκθεση βιωσιμότητας 2020, έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις των GRI Standards, καθώς και του προτύπου υπευθυνότητας με το ΑΑ1000AP (2018) ενώ παράλληλα έλαβε ανεξάρτητη εξωτερική διασφάλιση από την TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Ειδικότερα, στην έκθεση παρουσιάζονται μεταξύ άλλων, στοιχεία σχετικά με:
– τη στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας για τη βιώσιμη ανάπτυξη,
– την υπεύθυνη λειτουργία της μαρίνας ως ηγετικό πρότυπο της θαλάσσιας τουριστικής οικονομίας στη χώρα μας, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες, τους επισκέπτες, τους συνεργάτες, τους μετόχους και τους προμηθευτές της και γενικότερα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της,
– την προστασία του περιβάλλοντος και
– τη φροντίδα για το ανθρώπινο δυναμικό της.
Ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina AE, Σταύρος Κατσικάδης, σε σχετική δήλωση επισημαίνει: «Για τη χρονιά που διανύουμε, αλλά και για τα χρόνια που ακολουθούν, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως ηγετικό πρότυπο της θαλάσσιας τουριστικής οικονομίας στη χώρα μας. Με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στους ανθρώπους και στο περιβάλλον, δημοσιοποιούμε τις καινοτόμες ενέργειες και τις δράσεις μας και χρησιμοποιούμε νέες τεχνολογίες στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των επιδόσεών μας».
H LAMDA Flisvos Marina AE ιδρύθηκε το 2002 με σκοπό τη σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιοποίηση των λιμενικών και χερσαίων εγκαταστάσεων του Τουριστικού Λιμένα Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο. Η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου αξίας 55 εκατ. ευρώ μετέτρεψε τη μαρίνα σε έναν σύγχρονο, υψηλών προδιαγραφών τουριστικό λιμένα με δυνατότητα ελλιμενισμού 310 μεγάλων σκαφών αναψυχής.
Η ταυτόχρονη ανάπτυξη εμπορικών χρήσεων σε έκταση 6.200 τ.μ., με εστιατόρια, καφέ, εμπορικά καταστήματα, υπηρεσίες yachting, καθώς και η ανάπλαση των 25 στρεμμάτων πρασίνου, δημιούργησαν ένα έργο ξεχωριστό στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%