
Η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την προβολή διαφημίσεων και άλλου περιεχομένου εμπορικής χρήσης σε σελίδες χρηστών στην πλατφόρμα του YouTube οι οποίες αντικρούουν «καθιερωμένες επιστημονικές θέσεις» σχετικά με περιβαλλοντικά θέματα.
Από τον επόμενο μήνα, θα τεθούν σε ισχύ οι περιορισμοί τοποθέτησης «εμπορικού» υλικού σε περιεχόμενο το οποίο διακηρύσσει ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα ψέμα ή αρνούνται ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλει στην υπερθέρμανση της Γης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία.
Δηλαδή, το YouTube θα συνεχίσει να επιτρέπει την προβολή βίντεο ή καναλιών που μεταδίδουν καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την κλιματική αλλαγή, αλλά δεν θα επιτρέπει σε καμία περίπτωση την ανάρτηση διαφημίσεων με σκοπό το κέρδος σε βίντεο ή κανάλια που προωθούν ψεύδη για τα συγκεκριμένα θέματα.
Για να το επιτύχει αυτό η Google θα χρησιμοποιήσει ένα μίγμα αυτοματοποιημένων εργαλείων και ανθρώπινου ελέγχου ώστε να εντοπίζει τις παραβάσεις στο προβαλλόμενο περιεχόμενο, στις διαφημίσεις της Google και στα βίντεο στο YouTube τα οποία έχουν διαφημιστικά έσοδα μέσω του προγράμματος YouTube Partner.
Παρόλα αυτά, ορισμένοι ειδικοί, όπως ο Στιβ Σμιθ, εκτελεστικός διευθυντής του ερευνητικού προγράμματος Net Zero του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, δήλωσε στο Associated Press ότι η αφαίρεση των διαφημίσεων και της ευκαιρίας απόκτησης εσόδων ενδέχεται τελικά να μην είναι αρκετή. «Η παραπληροφόρηση παίζει στις διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την ενέργεια χαμηλών εκπομπών άνθρακα, τα ταξίδια και τα τρόφιμα, όπως ακριβώς και για την επιστήμη του κλίματος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σμιθ.
Σημειώνεται ότι η Google είχε 147 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικά έσοδα την χρονιά που μας πέρασε, ενώ η μετοχή της έχει ανέβει σχεδόν 60% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW