Η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την προβολή διαφημίσεων και άλλου περιεχομένου εμπορικής χρήσης σε σελίδες χρηστών στην πλατφόρμα του YouTube οι οποίες αντικρούουν «καθιερωμένες επιστημονικές θέσεις» σχετικά με περιβαλλοντικά θέματα.
Από τον επόμενο μήνα, θα τεθούν σε ισχύ οι περιορισμοί τοποθέτησης «εμπορικού» υλικού σε περιεχόμενο το οποίο διακηρύσσει ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα ψέμα ή αρνούνται ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλει στην υπερθέρμανση της Γης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία.
Δηλαδή, το YouTube θα συνεχίσει να επιτρέπει την προβολή βίντεο ή καναλιών που μεταδίδουν καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την κλιματική αλλαγή, αλλά δεν θα επιτρέπει σε καμία περίπτωση την ανάρτηση διαφημίσεων με σκοπό το κέρδος σε βίντεο ή κανάλια που προωθούν ψεύδη για τα συγκεκριμένα θέματα.
Για να το επιτύχει αυτό η Google θα χρησιμοποιήσει ένα μίγμα αυτοματοποιημένων εργαλείων και ανθρώπινου ελέγχου ώστε να εντοπίζει τις παραβάσεις στο προβαλλόμενο περιεχόμενο, στις διαφημίσεις της Google και στα βίντεο στο YouTube τα οποία έχουν διαφημιστικά έσοδα μέσω του προγράμματος YouTube Partner.
Παρόλα αυτά, ορισμένοι ειδικοί, όπως ο Στιβ Σμιθ, εκτελεστικός διευθυντής του ερευνητικού προγράμματος Net Zero του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, δήλωσε στο Associated Press ότι η αφαίρεση των διαφημίσεων και της ευκαιρίας απόκτησης εσόδων ενδέχεται τελικά να μην είναι αρκετή. «Η παραπληροφόρηση παίζει στις διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την ενέργεια χαμηλών εκπομπών άνθρακα, τα ταξίδια και τα τρόφιμα, όπως ακριβώς και για την επιστήμη του κλίματος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σμιθ.
Σημειώνεται ότι η Google είχε 147 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικά έσοδα την χρονιά που μας πέρασε, ενώ η μετοχή της έχει ανέβει σχεδόν 60% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Latest News
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της