Την Τετάρτη, ο οίκος Louis Vuitton έχρισε την Ho Yeon Jung, την πρωταγωνίστρια της σειράς Squid Game (Παιχνίδι του Καλαμαριού) του Netflix ως παγκόσμια πρέσβειρα κάνοντας την γαλλική ετικέτα την πρώτη μεγάλη μάρκα πολυτελείας που άκουσε τον παλμό της ποπ κουλτούρας.

Η μόδα προσκυνά την ποπ κουλτούρα

Οι οπαδοί της Jung στο Instagram αυξήθηκαν από 40.000 σε 15 εκατομμύρια και από τότε που η σειρά έκανε πρεμιέρα στις 17 Σεπτεμβρίου, καθιστώντας την ηθοποιό με τη μεγαλύτερη κίνηση και τα περισσότερα follow στη Νότια Κορέα. Πρώην μοντέλο, η Jung είχε προηγουμένως περπατήσει για τη Vuitton για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 και συνεργάστηκε με τους Chanel, Fendi και Miu Miu σε καμπάνιες.

«Ερωτεύτηκα αμέσως το μεγάλο ταλέντο και τη φανταστική προσωπικότητα της και ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο του ταξιδιού που ξεκινήσαμε στη Louis Vuitton πριν από μερικά χρόνια», δήλωσε ο Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικός διευθυντής γυναικείων συλλογών της Louis Vuitton. σε μια δήλωση.

Θα μας βάλει η μόδα… φυλακή;

Η επιτυχία της σειράς του Netflix έχει σημειώσει άνοδο σε πράσινες αθλητικές φόρμες και πωλήσεις λευκών Vans από την πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα.

Το θρίλερ από την Νότια Κορέα, το οποίο ακολουθεί μια ομάδα πολιτών με χρέη που ανταγωνίζονται σε διαγωνισμό που μοιάζει με Hunger Games για ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο, γρήγορα κατάφερε να γίνει η πιο δημοφιλής σειρά του streamer μέχρι σήμερα.

Το μυθιστορηματικό κορεατικό δράμα Squid Game είναι σε καλό δρόμο για το Νο 1 της σειράς όλων των εποχών του Netflix, σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέροντας μια ισχυρή ευκαιρία για τις μάρκες μόδας που θέλουν να αγγίξουν νέα αστέρια καθώς οι γραμμές μεταξύ influencer και ηθοποιού «θολώνουν». Το προηγούμενο καμάρι του Netflix, το δράμα μυθοπλασίας εποχής Bridgerton, είχε κερδίσει 82 εκατομμύρια θεατές και συνεχίζει να επηρεάζει τις τάσεις της μόδας.

Η νέα σειρά έχει γίνει τόσο δημοφιλής, στην πραγματικότητα, που οι οπαδοί αγοράζουν ρούχα που μοιάζουν με αυτά που φορούν οι παίκτες. Σύμφωνα με το Variety, οι πράσινες και άσπρες φόρμες έγιναν άμεσα μπεστ σέλερ στο Amazon λίγο μετά την πρεμιέρα της σειράς.

Τα λευκά slip-on Vans σημείωσαν επίσης άνοδο 7.800 τοις εκατό των πωλήσεων από τότε που η εκπομπή έφτασε στο Netflix, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρείχε ο Sole Supplier. Σύμφωνα με τον Lyst, τα λευκά slip-ons έχουν επίσης 97 % αύξηση του όγκου αναζήτησης.

Οι παγκόσμιες αναζητήσεις για ρετρό αθλητικές φόρμες (+97 %), λευκά αθλητικά παπούτσια (+145 %), κόκκινες φόρμες boiler (+62 %) και λευκά αριθμημένα μπλουζάκια (+35 τοις εκατό) έχουν αυξηθεί όλα. Ενώ η ζήτηση για το χρώμα της φόρμας των πρωταγωνιστών αυξάνεται κατά 130 % από εβδομάδα σε εβδομάδα.

Άρχισαν τα όργανα

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής Zavvi και το Netflix έχουν ήδη συνεργαστεί για τα αποκλειστικά προϊόντα του Squid Game.

Η Zavvi κυκλοφόρησε μια παγκόσμια αποκλειστική συλλογή ενδυμάτων περιορισμένης έκδοσης 13 τεμαχίων και με πλήρη άδεια από την σειρά , η οποία αποτελείται από μπλουζάκια, φούτερ, πάνινα παπούτσια από καμβά, κουβέρτες από fleece και μαξιλάρια εμπνευσμένα από την κινηματογραφία της σειράς. Όχι που δεν…

Η σειρά ρούχων είναι διακοσμημένη με τη χαρακτηριστική εικονογραφία σε όλη τη σειρά, που αντιπροσωπεύει και τα έξι παιχνίδια με θέμα την παιδική ηλικία μεμονωμένα και μέσα από φωτεινές φωτογραφίες. Η γκάμα διαθέτει επίσης το νούμερο «456» στα σχέδιά της, ένα νεύμα στους 456 συμμετέχοντες στους αγώνες », αναφέρει η μάρκα σε δελτίο τύπου.

Τα εμπορεύματα του Squid Game είναι προς το παρόν διαθέσιμα μέσω των ιστότοπων της Zavvi στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Οι τιμές κυμαίνονται από 17,99 ευρώ (14,99 λίρες Αγγλίας) για ένα μπλουζάκι (διαθέσιμο σε μεγέθη XS έως XXL) έως 54,99 ευρώ (49,99 λίρες Αγγλίας) για τα  αθλητικά παπούτσια, τα οποία περιορίζονται στα 1000 ζευγάρια.

Εσείς θα παίξετε στο παιχνίδι του καλαμαριού;

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης