Χιλιάδες χρήστες του Facebook και του Instagram αντιμετώπισαν και πάλι προβλήματα με την πρόσβασή τους στις εφαρμογές για ένα σύντομο διάστημα το βράδυ της Παρασκευής.

Η εταιρεία Facebook Inc ζήτησε συγγνώμη από τους χρήστες της για τη δίωρη διακοπή των υπηρεσιών, τονίζοντας ότι αυτή προήλθε από ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων, στο δεύτερο περιστατικό κατάρρευσης μέσα σε μια εβδομάδα του παγκόσμιου συστήματος του τεχνολογικού κολοσσού.

«Ειλικρινά συγγνώμη»

Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πλατφόρμες της, Facebook Messenger και Workplace επηρεάστηκαν από την τελευταία διακοπή λειτουργίας.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα προϊόντα μας τις τελευταίες δύο ώρες», ανέφερε η εταιρεία.

«Διορθώσαμε το πρόβλημα και όλα θα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό τώρα» πρόσθεσε.

Το προηγούμενο…

Τη Δευτέρα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκανε λόγο για ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων η οποία προκάλεσε τη διακοπή σχεδόν έξι ωρών που εμπόδισε 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές της, WhatsApp, Instagram και Messenger.

Η διακοπή της Δευτέρας ήταν η μεγαλύτερη που κατέγραψε ποτέ ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Κυβερνοασφάλεια: Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday
Τεχνολογία |

Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday - Προστατέψτε το πορτοφόλι και τα δεδομένα σας

Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις