![Νιούκαστλ – Επισήμως η πιο πλούσια ομάδα στον κόσμο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/10/newcastle-1-scaled.jpg)
Η Νιούκαστλ έγινε και επίσημα η πιο πλούσια ομάδα στον κόσμο αφού την αγόρασε το fund που ανήκει στον πρίγκιπα από τη Σαουδική Αραβία, Μοχάμαντ μπιν Σαλμάν (PIF). Η περιουσία των νέων ιδιοκτητών εκτιμάται ότι είναι πάνω από 32ο δισ. λίρες.
Η σύνθεση της νέας διοίκησης
Οι Σαουδάραβες θα ελέγχουν το 80%, ενώ το υπόλοιπο 20% θα ανήκει στη μεσάζοντα Αμάντα Στέιβλι και την επενδυτική εταιρεία των αδερφών Ρούμπεν. Οι νέοι ιδιοκτήτες πλήρωσαν 350 περίπου εκατομμύρια για να αποκτήσουν τις «καρακάξες» από τον Μάικ Άσλεϊ.
Νέος πρόεδρος θα είναι ο Πρίγκιπας Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν και αυτός που θα «τρέχει» τον ιστορικό αγγλικό θα είναι ο Γιασίρ Αλ-Ρουμαγιάν.
𝐏𝐑𝐈𝐃𝐄 🙌
🗣 His Excellency Yasir Al-Rumayyan, Governor of PIF.
⚫️⚪️
— Newcastle United FC (@NUFC) October 7, 2021
Οι οπαδοί της Νιούκαστλ είναι εκστασιασμένοι μετά την αγορά της ομάδας, τόσο επειδή ήθελαν να αποχωρήσει ο Μάικ Άσλεϊ, όσο και επειδή πιστεύουν ότι με τις οικονομικές δυνατότητες που θα έχει η ομάδα θα μπορούν να δουν στο «Σεντ Τζέιμς Πάρκ» κορυφαίους ποδοσφαιριστές και να διεκδικήσουν τρόπαια τόσο στην Αγγλία όσο και στην Ευρώπη.
⚫️ 𝗚𝗘𝗢𝗥𝗗𝗜𝗘𝗦 ⚪️ pic.twitter.com/82LOgieFmB
— Newcastle United FC (@NUFC) October 7, 2021
Είναι φυσιολογικό να υπάρχουν τέτοιες προσδοκίες, καθώς η περιουσία των νέων ιδιοκτητών της Νιούκαστλ είναι μυθική. To Goal παρουσίασε τους πιο πλούσιους ιδιοκτήτες ομάδων, με τη σύγκριση πραγματικά να… τρομάζει.
Το fund των Σαουδαράβων υπολογίζεται ότι έχει στη διάθεσή του 320 δισεκατομμύρια, ενώ ο Σεΐχης Μανσούρ της Σίτι έχει «μόλις» 23,2 δισεκατομμύρια. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο ιδιοκτήτης της Σάλτσμπουργκ με 15,7 δις.
Ακολουθούν οι Αντρέα Ανιέλι της Γιουβέντους με 11 δις, ενώ ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς της Τσέλσι με 9,6 δις.
Δείτε τους 10 πιο πλούσιους ιδιοκτήτες ομάδων στον κόσμο
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2021/10/money-football.jpg)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour