Η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την προβολή διαφημίσεων και άλλου περιεχομένου εμπορικής χρήσης σε σελίδες χρηστών στην πλατφόρμα του YouTube οι οποίες αντικρούουν «καθιερωμένες επιστημονικές θέσεις» σχετικά με περιβαλλοντικά θέματα.
Από τον επόμενο μήνα, θα τεθούν σε ισχύ οι περιορισμοί τοποθέτησης «εμπορικού» υλικού σε περιεχόμενο το οποίο διακηρύσσει ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα ψέμα ή αρνούνται ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλει στην υπερθέρμανση της Γης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία.
Δηλαδή, το YouTube θα συνεχίσει να επιτρέπει την προβολή βίντεο ή καναλιών που μεταδίδουν καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την κλιματική αλλαγή, αλλά δεν θα επιτρέπει σε καμία περίπτωση την ανάρτηση διαφημίσεων με σκοπό το κέρδος σε βίντεο ή κανάλια που προωθούν ψεύδη για τα συγκεκριμένα θέματα.
Για να το επιτύχει αυτό η Google θα χρησιμοποιήσει ένα μίγμα αυτοματοποιημένων εργαλείων και ανθρώπινου ελέγχου ώστε να εντοπίζει τις παραβάσεις στο προβαλλόμενο περιεχόμενο, στις διαφημίσεις της Google και στα βίντεο στο YouTube τα οποία έχουν διαφημιστικά έσοδα μέσω του προγράμματος YouTube Partner.
Παρόλα αυτά, ορισμένοι ειδικοί, όπως ο Στιβ Σμιθ, εκτελεστικός διευθυντής του ερευνητικού προγράμματος Net Zero του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, δήλωσε στο Associated Press ότι η αφαίρεση των διαφημίσεων και της ευκαιρίας απόκτησης εσόδων ενδέχεται τελικά να μην είναι αρκετή. «Η παραπληροφόρηση παίζει στις διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την ενέργεια χαμηλών εκπομπών άνθρακα, τα ταξίδια και τα τρόφιμα, όπως ακριβώς και για την επιστήμη του κλίματος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σμιθ.
Σημειώνεται ότι η Google είχε 147 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικά έσοδα την χρονιά που μας πέρασε, ενώ η μετοχή της έχει ανέβει σχεδόν 60% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Latest News
Οδηγίες προς ναυτιλομένους στη Wall Street - Ποιοι κερδίζουν, ποιοι χάνουν ανάλογα με τον νικητή
Καθώς οι Αμερικανοί ψηφίζουν δύο υποψηφίους με δραματικά διαφορετικές πολιτικές ατζέντες, οι traders από τη Σιγκαπούρη έως τη Νέα Υόρκη έχουν νέες ευκαιρίες για να κερδίσουν τεράστια κέρδη - ή να έχουν οδυνηρές απώλειες
Μετά την απεργία, ο CEO της Boeing καλείται να γεφυρώσει βαθιά ρήγματα στην εταιρεία
Αίσια έκβαση είχε για 33.000 εργάτες της Boeing η μεγάλη απεργία τους που κράτησε 7 εβδομάδα - Η επόμενη μέρα στον κολοσσό της αεροναυπηγικής
Ποιες χώρες κάθονται (περισσότερο) σε αναμμένα κάρβουνα για το εκλογικό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ
Ολος ο κόσμος έχει το βλέμμα προσηλωμένο στις εκλογές των ΗΠΑ - Για κάποιες, όμως, διακυβεύονται περισσότερα από το αποτέλεσμα
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις