Το ενδιαφέρον του να ενισχύει την επενδυτική του παρουσία στην Ελλάδα επαναβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Grimaldi Group, Emanuele Grimaldi, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του 24oυ EuroMed Convention που πραγματοποιήθηκε χθες στη Βαλένθια της Ισπανίας. Παράλληλα δεν «απέφυγε» την παράδοση να «ρίξει» και ορισμένες τροχιοδεικτικές βολές κατά των ανταγωνιστριών του, ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών Attica Group και ΑΝΕΚ, όπως το πράττει σχεδόν πάντα σε κάθε Euromed Convention, τα τελευταία χρόνια, αλλά και κατά της Cosco που ελέγχει το λιμάνι του Πειραιά.
Ο επικεφαλής του Ιταλικού Ομίλου που πρόσφατα εξαγόρασε στην Ισπανία – εξου και το συνέδριο φέτος έγινε στην Βαλένθια – ορισμένες γραμμές και πλοία του Ομίλου Trasmediterránea δεν απέκλεισε να κάνει ανάλογη κίνηση και στην Ελλάδα εφόσον υπάρξουν οι προϋποθέσεις, ενώ παράλληλα δήλωσε ότι θα ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου που βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ, όπως και για το λιμάνι της Κέρκυρας εφόσον στο μέλλον «βγει» προς πώληση. Επισημαίνεται ότι ήδη ο όμιλος Grimaldi έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο των δυο διαγωνισμών για τα Λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου.
Είμαστε είπε ο μεγαλύτερος πελάτης και στα δυο λιμάνια και συνεπώς είναι λογικό το ενδιαφέρον και συμπλήρωσέ ότι εφόσον τα αναλάβει θα τα ενισχύει με περαιτέρω επενδύσεις.
Παράλληλα υπενθύμισε την παρουσία που έχει στη χώρα μας τόσο στην ακτοπλοΐα μέσω των Μινωικών Γραμμών -οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζουν το ενδεχόμενο να ενισχύσουν την παρουσία τους στη γραμμή Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο και με δεύτερο ταχύπλοο- αλλά καις τις γραμμές της Αδριατικής όπως και στη μεταφορά οχημάτων. Έχουμε μια σημαντική δραστηριότητα την Ελλάδα είπε που είναι κύρια συνιστώσα των «motorways of the seas» που αναπτύσσει ο Όμιλος, όπως είπε. Στο σημείο αυτό «τα έβαλε» και με του κινέζους του ΟΛΠ σημειώνοντας ότι προχωρούν σε συνεχείς αυξήσεις των τιμολογίων στο car terminal.
Αναφερόμενος ιδιαίτερα στην ακτοπλοΐα και στους ανταγωνιστές του την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica Group εκτίμησε ότι η ΑΝΕΚ είναι υπό την ομπρέλα της Attica, ότι για αυτόν υπάρχουν μόνο δυο operators οι Μινωικές Γραμμές του Ομίλου και η Attica Group. Πρόσθεσε ότι η ΑΝΕΚ στηρίζεται άμεσα και έμμεσα από την Τράπεζα Πειραιώς καθώς η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια, κινδυνολόγησε λέγοντας αναρωτώμενος πως οι επιβάτες εμπιστεύονται μια εταιρεία με αρνητικά ίδια κεφάλαια και τέλος σημείωσε ότι εάν βγει προς πώλησης κάποια επιχειρηματική οντότητα ή γραμμές θα εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Νωρίτερα μιλώντας το συνέδριο που διοργανώνει επί 24 χρόνια ο όμιλος αναφέρθηκε στις επενδύσεις που υλοποιεί το Group εστιάζοντας στις συνεχείς κινήσεις ανανέωσης του στόλου που ξεπερνούν τα δυο δις ευρώ, ώστε να καταστεί όσο το δυνατόν «πιο πράσινος».
Πάντως και το Grimaldi Group επλήγη από την πανδημία καθώς το 2020 σε σύγκριση με το 2019 έχασε έσοδα ύψους σχεδόν 400 εκατ. ευρώ καθώς μειώθηκαν στα 2,765 δισ. ευρώ από 3,157 δισ. ευρώ το 2019. Όσον αφορά τις Μινωικές Γραμμές σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Grimaldi το 2020 είχαν έσοδα ύψους 63 εκατ. ευρώ έναντι 97 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.