Την Τετάρτη, ο οίκος Louis Vuitton έχρισε την Ho Yeon Jung, την πρωταγωνίστρια της σειράς Squid Game (Παιχνίδι του Καλαμαριού) του Netflix ως παγκόσμια πρέσβειρα κάνοντας την γαλλική ετικέτα την πρώτη μεγάλη μάρκα πολυτελείας που άκουσε τον παλμό της ποπ κουλτούρας.
View this post on Instagram
Η μόδα προσκυνά την ποπ κουλτούρα
Οι οπαδοί της Jung στο Instagram αυξήθηκαν από 40.000 σε 15 εκατομμύρια και από τότε που η σειρά έκανε πρεμιέρα στις 17 Σεπτεμβρίου, καθιστώντας την ηθοποιό με τη μεγαλύτερη κίνηση και τα περισσότερα follow στη Νότια Κορέα. Πρώην μοντέλο, η Jung είχε προηγουμένως περπατήσει για τη Vuitton για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 και συνεργάστηκε με τους Chanel, Fendi και Miu Miu σε καμπάνιες.
«Ερωτεύτηκα αμέσως το μεγάλο ταλέντο και τη φανταστική προσωπικότητα της και ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο του ταξιδιού που ξεκινήσαμε στη Louis Vuitton πριν από μερικά χρόνια», δήλωσε ο Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικός διευθυντής γυναικείων συλλογών της Louis Vuitton. σε μια δήλωση.
View this post on Instagram
Θα μας βάλει η μόδα… φυλακή;
Η επιτυχία της σειράς του Netflix έχει σημειώσει άνοδο σε πράσινες αθλητικές φόρμες και πωλήσεις λευκών Vans από την πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα.
View this post on Instagram
Το θρίλερ από την Νότια Κορέα, το οποίο ακολουθεί μια ομάδα πολιτών με χρέη που ανταγωνίζονται σε διαγωνισμό που μοιάζει με Hunger Games για ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο, γρήγορα κατάφερε να γίνει η πιο δημοφιλής σειρά του streamer μέχρι σήμερα.
Το μυθιστορηματικό κορεατικό δράμα Squid Game είναι σε καλό δρόμο για το Νο 1 της σειράς όλων των εποχών του Netflix, σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέροντας μια ισχυρή ευκαιρία για τις μάρκες μόδας που θέλουν να αγγίξουν νέα αστέρια καθώς οι γραμμές μεταξύ influencer και ηθοποιού «θολώνουν». Το προηγούμενο καμάρι του Netflix, το δράμα μυθοπλασίας εποχής Bridgerton, είχε κερδίσει 82 εκατομμύρια θεατές και συνεχίζει να επηρεάζει τις τάσεις της μόδας.
Η νέα σειρά έχει γίνει τόσο δημοφιλής, στην πραγματικότητα, που οι οπαδοί αγοράζουν ρούχα που μοιάζουν με αυτά που φορούν οι παίκτες. Σύμφωνα με το Variety, οι πράσινες και άσπρες φόρμες έγιναν άμεσα μπεστ σέλερ στο Amazon λίγο μετά την πρεμιέρα της σειράς.
Τα λευκά slip-on Vans σημείωσαν επίσης άνοδο 7.800 τοις εκατό των πωλήσεων από τότε που η εκπομπή έφτασε στο Netflix, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρείχε ο Sole Supplier. Σύμφωνα με τον Lyst, τα λευκά slip-ons έχουν επίσης 97 % αύξηση του όγκου αναζήτησης.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Οι παγκόσμιες αναζητήσεις για ρετρό αθλητικές φόρμες (+97 %), λευκά αθλητικά παπούτσια (+145 %), κόκκινες φόρμες boiler (+62 %) και λευκά αριθμημένα μπλουζάκια (+35 τοις εκατό) έχουν αυξηθεί όλα. Ενώ η ζήτηση για το χρώμα της φόρμας των πρωταγωνιστών αυξάνεται κατά 130 % από εβδομάδα σε εβδομάδα.
Άρχισαν τα όργανα
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής Zavvi και το Netflix έχουν ήδη συνεργαστεί για τα αποκλειστικά προϊόντα του Squid Game.
Η Zavvi κυκλοφόρησε μια παγκόσμια αποκλειστική συλλογή ενδυμάτων περιορισμένης έκδοσης 13 τεμαχίων και με πλήρη άδεια από την σειρά , η οποία αποτελείται από μπλουζάκια, φούτερ, πάνινα παπούτσια από καμβά, κουβέρτες από fleece και μαξιλάρια εμπνευσμένα από την κινηματογραφία της σειράς. Όχι που δεν…
Η σειρά ρούχων είναι διακοσμημένη με τη χαρακτηριστική εικονογραφία σε όλη τη σειρά, που αντιπροσωπεύει και τα έξι παιχνίδια με θέμα την παιδική ηλικία μεμονωμένα και μέσα από φωτεινές φωτογραφίες. Η γκάμα διαθέτει επίσης το νούμερο «456» στα σχέδιά της, ένα νεύμα στους 456 συμμετέχοντες στους αγώνες », αναφέρει η μάρκα σε δελτίο τύπου.
Τα εμπορεύματα του Squid Game είναι προς το παρόν διαθέσιμα μέσω των ιστότοπων της Zavvi στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Οι τιμές κυμαίνονται από 17,99 ευρώ (14,99 λίρες Αγγλίας) για ένα μπλουζάκι (διαθέσιμο σε μεγέθη XS έως XXL) έως 54,99 ευρώ (49,99 λίρες Αγγλίας) για τα αθλητικά παπούτσια, τα οποία περιορίζονται στα 1000 ζευγάρια.
Εσείς θα παίξετε στο παιχνίδι του καλαμαριού;
Latest News
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Ο crypto επενδυτής που πλήρωσε 6 εκατ. για μία μπανάνα σχεδιάζει να την... φάει
Τι σχέση μπορεί να έχει μία μπανάνα με τα κρυπτονομίσματα αλλά και διάσημα έργα τέχνης που βγαίνουν στο σφυρί
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Οταν η μπανάνα είναι... έργο τέχνης πωλείται 6,2 εκατ. ευρώ
Στη δημοπρασία... κονταροχτυπήθηκαν επτά ενδιαφερόμενοι αγοραστές
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Σπάει ρεκόρ η αξία της μουσικής βιομηχανίας της Βρετανίας
Οι περιοδείες των σούπερ σταρ βοήθησαν την βρετανική μουσική βιομηχανία να φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ
Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Sotheby’s: 65,5 εκατ. δολ. για τα «Νούφαρα» του Μονέ
Η πώληση του έργου του Κλοντ Μονέ σε τιμή μεγαλύτερη από την αρχική ισοδυναμεί με μια σημαντική νίκη για τον οίκο δημοπρασιών Sotheby's
Με... ρυθμούς Snoop Dogg οι επιχειρηματικές συμβουλές στη Μάρθα Στιούαρτ
Ο διάσημος ράπερ έγινε επιχειρηματικός σύμβουλος της Μάρθα Στιούαρτ και της άλλαξε τη ζωή
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix