Το ενδιαφέρον του να ενισχύει την επενδυτική του παρουσία στην Ελλάδα επαναβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Grimaldi Group, Emanuele Grimaldi, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του 24oυ EuroMed Convention που πραγματοποιήθηκε χθες στη Βαλένθια της Ισπανίας. Παράλληλα δεν «απέφυγε» την παράδοση να «ρίξει» και ορισμένες τροχιοδεικτικές βολές κατά των ανταγωνιστριών του, ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών Attica Group και ΑΝΕΚ, όπως το πράττει σχεδόν πάντα σε κάθε Euromed Convention, τα τελευταία χρόνια, αλλά και κατά της Cosco που ελέγχει το λιμάνι του Πειραιά.
Ο επικεφαλής του Ιταλικού Ομίλου που πρόσφατα εξαγόρασε στην Ισπανία – εξου και το συνέδριο φέτος έγινε στην Βαλένθια – ορισμένες γραμμές και πλοία του Ομίλου Trasmediterránea δεν απέκλεισε να κάνει ανάλογη κίνηση και στην Ελλάδα εφόσον υπάρξουν οι προϋποθέσεις, ενώ παράλληλα δήλωσε ότι θα ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου που βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ, όπως και για το λιμάνι της Κέρκυρας εφόσον στο μέλλον «βγει» προς πώληση. Επισημαίνεται ότι ήδη ο όμιλος Grimaldi έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο των δυο διαγωνισμών για τα Λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου.
Είμαστε είπε ο μεγαλύτερος πελάτης και στα δυο λιμάνια και συνεπώς είναι λογικό το ενδιαφέρον και συμπλήρωσέ ότι εφόσον τα αναλάβει θα τα ενισχύει με περαιτέρω επενδύσεις.
Παράλληλα υπενθύμισε την παρουσία που έχει στη χώρα μας τόσο στην ακτοπλοΐα μέσω των Μινωικών Γραμμών -οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζουν το ενδεχόμενο να ενισχύσουν την παρουσία τους στη γραμμή Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο και με δεύτερο ταχύπλοο- αλλά καις τις γραμμές της Αδριατικής όπως και στη μεταφορά οχημάτων. Έχουμε μια σημαντική δραστηριότητα την Ελλάδα είπε που είναι κύρια συνιστώσα των «motorways of the seas» που αναπτύσσει ο Όμιλος, όπως είπε. Στο σημείο αυτό «τα έβαλε» και με του κινέζους του ΟΛΠ σημειώνοντας ότι προχωρούν σε συνεχείς αυξήσεις των τιμολογίων στο car terminal.
Αναφερόμενος ιδιαίτερα στην ακτοπλοΐα και στους ανταγωνιστές του την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica Group εκτίμησε ότι η ΑΝΕΚ είναι υπό την ομπρέλα της Attica, ότι για αυτόν υπάρχουν μόνο δυο operators οι Μινωικές Γραμμές του Ομίλου και η Attica Group. Πρόσθεσε ότι η ΑΝΕΚ στηρίζεται άμεσα και έμμεσα από την Τράπεζα Πειραιώς καθώς η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια, κινδυνολόγησε λέγοντας αναρωτώμενος πως οι επιβάτες εμπιστεύονται μια εταιρεία με αρνητικά ίδια κεφάλαια και τέλος σημείωσε ότι εάν βγει προς πώλησης κάποια επιχειρηματική οντότητα ή γραμμές θα εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Νωρίτερα μιλώντας το συνέδριο που διοργανώνει επί 24 χρόνια ο όμιλος αναφέρθηκε στις επενδύσεις που υλοποιεί το Group εστιάζοντας στις συνεχείς κινήσεις ανανέωσης του στόλου που ξεπερνούν τα δυο δις ευρώ, ώστε να καταστεί όσο το δυνατόν «πιο πράσινος».
Πάντως και το Grimaldi Group επλήγη από την πανδημία καθώς το 2020 σε σύγκριση με το 2019 έχασε έσοδα ύψους σχεδόν 400 εκατ. ευρώ καθώς μειώθηκαν στα 2,765 δισ. ευρώ από 3,157 δισ. ευρώ το 2019. Όσον αφορά τις Μινωικές Γραμμές σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Grimaldi το 2020 είχαν έσοδα ύψους 63 εκατ. ευρώ έναντι 97 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση